fallback

Hyundai първи предложи Android Auto

Системата вече е налична за модела Sonata

Южнокорейската компания Hyundai е първият производител в света, който предлага системата на Google Android Auto в свой автомобил. Технологията вече се предлага за модела Sonata, като по-късно ще бъде интегрирана и в други модели на марката. Android Auto представлява многофункционална навигационна система, даваща достъп до богат списък от приложения, базирани на Google Now. Сред тях са Google Maps с гласови команди, популярни дестинации, напомняния за срещи от календара, информация за времето, достъп до онлайн музика и много други. Технологията може да бъде интегрирана във версиите на настоящото поколение Sonata, които имат навигационна система. За функционирането на Android Auto е необходим също така смартфон с операционна система Android 5.0 “Lollipop” или по-нова, като самото устройство се свързва с колата чрез USB. Технологията Android Auto бе анонсирана през 2014 година, като тогава Google обяви, че работи с няколко автомобилни компании, сред които Hyundai, Audi и Honda. Очаква се до 2016 година системата да бъде налична в колите на поне 28 автомобилни марки. Основният конкурент на Google - американската корпорация Apple, също разработва подобна система, като си партнира с BMW, GM и Honda. "На развиващите се пазари като Индия системата на Google ще има предимство пред тази на Apple, тъй като около 85% от продадените през 2015 година смартфони на тези пазари са с операционна система Android", споделя пред BBC Уи Тек Лю, ръководител на компанията Euromonitor International, занимаваща се с проучвания на пазара за потребителска електроника. "Hyundai Sonata е седан от среден клас, като повечето от неговите собственици са извън онези 5%, които имат телефон на Apple", допълва той. Колкото до Hyundai, от компанията вече заявиха, че съвсем скоро техните автомобили ще могат да работят и с аналогичната системата на Apple, наречена CarPlay.   Снимки: Hyundai

fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    За сравнение, Голф 7 е от 2013, не от 2012. А първото поколение на i30, споменато по-долу, се е продавало от 2007 до 2012. Не съм сядал в хюндай, но голф 5 карам и трудно мога да кажа, че возията му е комфортна. Друсалка си е от всякъде, да не прощават от Ауто билд.
  • #20
    Дистрибутор ( преди 8 години )
    Само за сведение - от 2012 година има Голф 7! И не е лошо да се сравнява най-новото i30 точно с Голф 7!Имаме служебни Голфове 7-ци, знам как возят и оттам сравнявам!Возил съм се в i30, отново служебни - на мои приятели, работещи в Mondelez. Също са добри автомобили, но според мен Голф 7 вози по-меко! Не казвам, че Хюндай са лоши автомобили - напротив! Но нека поне бъдем обективни!
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой приемат за светотатство, че някой друг може да вози по-добре от Фолксваген. Аз съм карал първото i30 и Golf 6, и определно във возията и шумоизолацията корейката не оставя шанс на Голф. Макар, че според АутоБилд били на кантара, дори голфа бил по-добър с малко. Да, ама не!
  • #18
    до Анонимния ( преди 8 години )
    Стига си писал глупости, i30 е в класа на Голф! i20 е в класа на Поло, а явно не си се качвал на нито един от двата автомобила, след като твърдиш, че Хюндая вози по-добре!
  • #17
    JDM+Mercedes до И30 ( преди 8 години )
    Колега, такива като теб като ги видя на аутобана и направо косите ми се изправят !Вие не сте нормални с тия въшки да карате с такива скорости ! Не му била стабилна на 170км/ч...Еми нормално да не е стабилна ! Това е хечбек, направен е да е добър в градски условия.Като ония ден, отивам до Вюрцбург (от Франкфурт) и си карам със 160 на темпомат и ги гледам ненормалниците с подобни хечове се фучат с по 200км/ч. после се чудят 'що губили контрол!П.С. карам ЦЛС 350 от 2009-та като всекидневна.
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кво поло ви бие в главите ве ей ?Вие на Поло качвалили сте се?Няма друга подобна каруца. Просто няма.Толкова дървено возене,толкова пластмаса,толкова грозно,че просто няма на къде повече.Тръгнали с Хюндай да го сравняват,че и с И30.Все едно аруца да е сравнявате с лек автомобил.Същотото е.Поло е невероятно надценен *** при това трошлив.
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не, "пича" има проблем със селташкия си манталитет. Ако му закрият таблото и волана, по смъртно няма да познае каква е колата. Гаранция!
  • #14
    FenIX ( преди 8 години )
    Пич ти караш колата почти на максималната и скорост, която надали е повече от 180-190 км/ч и много ясно, че няма да е пъргава и икономична също. Просто ти трябва друга кола.
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    По ирония тази фирма е много по-истинкса от ревдица "истински". Особено от японските.
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да допълня за Полото, преди да плюете насляпо. Направих сравнението с двигателя просто и това, колко бързо набират колите. Полото е дървения и яко пластмаса вътре, това е повече от вярно, но има по-добра електроника, по-силно отопление на седалките и повече екстри в базисната версия от Хюндая! И със 160/170 км/ч е точно толкова стабилно колко и Хюндая. Просто производителите за акцентирали върху различни качества! А иначе едно Поло струва колкото един Хюндай и30. Естествено, че ще купя Хюндаи
fallback
Последни