IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche подготвя 4-цилиндров мотор с 360 к.с.

Компактните Boxster и Cayman първи ще получат агрегата

Porsche подготвя 4-цилиндров мотор с 360 к.с.

Към момента най-компактните предложения на Porsche – Boxster и Cayman, са оборудвани с 6-цилиндрови двигатели, но след фейслифта на двата модела това ще се промени, съобщава Automotive News.
Porsche подготвя 4-цилиндров турбомотор с 360 к.с..
Изданието цитира шефа на немската марка Матиас Мюлер, който разкри, че компанията му е готова с принципно нов 4-цилиндров „боксер”. Турбомоторът ще се предлага с различен обем и съответно с различна мощност. По-слабата му версия ще бъде 1,6-литрова с 200 к.с., а по-силната – 2,5-литрова с 360 к.с.

Според информацията мощността на новия агрегат ще може да достигне и дори да премине 400 к.с. В момента Boxster и Cayman се предлагат с 6-цилиндрови мотори с мощност от 265 до 385 к.с., които обаче няма да се използват за бъдеще.

Нещо повече – Мюлер е на мнение, че новите компактни турбомотори са напълно подходящи и за най-евтините версии на култовия модел 911.

Снимка: Porsche

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Anonymous ( преди 10 години )
    Скоро и с половин цилиндров двигател с турбо!
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японските автомобили с най-голям шанс за 320 000 кмЧети преди да избълваш поредната простотия!
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Тъпиро Вурст ( преди 10 години )
    Като ти чета глупостите, разбирам защо пишеш така за днешната младеж. нямаше нужда да пишеш какъв си всъщност. Знаем те и те познаваме отдавна. Пише тук за Ф1 и за ЛьоМан. Абе ти само по състезания ли ходиш и само по писти ли караш бе разбирачо, че все такива примери даваш? А знаеш ли, че след състезания тези мотори най-често се бракуват и се слага нов?Май не, щом приказваш подобни глупости.Хайде сети се сега в цивилния живот,дали е нормално да отидеш до морето и да се върнеш и мотор да хвърлиш
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е няма начин да не направят подобна простотия. Нали са ВАГ и трябва да може и 4-цил. двигатели на Шкода да се слагат на Троше. После що Троше печелели най-много от всички на продаден автомобил. 18 000 евро на кола печелят тези обирджии. Няма втори, като тях. вътре Шкода с китайски части, а отвън Троше. Само балъци да има...до: FastDriverИмало е да но през 70-те години на миналия век. Троше вместо да вървят напред западат все повече под шапката на ВАГ.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    FastDriver ( преди 10 години )
    И преди е имало 4-цилиндрови 991-ки, но ...нещо не ме кефи тази идея! А за Боксер/Кайман изглежда разумно решение, мощността отговаря за този клас, двигателя е по-компактен и лек. Звука едва ли щее много различен. Само плюсове. Оригиналния 550 Спиидстър също е с 4-цилиндров боксер.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    4-цил боксер е доста по-къс от 6-цил. предвод че мотора в 911 е зад задната ос е по-добре за разпределнието на масите да е 4-цил. отделно ще има по-голяма краш-зона отзад, а това предвид спирачките на порше е желателно
  • #2
    19 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    2.5 4-цил. боксер с турбо и 400кс + хибридна система 150-200кс е чудесно бъдеще за 911 примерно. германците са си направили сметката
  • #1
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Wow ( преди 10 години )
    E tova e smeshno kakvi sa tiq kosa4ki. Kolkoto i da sam fan na markata tova e nelepo!