fallback
Коментари ( 49 )
Напиши коментар
-
#29
А да кажеш че Тойота нямали иновации, при положение че всеки голям производител в момента работи по адаптирана версия на производствената система на Тойота, си е чисто безумие. Освен това Тойота популяризираха хибридите, и в момента държат над 60% от пазара им. При горивните клетки също са най-напред. Аз лично не се сещам по-иновативна компания от Тойота, като гледам инвеститорите - също.
-
#28
"Никакви иновации при което пада себестоиноста но на теб ти искат много ето от къде са приходите"Пазарната капитализация се определя от това как инвеститорите виждат една компания. Това включва както печалбата, така и материалните активи и технологичното ниво.
-
#27
Абе и ти си по-зле от пациентите на 4-ти км., като спамиш по цял ден и пишеш тъпотии под статии за японски автомобили, но вече ти свикнахме.Сега остава да кажеш къде видя фанатизъм в написаното и могат да ти спрат сълзичките!Може би това, че уважавам компанията, която произвежда неща, които са за клиента, а не само за печалбата. Може би, че съм спокоен, че ако има някакъв проблем с колата ми, която дори и над 10 ще бъде оправен БЕЗПЛАТНО. Уважавам ги да и то много. Проблем ли ти е това?
-
#26
..МногоУважаваната от мен компания Тойота е направила капитала от многобройните продажби на автомобили с високо качество. ..ПРОСЪЛЗИХ СЕ....Вие сте по-зле от фанатиците в ИД бе...
-
#25
Toyota Hilux се произвежда от 1968 г.Ford Ranger се произвежда от 1986 г. Има-няма 20 г. разлика.Хайде сега познайте дечица кой от кого копира и кой на кого е копие! Можете даже да видите моделите година по година и да ги сравнявате! Там ще разберете кой от кого! При всички случай не е Тойота, която копира, но вие можете и друго да измислите в което не се съмнявам. Относно здравината пак не сте познали. Четете преди да пишете глупости! Няма нещо по-здраво от Toyota Hilux, колкото и ви е мъчно.
-
#24
Многооважаваната от мен компания Тойота е направила капитала от многобройните продажби на автомобили с високо качество. Не случайно е марката с най-голяма здравина и качество в света на автомобилите. Във всяка държава това се доказва чрез тестове и технически прегледи. Тойота продават много заради качеството, а ВАГ въпреки качеството. Последните са натрупали капиталаси с измами, държавно побутване, мъгляви сделки, подкупи, манипулации, пропаганда и огромна надценка на китайската си продукция.
-
#23
Ако е пикап - Ford Ranger - по възможност Raptor!
-
#22
Leberknoedel правилно си го казално сега кажи една толкова уважавана от теб компания от къде е направила тоя капитал....става ти тъжно от отговора нали??? Никакви иновации при което пада себестоиноста но на теб ти искат много ето от къде са приходите
-
#21
"мерене на *** на компании, които нямат нищо общо с вас. "Няма нищо за мерене - инвеститорите са си казали отдавна тежката дума - капитализацията на Тойота е над 2 пъти по-голяма от на ВАГ с всичките им 12 марки. Проблемът е в комплексираните форумни вагонетки, които много държат да ръсят простотии под всяка статия за японски автоомобили. Аз лично се забавлявам с безпределността на глупостта им.
-
#20
На външен вид е изцяло copy/paste на Ford Ranger. Много ме съмнява да е издържливо като форда.
21 - 30 от 49
първа < 1 2 3 4 5 > последна