fallback

Toyota преобрази Hilux

Новото поколение на пикапа е по-комфортно, динамично и модерно

Тагове: Toyota Hilux
fallback
  • #15
    до Анонимен ( преди 10 години )
    Дилърите на Тойота не си падат по жени по принцип! :)
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    шмAmarok наистина е по-добър в чупенето. Излезе ли извън асфалта и е до там с кашкаваленото окачване и смотана глобална платформа на ВАГ. Смешното творение на ВАГ е с 16-ки джанти и ръчни стъкла. За другите екстри да не говорим. Смятай колко са назад. Дори Дачия не предлагат с ръчни стъкла, но ВАГ понеже са много напред и стъклата са им с ръчка. Представям си как изглежда пикапчето им с джанти 16-ки. Направо смях.Hilux е най-доброто в класа си доказано!
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    До този индивид с многото никове - братче, какво ти пречи толкова тойота? Жена ти е изневерила с някой дилър на тойота ли кво ли? Чичо ти те е насилвал като малък в тойотата му ли? Не мога да си го обесня. Потърси помощ. Целувки.
  • #12
    Лютфи Левскиместан ( преди 10 години )
    Ей като са се доказали, защо сега новия лендкрузър ще е със самоносеща конструкция бе *** залухав много ви разбират *** тикви ганьовски !
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Amarok е по-добър!
  • #10
    Hilux ( преди 10 години )
    Няма как да им обясниш на *** немски *** какво е това шаси. той знае, че немските *** ги правят еди как си и край за него това е най-доброто. Защо и той не знае. Всъщност знае, защото от АБ така са казали. Те немците точно на най-слабоумните разчитат, за да им вървят рекламите и да им се продават ***.Hilux е един от най-здравите автомобили правени някога. Доказан факт!
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Самоносещите конструкции са за паркетниците! За тежки терени, истински офроуд,голямо натоварване, и теглене на големи ремаркета, и каравани се ползва САМО и единствено конструкция със ОТДЕЛНО ШАСИ! Доказано и изпитано в продължение на над 100г. Всички товарни, военни и офроуд машини се правят със отделно шаси. по здраво от това няма. При интегрираното шаси целия стрес, вибрации, и усуквания се предава директно на купето и интериора. И само след няколко хил. км. офроуд всичко ще се раздрънка.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кой пък кара пикапи в БЪлгария...
  • #7
    Лютфи Кютян ( преди 10 години )
    Тая фирма тойота трябва да се преориентира в производство на ХИМИЧЕСКИ ТОАЛЕТНИ в това ще са непобедими :)
  • #6
    КypoЛюба ЛапаДухова ( преди 10 години )
    Харесва ми, че трошльота все още не са открили самоносещите конструкции.... Добре дошли в 80тте трябва да е мотото на тази ретроградна марка за балъци и заблудени ***
fallback
Последни