IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пазарът в Китай отчете рязко забавяне през април

Местните производители увеличават пазарния си дял

Пазарът в Китай отчете рязко забавяне през април

През април растежът на продажбите на нови автомобили в Китай рязко се е забавил, като местните автомобилопроизводители са увеличили пазарния си дял за сметка на чуждестранните им конкуренти, предава Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
Пазарът в Китай отчете рязко забавяне през април
Автомобилният пазар на Китай продължава да расте, но с по-слаб темп. Снимка: Ройтерс

Китайската асоциация на автомобилостроителите съобщи днес, че през месеца продажбите на леки автомобили на най-големия автомобилен пазар в света са се увеличили с 3,7 процента до 1,7 милиона броя. През март растежът бе 9,4 процента.

Общите продажби в страната, включително на камиони и автобуси, са се свили с 0,5 на сто до 2 милиона.

Автомобилопроизводителите възлагат големи надежди на Китай, който е най-големият пазар за автомобили по обем на продажбите, за да увеличат бъдещите си приходи. Растежът на продажбите обаче значително е намалял на фона на забавянето на растежа на китайската икономика, сочи информацията.

Китайските автомобилопроизводители са увеличили пазарния си дял с 3,8 процентни пункта до 41,1 процента. Те възстановяват позициите си благодарение на нови модели, след като пазарният им дял бе намалял заради световните им конкуренти, припомня агенцията. 

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Фолксваген не е премиум марка
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    "технологично,ценово и пазарно предимство на Ауди пред Тойота!"Ха-ха, технологичното предимство на Алди с канцерогенните двигатели и платформи от Фолцваген пред Тойота с хибридите и водородните горивни клетки? По-голяма идиотщина не бях чувал. Ако сравняваш по концерни, ще видиш че точно обратно, Тойота са с 60% по-голяма печалба пред ВАГ, и то въпреки смазващото технологично превъзходство на Тойота.
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    звучи ми добре! ( преди 10 години )
    1.4 млрд. опер.печалба от 438 х.авт. на Ауди срещу 20 млрд.опер. печалба от 10.2 млн.автомобила говори за 60 процентовотехнологично,ценово и пазарно предимство на Ауди пред Тойота!Ако може да смяташ,разбира се, но най-веще и да мислиш
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "1,4 млрд. евро оперативна печалба"И това как звучи на фона на 20 милиарда годишна печалба на Тойота от съседната статия? Смешно. Хо-хо-хо!
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    споко,Доше! ( преди 10 години )
    Концернът Audi приключи успешно първото тримесечие на финансовата 2015 година. Продажбите на марката в световен мащаб са се увеличили с 6,1 процента спрямо предходната година и достигат до 438 229 автомобила. За периода компанията отчита 14,7 млрд. eвро общи приходи, 1,4 млрд. евро оперативна печалба и 9,7 процента оперативна рентабилност, информира auto-press.net.
  • #3
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Я пак виж хубаво продажбите и не лъжи, като... знаеш какво! Няма да го напиша, защото един от модовете и той е такъв тъмен субект и много се обижда и трие. Сега, ако искаш погледни колко % от общите продажби на ВАГ се падат на китайския пазар! Доста ще се учудиш, като го видиш. Пък това кой, как се е справил в живота го приказвай със съучениците си вечер на по 2-3 водки. Тук говорим за коли и твоите глупости за живота нямат отношение. И между другото не съм Дошо, но щом искаш ме наричай така!
  • #2
    11 rate up comment 11 rate down comment
    нищо не знаеш! ( преди 10 години )
    Дошо, Тойота и ГМ продават повече в Китай от ФВ! Освен това, Китай е основен пазар на БМВ,Волво и Ланд Ровер. Така,че не се кахъри за оня с рулетката.Мисля,че някак си по-добре се е справил в живота от теб,мен и още няколко драскача във форума!
  • #1
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Щом пазара в Китай се забавя, значи оня с рулетката ще отложи и тази година ставането на селската марка производител номер едно. С какво ли ще се оправдае пак? На всеки е ясно, че ако не са китайците, ваг няма да са дори в 5-цата и ще бъдат фирма с ранга на Дачия. Не, че сега не са, само броя продажби ги различава двете. Дано скоро китайците ги отсвирят, че много взеха да се надуват.!