fallback

Професионалист на всеки терен, подходящ и за аматьори

Изпробвахме новото Subaru Forester Diesel Lineartronic със система X-Mode

fallback
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    zoom-zoom, както каза колегата по-долу CX-5 наистина е най-добрият избор, но е и доста скъпа...
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    "е CVT на дизел до момента не знам някой да е сложил"AUDI от доста време слагат CVT (multitronic)на дизели - не е най върховното им постижение.Двойния съединител е доста по-добра алтернатива с по малко недистатъци.
  • #23
    nm ( преди 9 години )
    А за "страшния" дизел боксер, който си къса коляновия вал, да сте чували.... Субару в последно време са такова разочарование, че направо се излагат. Е, има фенчета още, които вярват на легенди и стари лаври, но заблудени има винаги.
  • #22
    до zoom-zoom ( преди 9 години )
    Е няма какво да го мислиш, взимай CX-5 щом 3ката ти е малка.За тази кола никога не съм чел или чул нещо лошо, всички казват че е просто страхотна...
  • #21
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    оглеждам се за СУВ, 3ката ми отесня с 2 столчета отзад...имам и сноуборд екипировка...евентуално за зимата и избирам сега, жертвата ще е измежду xtrail, qashqai,outback, forester, cx-5, rav4, volvo xc60 или комбито, задължително ще има и кутийка отгоре... само не съм убеден дали има смисъл от чисто нова или 1-2-3 годишна на малко км отвън...не ща на лизинг, аман от смси всеки месец... ;-)
  • #20
    Някой ( преди 9 години )
    Аз пък си обичам ръчката... за жалост тази кола няма как да си я позволя. Както и всички пишещи тука... Жалко.
  • #19
    Triforce ( преди 9 години )
    Субару са леко назад, както казахти, защото правят надеждни и здрави автомобили! Ако ти сложат някоя екстра, като на S-class и тя се развали, ще си развалят името. Те много добре са си преценили клиентелата, не ги мислете тях! А под мен да не хвалят газовите на FOBOS, че по-лоша газова никога не съм чувал да е правена.Ако са верни статистиките, че дизела цапа повече от написаното по книжка и то в 4-5 пъти, а разликата с бензин е малка, то наистина по-добре на бензин! Или на газ...
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бензиновия Форестър,харчи малко повече от дизеловия,коло 0,5 л.Според мен дизела не си заслужава и не си струва риска с евентуалните проблеми от лошата нафта.Бензиновия е доказан и безпроблемен двигател.Ако на някой му е скъпо става да се сложи най-обикновено АГУ за 300-400 кинта и брамчиш още по-евтино.Този мотор няма проблем с газовите.Е по-добре е естествено ГИ.Аз съм с такъв Фобос ГИ на моята Импреса за 900 лв.На 100 км ми излиза 7-8 лв да карам на газ при нормално каране и до 10лв с ръчкане
  • #17
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "Прости бедни селяни и чалгари"Защо намесваш Ауди сега.Аз съм фен на Ауди,карам Ауди,но това не ми пречи да кажа добра дума и за Субару,макар да не съм привърженик на японските коли.
  • #16
    Triforce ( преди 9 години )
    Липсват и 2-3 глезотийки, които бих желал да има автомобила, но не мога да отрека, че CVT на дизел до момента не знам някой да е сложил! БРАВО! Хонда имаха дизел+автомат, след това Мазда, вече и Субару! И то не какъв да е, а CVT! Направо се кефя, все едно ще го купувам :D
fallback
Последни