fallback
Коментари ( 55 )
Напиши коментар
-
#35
В съседната статия Mercedes-Benz S63 AMG 800 к.с и 1300 нм е със 7-speed AMG SPEEDSHIFT MCT transmission. Явно Шкодата е по-добрия автомобил по логиката на кухата немска лейка. Гледам, е и Пасатите и те са с по-малко предавки. Значи ще се окаже вярно, че Шкода е по-добрия СОЦваген.
-
#34
а кой каза, че пикаът е "кола"?Кола в разговорния език е що-годе хубав автомобил, а пикапа си е чист камион! има голямо товарно пространство за ТОВАРИ и малка кабинка за РАБОТНИЦИТЕ ето това е пикап, а в нашия случай е с повишена проходимост! ТОВА НЕ Е КОЛА! за такива превозни средства този производител е 1, но за всички други... не бих си взел негови продукти, освен ако нямам някаква фирма и да кача служителите си в такива "превозни средства"
-
#33
Еленче Рудолф, кажи ти за замръзналото масло на дифа и не откланяй темата с кое ставало и кое не!Пак ли в лъжа те хванаха, а?
-
#32
Абе елен, да не те е блъскал Хайлукс в Лапладия? Че шматарок там едва ли би могъл да издрапа..
-
#31
Ми най-технологичен е Приуса - от 97-*** насам е с безкраен брой предавки.
-
#30
Не знам. В съседната статия шкода слагат 10-степенна скоростна кутия. Сами си напревете сметка коя фирма по-технологична. Въпросът е риторичен.
-
#29
Пикапът е най тъпата кола изобщо. Дори с двойно и пак е по нестабилен от най тъпите седани. Но сред всички седани този на Койота изпъква с най голяма тъпота. Вижте само каква грозотия е това. С това нещо на всеки човек ще му се смеят по улиците.
-
#28
Ако е истина би ли споделил къде и при каква темпратура замръзва маслото на дифа на Хайлукс!
-
#27
Бедните жалки Европейчета само могат да цъкат с език и да им текат лигите.
-
#26
Еталона за всички останали немски некадърници.Да гледат и се учат от Тойота.Само мерене с рулетка и манипулация на резултати не става.
21 - 30 от 55
първа < 1 2 3 4 5 6 > последна