fallback

Професионалист на всеки терен, подходящ и за аматьори

Изпробвахме новото Subaru Forester Diesel Lineartronic със система X-Mode

fallback
  • #35
    баче кико ( преди 9 години )
    тоа дизел прет мойто е 36 шеме има даме гледаа като то4ка ис4езваста в далаечината
  • #34
    Разбирач ( преди 9 години )
    Да пази господ от жена-македонка, руснак-инжинер и от японско 4х4!
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    В момента притежавам такъв автомобил но бензинов с cvt. Усещането с с тази кутия е все едно си тролей- линейно набиране. Като проходимост специално зимата е супер. Като разход не е фрапиращо- 9л като 2/3 е градско София; 1/3- магистрала 130-140. Километрите до сега -20к.
  • #32
    до: zoom-zoom ( преди 9 години )
    Mitsubishi ASX също е вариант. Един приятел преди 3 г. си взе такова и е много доволен от колата. Возил съм се няколко пъти и лоша дума не мога да кажа. Неговата е дизел и ми се струва малко шумна, но може и така да ми се е сторило, защото е настъпваше, като бензинова кола. За 1,8 и 150 к.с. доста вървеше. Ако ти е малко, може да се огледаш за Outlander. Само гледай да не е с двигател от ПСА, че зимата не палят.
  • #31
    до: zoom-zoom ( преди 9 години )
    Ако питаш мен за това нов или стар, то според мен от новото по-хубаво няма. Когато обаче искаш покупката да е възможно най-изгодна, то кола на 2-3 г. е най-доброто решение. Още е в гаранция, първите години се обезценява най-много, на малко км. е и е почти нова. Неприятни изненади не може да имаш, обслужвана е в официален сервиз и ако нещо се появи, гаранцията ще го поеме. Едно бензиново Суби е правилното решение според мен. Някоя от другите изброени да вземеш едва ли ще сбъркаш.
  • #30
    до: zoom-zoom ( преди 9 години )
    За какво точно ще го ползваш и къде ще ходиш с него? Новия xtrail е невероятна машина. Много добре са го направили и е все едно премиум. Страхотен е просто. Останаха ми очите в него. Предлагат го обаче само с 1,6 DCI. Икономичен е много, но според мен това е слаб двигател за подобна машина. cx-5 и rav4 са паркетници и са горе-долу на едно ниво. Маздата е по-красива, но и скъпа, а РАВ-ката е много надеждна и здрава. Субару за мен е най-добрия баланс за такъв автомобил. Доказали са се.
  • #29
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГонски,не се мъчи да се правиш на интересен! Сервизите в Европа са им малко не заради продажбите, а защото нямат работа хората. Колите не се чупят, а само обслужват. Това не е ВАГ на 2 продадени бракми да отварят сервиз. То за това в БГ има толкова много знайни и незнайни сервизаи. Някой майстори от немските талиги къщи построиха, децата в чужбина си изучиха и живот си живеят. ВАГ и сервизите са в симбиоза. Докато има балъци ще има и тарикати.
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бивш съученик е гл.механик на сервиз на Субару в Канада - Онтарио. Казвал ми е че там много се карат и сервиза им е винаги претъпкан от коли. Учудих се и го питах някакви проблеми ли имат. Той се смее и ми казва, че чакат за обслужване, а не че имат проблеми. Въпреки суровите условия и често каране в по гори и планини Субару са едни от най-здравите автомобили. А да, там дизелови Субару не продават. Дизеловите имали проблеми с двигателите е чувал от колеги в Европа.
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами то броя на сервизите им е повече от броя продадени коли в Европа, нормално е да няма работа за всички.
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    Недостижимо качество и технология за немските дърводелци.Сервизите на Субару в цяла Европа се славят,че нямат никаква работа и служителите им по цял ден играят карти.*** Балкански е *** и недорасъл *** за да се осмели да дава оценки за Субару.
fallback
Последни