fallback

Професионалист на всеки терен, подходящ и за аматьори

Изпробвахме новото Subaru Forester Diesel Lineartronic със система X-Mode

fallback
  • #45
    Gpopov ( преди 8 години )
    И между другото е много грозно някакви фолцвагенисти да хранят Субару. Мога да им кажа само марш на село с тяхното 1,9 тди... и да се молят скоро да не им се налага да сменят носачи, които струват колкото скъпоценното им нафтено бижу, което гори 5/100 на свободна!!!
  • #44
    G popov ( преди 8 години )
    Субару са единсвената компания, която успява да подобри динамиката на свой автомобил чрез слагането на CVT. По принцип вариаторната кутия създава архаично усещане, но положението е различно при Субару. Друг добър безстепенен автоматик, поне по отношение на динамиката, е Multitronic на Ауди, но за жалост е много чуплив и именно затова VAG се отказаха от него.
  • #43
    Анонимен ( преди 9 години )
    Той е разбирач на чалгата и кючека не му се сърди.
  • #42
    субарист ( преди 9 години )
    Разбирачо ела да те повозя в дъртата ми импреца.Да ти покажа как влиза в завой,как се изстрелва до 240,как потегля на заледен баир,сигурно ще се напикаеш веднага,но нали си пич.Според мен си виждал субару на картинка.
  • #41
    разбирач ( преди 9 години )
    между другото имам и японска кола - 2010г. с 4 словом "Ч Е Т И Р И" скорости! а? не се майтапя 1,2,3,4 и няма повече - автоматик ето това са японските екстри. имам и пасат на 15 г. който не е мощен, обаче благодарение на "чупещото" се окачване влиза в завой дори с неравенства по-добре от всички японски коли с невероятно остаряли окачвания. зле, зле...
  • #40
    разбирач ( преди 9 години )
    ЕХААА, цъкайте минуси, цъкайте! явно не четете или не схващате за какво става дума! какво, да не би нововъведенията да не идват от европейските коли,а? или употребяваните хубави европейски коли да не са по-скъпи , а? цъкайте,цъкайте минуси, и М Е Ч Т А Й Т Е за добри коли с характер и приятни материали в интериора, а аз просто си купувам едно старо БМВ и си карам с кеф, без да си мисля колко се чупи....
  • #39
    разбирач ( преди 9 години )
    лично за мен колата не е само да те закара,а и да бъде вълнуваща,притегателна,да ускорява добре и не по-малко да се подчинява на водача.Хубав външен вид и още по-приятна отвътре,никакви пластпаси поне по таблото!Е,такива са само немските!включително VAG,КОИТО СА ПРЕКРАСНИ в повечето случаи. кое е мерилото за това-цена на кола втора употреба при една и съща годинаПасат струва с40-50%повече от Авензис,а БМВ,М-с и Ауди няма изобщо сравнение!пп. Тойотките са средство за придвижване а коли- НЕМСКИТЕ
  • #38
    разбирач ( преди 9 години )
    тука ако се зачете човек,па вземе и да повярва на глупостите дето сте писали ще излезе, че немските коли най-много се чупят инай-малко се продават и разбира се нямат никакви нововъведения! субару били най-хубави, само дето тука не се продават!!!!! тия дето са им"дилъри" ги намират залежали в турция,дубай и къде ли не.А всъщност ВСИЧКО ново,революционно,вълнуващо се внедрява първо в европейските автомобили!Японските дишат прахта но толкова далече, че прахта е паднала и станала гладка настилка....
  • #37
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да пази господ от немски разпадащ се клозет .
  • #36
    до "разбирача&q ( преди 9 години )
    Да пази Господ от разбирачи като теб!
fallback
Последни