fallback

Hyundai първи предложи Android Auto

Системата вече е налична за модела Sonata

Южнокорейската компания Hyundai е първият производител в света, който предлага системата на Google Android Auto в свой автомобил. Технологията вече се предлага за модела Sonata, като по-късно ще бъде интегрирана и в други модели на марката. Android Auto представлява многофункционална навигационна система, даваща достъп до богат списък от приложения, базирани на Google Now. Сред тях са Google Maps с гласови команди, популярни дестинации, напомняния за срещи от календара, информация за времето, достъп до онлайн музика и много други. Технологията може да бъде интегрирана във версиите на настоящото поколение Sonata, които имат навигационна система. За функционирането на Android Auto е необходим също така смартфон с операционна система Android 5.0 “Lollipop” или по-нова, като самото устройство се свързва с колата чрез USB. Технологията Android Auto бе анонсирана през 2014 година, като тогава Google обяви, че работи с няколко автомобилни компании, сред които Hyundai, Audi и Honda. Очаква се до 2016 година системата да бъде налична в колите на поне 28 автомобилни марки. Основният конкурент на Google - американската корпорация Apple, също разработва подобна система, като си партнира с BMW, GM и Honda. "На развиващите се пазари като Индия системата на Google ще има предимство пред тази на Apple, тъй като около 85% от продадените през 2015 година смартфони на тези пазари са с операционна система Android", споделя пред BBC Уи Тек Лю, ръководител на компанията Euromonitor International, занимаваща се с проучвания на пазара за потребителска електроника. "Hyundai Sonata е седан от среден клас, като повечето от неговите собственици са извън онези 5%, които имат телефон на Apple", допълва той. Колкото до Hyundai, от компанията вече заявиха, че съвсем скоро техните автомобили ще могат да работят и с аналогичната системата на Apple, наречена CarPlay.   Снимки: Hyundai

fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колата е предназначена за градско каране, според мен, и за ниски скорости от рода на 120км/ч, но не и за повече. За живущите в Германия колата е тромава. Това, което казвам, е че я взех подлъгвайки се от 135-те коня! Двигателят е електронно ограничен, за да не се вдигат високи обороти изведнъж, за да може 5-те години гаранция да издържи! Аз лично мисля колата да я разкарам след като навъртя едно 20 хиляди километра.
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вие наистина реагирате първосигнално. както съм написал, колата има 135 коня. Това е най-големият двигател, който се предлага на пазара за и30. Това, което съм написал, е че за малкото пари, получаваш съответната кола. Дизайнът е хубав, за това съм я и купил! Има много място, багажник има, вътре материалите са хубави, НО двигателят е МНОГО ТРОМАВ, колата не е аеродинамична, липсват дръжки и екстри от електрониката. Там е пестено. Това е което казвам! Аз карам със 170 км/ч и Хюндая не се справя!
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    А ве лек, аз в такова нещо като поло повече не се качвам. Голяма каруца е.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    do fuego - пич - няма смисъл - това е вагенския дилър, той под всяка статия обяснява, как кара колата от статията или има 5-6 служебни от същата марка, обаче не е никак доволен и иска да си купи полота и голфове. добре че хората почнаха да се усещат!
  • #7
    Fuego ( преди 8 години )
    Еми пич,вземи си i30 турбо и ще забравиш за немските кошници ! С колко по-добре се справя това дървено поло?
  • #6
    последно за и30 ( преди 8 години )
    А, колата е чисто нова! Бих купил малка или компактна, италианска, френска или немска кола вместо азиатската. Много ми харесва на външен вид Хюндайа, място също предлага, но долуизброените фактори показват, защо цената и е ниска. Добър маркетинг са направили просто и аз се подлъгах по него.
  • #5
    продължение за и30 ( преди 8 години )
    Спестявано е от части В КУПЕТО и от електрониката. Колата е идеална за някой, който кара градско или на близки разстояния или за някой пенсионер. Но аз в Германия карам на аутобана и едно Поло се справя по-добре от един Хюндай и30. Голфът е класи отгоре. За А-класа, БМВ единица, Ауди А3 няма и да говортя. Хюндайя е евтин при покупката, но със скритите разходи цените се изравняват след 2-3 години
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Карам Хюндай и30 и повече НИКОГА няма да си купя азиатска кола. По-добри коли от европейските не съм карал и пак ще се върна към тях. 5-те години гаранция ти излизат през задните части, защото засстраховката е 1,5 по-скъпа в Германия, ВСЯКА ГОДИНА колата е на преглед, което струва 500 евро. Условията на гаранциите (мобилната и стандартната) са нереални и неизползваеми в нормална ситуация. 135 коня, а моторът е тромав като 60 коня, колата не е аеродинамична, клати се на 170 км/ч(живея в Германия)
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най-накрая! Дано скоро да почне да се появява и в сериозните автомобили...
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Значи скоро ще сменяме колите, като смарфоните на 2 г. Излиза нова ОС и хоп трябва да смениш колата понеженовата версия не подържа хардуера на старата кола. Да не говорим, че е бъкано с вируси и шпионски софтуер, които ще могат да правят каквото искат. Къде ходиш, маршрути, скорост, време на престой и т. н. Биг Брадър в действие. Предполагам и камера ще има вътре и тя ще може да се включва без да знаеш и да праща видео на когото трябва, както е сега. Просто ужас...
fallback
Последни