fallback

Toyota преобрази Hilux

Новото поколение на пикапа е по-комфортно, динамично и модерно

Тагове: toyota hilux
fallback
  • #25
    анонимен ( преди 8 години )
    До плиткото парчеАмарок, нарочно е с ръчки, ще те оставя да се сетиш защо, ако въобще е възможно...
  • #24
    механика ( преди 8 години )
    Липса на какъвто и да е интелект и разбиране от автомобили е да споменаваш Шматарок в статия за Тойота. Просто несравними неща са това. Краля и тук е само един и се нарича Hilux.Всичко различно от Hilux е компромеи, а ако е Шматарок е не компромис, а живо набутване. То само името му, като видиш и ти става ясно за какъв *** говорим.
  • #23
    Avensis ( преди 8 години )
    Карам Тойота. Вярно не е Hilux, а седан Авенсис Т25. Да наречеш Тойота трошлъота е меко казано несериозно. За всеки влак си има пътник и затова едни карат Тойота, други ВАЗ, а трети премиум марки или върхови такива.Дано твърденията се базират на личен опит, а не просто базирани на съждения от прочетено, чуто, измислено.Поздрави.П'С: Не робувам на определена марка и съм притежавал различни автомобили от различни производители.
  • #22
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не съм го виждал този модел класиран при отличниците. Тойота никога на са били силни в качеството.
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    Амарок е по зле от Дачия селянчета прости.
  • #20
    Лютфи Свинскоядян ( преди 8 години )
    Ей Анонимко, поне си пиши името като обиждаш ! И не не съм ВАГ'фен нито имам ВАГ карам японска машина Мицубиши, но това не ми пречи да признавам достойнствата на другите фирми нито да критикувам японците когато правят нещата зле, а в трошльота са недоразумения след недоразумения ! и преди да пишеш щи кажа, че като монтираме клети зимата само на L200 не му замръзна маслото в дифа, нещо което често става при Хайлукс
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    ХАхАхАх Амарока бил по-добър. Това може да го каже само човек, който не е употребявал и двата пикапа. Хилукса е еталон за надеждност здравина и проходимост в този клас. АМарока е като жалко подобие на играчка в сравнение с Хилукса. Не случайно остатъчната ценак на хилукса е в пъти по-висока от тази на шматарока.
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хапни една имам баялдъ да ти мине,Лютфи ! Не си ти когато си ВАГ фен :)
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    За 2.8 кубатура трябваше да има поне 550 Нм., да не говорим за конските сили. Едва ли някой ще оспори, че това мирише на посредственост още преди да излязло. Преди този модел беше известен единствено с скандално слабата си надеждност. Сега ще стряска хората и с външния си вид.
  • #16
    Лютфи Розоберан ( преди 8 години )
    до: Анонимния поне си пиши името, аз се пиша само Лютфи, другите не знам кой са, и мен не са ама теб мож да та изнасилят в трошльота да са задушиш от воня на евтина пластмаса
fallback
Последни