fallback

VW Group продължава да трупа преднина в Европа

През април при премиум марките води Audi, следвана от BMW и Mercedes

Възходяща тенденция при продажбата на нови автомобили в Европа през април се наблюдава при всички автомобилни компании, става ясно от статистиката на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA). Снимка: Ройтерс Първенец през четвъртия месец на годината, при това със сериозна преднина, остава VW Group. Германският концерн е реализирал на европейските пазари общо 304 705 нови коли, което представлява ръст от 5,6% спрямо същия месец на миналата година. Резултатът за първите четири месеца е дори по-добър - 1 161 108 реализации, или увеличение от 8,3%. С ръст от 2,1% и 125 617 продажби, второто място продължава да държи PSA Group. Към него обаче се приближава френската група Renault Group, която през април постига 124 195 продажби и ръст от цели 14,9%. Четвъртата позиция през април е за Ford (84 417 продажби и ръст от 2,7%), а на пета се наставя FCA Group (77 379 продажби и ръст от 13,3%). Германската компания Opel Group, позиционирана на шесто място през април, записва минимален ръст от 1,7%, въпреки че марката Chevrolet, която се изтегля от пазара на Европа, продължава да изкривява данните. При марката Opel, която е отговорна за основната част от продажбите през месеца, е записан ръст от 5,7 на сто. Премиум сегментът на Европа продължава да бъде доминиран от Audi, която през април е реализирала 67 671 продажби и ръст от 4,2%. Второто място се връща в ръцете на BMW, а на трето с минимална разлика остава Mercedes. Подреждането на немската тройка за първите четири месеца на годината изглежда така - първо място за Audi (254 464 продажби и ръст от 4,3%), второ за BMW (233 091 продажби и ръст от 7,6%) и трето за Mercedes (229 224 продажби и ръст от 10,5%). Още подробности вижте в таблиците Подреждането от месец март вижте ТУК

Тагове: ACEA
fallback
  • #18
    Ni-Mh ( преди 9 години )
    Рудолф ли си, yaroslav_stanchev ли си, анонимен ли си, но безсъмнено си кухата ВАГенска лейка.Ако много разбираше от канцерогенност, щеше да знаеш, че нафтовите печки, които ги превъзнасяш са такива. Все пак ще кажеш ли кое точно е канцерогенното на Ni-Mh? Хайде да видим каква нова простотия ще роди кухата ти кратуна!
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако имаше някакво бъдеще в хибридите, от Мазда досега щяха да направят хибрид!Единственият японски производител, който все още държи на качеството си е точно Мазда - перфектно конструирани автомобили, с качествени материали и с мисъл за клиента!Металхидридните батерии са канцерогенни, никой нормален производител не би развивал толкова допотопна технология, измислена през 19 век от Фердинанд Порше!
  • #16
    Рудолф ( преди 9 години )
    Браво на нас белите европейски хора. Мачкаме яко *** и тъмна азиатска ***.
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Така е, колега - високотехнологичните японци яко са комплексирали вагонетките. Но не е лесно да си фен на морално остаряла компания чиято най-велика технология е канцерогенен дизел.
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нали споменах за *** немски ***! Този под мен го потвърждава на 100%! *** та дрънка. Повтаря лъжите, като дефектна грамофонна плоча и си мисли, че методите на Гьобелс ще минат. Да, може би минават, само при другите кухи ***, като него. Дори и под рекламна статия на ВАГ не спира да споменава за Тойота. Това може само да ме радва. Колкото Тойота са по-добри, толкова му влизат по надълбоко и той не спира да пищи. Дай още воля на фантазиите ВАГонче! Знам, че можеш още!
  • #13
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Ma4kaaiiite genialni nemcii.Velika e VW Group
  • #12
    истината ( преди 9 години )
    Поредното манипулативно заглавие:VW Group продължава да трупа преднина в ЕвропаКак така трупат преднина?! Ако трупаха преднина, ръста на продажбите им трябваше да е по-висок от този на останалите. Всеки може да види, че техния ръст е 5,6%, а примерно на Рено е 14,9%, на ФЦА 13,3% и т.н. ВАГонетките, че са кухарници е пределно ясно. Очаквах, че поне менторите и манипулаторите им са с малко повече акъл, но явно съм се лъгал. Явно едните ***, лъжат по-големите *** и последните вярват.
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Продажбите на VW паднаха с 4.8% през април заради пазарите в Китай, Русия и БразилияПродажбите на Volkswagen паднаха с цели 4.8 процента през миналия месец в световен мащаб, заради спада им в най-важните световни пазари за марката - Китай, Русия и Южна Америка, недависимо от известния ръст в Европа. Спадът през април е почти пет пъти по-голям от този през март, когато понижението беше едва 1%. Според информацията на VW, продажбите през април са достигнали 496 100, а тези за първите четири месеца от годината са били общо 1.98 милиона. В Китай, най-големият единичен пазар за автомобилите на VW, спадът е на ниво 2.4% до 899 400 реализации. Сривът в Южна Америка е драстичен - 19.4% до 167 400 продажби, като рекордьор по понижение е Бразилия с почти четвърт срив на продажбите - 24% до 126 100. Най-голям и опасен е спадът на продажбите на волфсбургци в Русия - с цели 47 процента дo 24 300 реализации."Русия и Южна Америка продължават да изискват пълното ни внимание" - сподели по този повод босът по продажбите и маркетинга на VW Кристиян Клингер. В Щатите нещата също не са розови - реализацията на VW-автомобилите там е с намаление от 7,5% до 109 200 продажби през април. Единствен малък ръст бележи пазарът в Стария континент - 2,5% до 582 000 продажби през миналия месец.
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ха ха Дошо отнво разцепи с изказване, горкия е тотална нула по абсолютно всяка тема. Дошо и как европа е колкото 2-3 щата? При положение че Европа по площ е по-голяма от САЩ с 50-те си щата. Населението на Европа е 730 милиона а на САЩ 317 милиона. Тоест Европа отвсякъде е по голяма и по население и по територия. Това да си представяш на ум кое, колко е голямо е съвсем различно от това, което е реалноста. Но нормално за теб, всички знаем слогана "Дошо винаги нищо не знае"
  • #9
    Хибридният ( преди 9 години )
    Пердставете си един 6-литров бензинов двигател с катализатор има много по-малко ВРЕДНИ емисии на канцерогенни сажди и смогобразуващи азотни окиси от един 2-литров дизел. Стандартите за емисии в щатите винаги са били много по-стриктни от европейските и тях ги покриват големите бензинови мотори, докато дори Евро6 дизелите не могат бз доработка.
fallback
Последни