IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Suzuki пусна първия собствен дизел

Агрегатът с два цилиндъра ще се поставя на модела Celerio

Suzuki пусна първия собствен дизел

Компанията Suzuki официално представи първия дизелов агрегат собствена разработка. Моторът с обем 0,8 литра е предназначен за хечбека Suziki Celerio, който се предлага на индийския пазар.
Suzuki пусна първия собствен дизел
Новият двигател е създаден именно за Индия, тъй като местното правителство сериозно субсидира автомобилите с дизелово гориво. За направата му е използвана алуминиева сплав, а мощността му е едва 48 к.с. Максималният въртящ момент е 125 Нм, достъпни при 2000 об/мин.

От Suzuki са категорични, че са успели да се преборят шума и вибрациите, характерни за двигатели с два цилиндъра. Това е станало благодарение на модернизацията на маховика и на подобрената шумоизолация.
Suzuki пусна първия собствен дизел
Според представители на японския производител новият агрегат харчи едва 3,7 л/100 км, което прави Celerio най-икономичния автомобил на пазара в Индия. Моделът се предлага и с 1,0-литров бензинов мотор с 68 к.с. и 98 Нм. Скоростните кутии са 5-степенна роботозирана и механична със същия брой предавки.

Снимки: Suzuki

Тагове: suzuki celerio
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защо тогава един 4 цилндров дизелов мотор е по тежък,от бензинов такъв,едно турбо не вярвам да тежи 50-60 кг. Хаха 1.8 тд и 1.8i.
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Искаш да кажеш, че щом е от алуминиева сплав и ще тежи колкото аналогичен бензинов?!Определено явно си нямаш понятие от ДВГ.
  • #8
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пише че са използвали алуминиева сплав,тоест колкото бензинов трябва да тежи.
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Изглежда много разхвърлян. Не ми харесва!
  • #6
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дано скоро Тойота и Хонда да направят първия си дизел!
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Каква е тази огромна демпферна шайба,като на 4 цил.двигател е, малък като габарити агрегат,ама тежичък ше е .----------------------------Ти лек дизелов двигател да си виждал? Аз лично не съм. Винаги са доста по-тежки от бензиновите си събратя. Това се оказва негативно на разпределението на масите на преден и заден мост, лоша управляемост и мн.други.Сузуки по принцип са майстори на малките двигатели особено 3-цилиндровите. В случая ми се струва, че би било по-добре 3-цилиндров да направят.
  • #4
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Пломари ( преди 10 години )
    Че те и в стара и прогнила Ойропа се субсидират дизелите директно и индиректно. Цената на дизеловото гориво е умишлено занижена (акциза се определя на литър, а не на калоричност в даден обем, както трябва да бъде), в повечето държави данъка се смята на СО2, а не на реални вредни емисии. Там където вредните емисии се замерват и се взема под внимание всичко, което излиза от ауспуха, а не само това, което на някой им се иска, дизели не се карат. Ха, познайте защо!
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Каква е тази огромна демпферна шайба,като на 4 цил.двигател е, малък като габарити агрегат,ама тежичък ше е .
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Точно в тая клоака там замърсяванията от отработени газове са им най-последния проблем. А за това моделче се чудя кое име би му прилягало повече - "SIMSON Coupe" или "SUZUKI RIKSHA"
  • #1
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Явно индийското правителство субсидирайки автомобилите с дизелови двигатели се надява по "естествен" начин да реши проблема с броя на населението.