fallback

Тайванци провалиха премиерата на Toyota Hilux

Пикапът бе разкрит два дни по-рано от предвиденото

Тагове: toyota hilux
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всеки го предпочита. Дори облъчения оризарски фен, но не го признава, защото озлобен неудачник.
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    аз предпочитам да отида на дискотека с Голф а не с Аурис или с Пасат а не с Авенсис
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    аз изказах мнение,ти ако ти е кеф ходи на дискотека с пикап каквото е предназначението Амарока такова е и на Toyota Hilux не деля марките като теб
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    А някъде прочете ли, че е автомобил за всекидневна употреба? За всекидневна градска употреба е Амарока. Него освен да ходиш да пазаруваш, до чалготеката или да правиш кушии на мегдана за друго не става. Изкараш ли го извън пътя и си до там. Тойотата е много яка машина и става за каквото се сетиш. В САЩ и за градски коли ги ползват. В немските и австрийски села е пълно с такива Тойоти. Явно на хората им върши чудесна работа и знаят защо са го купили.
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    този пикап е страхотен той е направен за работа да пренесеш малко строителни материали, да превозиш работници, да закараш храна на прасетата в планинататова е неговото предназначение и затова е страхотен....но като автомобил за всекидневна употреба е меко казано неудачен
  • #14
    до: Automotive ( преди 8 години )
    Караниците нали се сещаш заради кого стават?Така, че не говори в множествено, а в единствено число! Той е само един и ти много добре знаеш.Както и да е. Само не разбрах мнението ти по отношение статията под която си писал? Имаш ли такова или просто си влязал да правиш забележка на тези, които имат някакво мнение (правилно или не, е без значение). Аз си го казах моето по отношение колата по-долу. само ще добавя, че съм карал тази машина по-предното поколение и тя е просто чудесна за работа.
  • #13
    Automotive ( преди 8 години )
    Абе много сте ми странни масовите коментиращи в тоя сайт... като някакви фанатици сте с тия безпочвени спорове и мерене на *** на компании, които нямат нищо общо с вас. Марките са различни, имат различни ценности, следват различен бизнес модел и познайте - имат различна клиентела, но в крайна сметка за всички има пазар. Вдигнете малко нивото в коментарите, че стана скучно с тези еднообразни, лаишки караници без връзка със статията, под която се намират.
  • #12
    SLJ ( преди 8 години )
    Я разкажи за твоите мъки с Тойота! Ще четем научна фантастика в стил Франк Хърбърт, усещам... Разкажи де, разкажи! Кажи за нЕнадеждността на Тойота сега и после разкажи колко по-надеждни са ВАГ-продуктите. Хайде!
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГончика, пак е налазил статията. Като не ти харесва какво правиш тук бе льольо? Ходи си коментирай хубавите ВАГонетки! Преди това ти препоръчвам да гледаш:Killing a Toyotaа после си пусни"Top Gear" Polar SpecialМоже след тези кратки филчета да започнеш да разбираш някой неща, но едва ли. Надежда при теб няма никаква...Да е нещо друго да ти го набие човек, но акъл не става!
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ягоди,виж сега моето момче през 1996г. Мерцедес имаха двигател 3000кубика дизел с 177 коня ,сега японеца постигна това ниво но теб и другите льольовци щом ви кефи купуваите
fallback
Последни