На външен вид китайският Landwind напомня по-старите модели на Опел Фронтера. За съжаление обаче дотук спират приликите, защото е изработен от материали, които днес не отговарят на нормите на безопасност в Европа. Новите коли са оборудвани обикновено с десетки системи за безопасност, компютри изчисляват зоните на деформация, преминават десетки тестове за безопасност преди да се появят по улиците. При китайците изглежда този период е прескочен. След теста извършен в Германия от ЖангЛинг (Landwind) е останала само купчина ламарина и ако вътре е имало пътници те определено не биха преживели. Базисната версия на Жанг Линг предлата една въздушна възглавница. Тя обаче е функционирала толкова зле при теста, че не би дала шанс и на водача да оцелее. Каросерията на Земния вятър (Landwind) е толкова мека "като да е била направена от рециклирана ламарина от консервни кутии", коментира Аутобилд. При такъв удар воланът би нанесъл смъртоносен удар по брадата на водача. Отпред няма практически никаква защита и зона на деформация, предното колело е стигнало практически до седалката, коментира немското списание. Същата е ситуацията и при страничен удар. Никой не би оцелял, защото странични въздушни възглавници Земният вятър не предлага дори срещу допълнително заплащане.
Срещу резултатите от теста обаче, веднага реагираха производителите и вносителите на китайски автомобили в Европа. Според тях причините за катастрофалните резултати се крият в методиката на ADAC. Докато автоклубът изпитва автомобилите като ги блъска в бетонова стена при скорост от 64 км/час, то изискването на немската автомобилна инспекция (TUV) било за скорост от 56 км/час. Според китайците реакцията на немците е защитна и цели да не допусне техните автомобили на немския пазар заради голямата им конкурентност.
Кой е прав остава да се види, вероятно има известна доза истина в това, което китайците казват. Европейските производители изпитват известен страх от прекалено ниските цени на китайците. Но това, че китайските автомобили са много далеч от технологичното равнище на европейските, американските, японските или дори корейските автомобили, не подлежи на съмнение. Включително и най-вече в областта на безопасността на пътуващите в тях.{moscomment}