IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mazda и Toyota ще си разменят двигатели

Двете компании подготвят споразумение за широко сътрудничество

Mazda и Toyota ще си разменят двигатели

Японските производители Mazda и Toyota подготвят споразумение за широко сътрудничество, включващо обмяна на двигатели. Това съобщава агенция Ройтерс, позовавайки се на анонимни източници от двете компании.
Mazda и Toyota ще си разменят двигатели
Серийният водороден автомобил на Toyota - Mirai. Снимка: Toyota 

Според информацията Mazda и Toyota ще обединят усилия и средства за разработването на нови двигатели, предназначени за напълно нова гама екологични автомобили.

Като част от споразумението Mazda ще получи достъп до водородната технология на Toyota, както и до хибридните plug-in двигатели на най-големия производител. От своя страна Mazda ще предостави совите бензинови и дизелови двигатели от семейство SkyActiv.

Посочва се, че Mazda е стартирала собствена разработка на подобни технологии, но в крайна сметка е предпочела да обедини усиля с Toyota.

Двете японски компании отказват коментар, но въпреки това се очаква споразумението да бъде анонсирано съвсем скоро, твърди Ройтерс.

Toyota вече сключи подобно споразумение за сътрудничество с BMW, което предвижда разработване на нови екологични двигатели, хибридни и водородни технологии, платформа за спортна кола и др.

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #10
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Search ( преди 10 години )
    Втората анонимка: След като очевидно си прекалено запознат за да напишеш нещо смислено, ето няколко факта. Двигателите които използват ранните Мазда 2, 3 и 6 са съвместна разработка но главно на Форд заради сътрудничеството което имаха по това време. Днешните нови дизелови двигатели са вътрешна разработка (както е и целия автомобил между другото) така, че моята препоръка е: почети малко, образовай се и след това давай мнения.
  • #9
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 10 години )
    "..Наистина ли си мислиш че Тойота НЕ МОГАТ нещо?.."Наистина ли мислиш че БМВ НЕ МОГАТ нещо?"..Всичко е въпрос на финансиране и подобни обединения намаляват разходите на половина.."
  • #8
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И ВАГ и Тойота са ярък пример как емблемата прави всичко. И ВАГ страда жестоко от проблемни TSI-и и DSG-та, а Тойота само се чуди от кой да си купи читав бензин, но двете марки са на върха по продажби. И ла*но да изкарат на пазара ще се купува
  • #7
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    LPM1 прототипа на Тойота е с бензинов атмосферен V8 със степен на сгъстяване 17:1.
  • #6
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    баварец, каква глупост си изписал? Наистина ли си мислиш че Тойота НЕ МОГАТ нещо? Всичко е въпрос на финансиране и подобни обединения намаляват разходите на половина.
  • #5
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Последен напън преди фалита! "Ха-ха, да бе, последните 20 милиарда долара печалба за 2014 преди да фалират, нали? Хо-хо-хо, а главната *** Пийх хвърли оставка, защото ВАГ са цъфнали и вързали и докарват цели 50% от печалбата на Тойота.
  • #4
    17 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    все пак е доста странно най-голямата авто-компания, с опит във Ф1 и собственик на Денсо да не може сама да си направи двигатели с висока степен на сгъстяване - и да взима акъл от малка компания като Мазда точно за това. ама нейсе - да правят каквото знаят. това е добре за пазара. т.е. за нас
  • #3
    23 rate up comment 4 rate down comment
    The N-Man ( преди 10 години )
    До вторият "Анонимен":Нормално в Нисан да е така. Все пак от 1999г. компанията е Рено-Нисан. Разработките са съвместни. Като в последните години се стигна дотам, че Мерцедес да взима двигатели от Рено-Нисан. "Баничарката" на Мерцедес е 99% Рено Канго. Дори се правят в един завод. Новите А, Б и С класи имат дизелови двигатели от Рено-Нисан. Рено-Нисан продължават да работят и с Волво.И няма значение дали пише по чаркаляците само едната от марките. Разработките са френско-японски -> Рено-Нисан.
  • #2
    24 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В това сътрудничество ще се родят истинските неща, а не в сътрудничеството с технологично изостаналите баварци, които освен нафтови печки, няма какво друго да предложат. Надявам се да съчетаят технологията Скай Актив на Мазда с хибридните на Тойота. Един хибрид с комбинация батерия и кондензатор. Кондензатора ще се зарежда моментално и ще отдава мощ при бързо ускоряване, а през другото време батерията ще служи за икономия.
  • #1
    10 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кво са го пляснали туй грозното да ни плашат...