fallback

Nissan качи новата Maxima на конвейера

Спортен автомобил с четири врати, така от компанията анонсираха модела

Новата генерация на седана Nissan Maxima се качи на конвейера и ще бъде налична за поръчки в САЩ от началото на лятото, съобщават от японската автомобилна компания. Поточната линия на завода в Смирна, Тенеси. Снимки: Nissan Новият Nissan Maxima бе представен в началото на април на автомобилното изложение в Ню Йорк. Моделът, анонсиран от Nissan като „спортен автомобил с 4 врати", е изграден на ново, по-твърдо шаси и е оборудван с 3,5-литров V6 двигател с мощност 300 к.с. По отношение на дизайна, новото поколение на модела залага на далеч по-агресивен стил, а интериорът е изработен по-луксозно. В купето са налични нов приборен панел със 7-инчов цветен дисплей, нов мултимедиен комплекс с 8-инчов екран на централната конзола, достъп до интернет и до спътникова навигация, акценти от алкантара, аудиосистема Bose и др. Вече са ясни и цените на Nissan Maxima, чието производство се осъществява в Смирна, Тенеси. На пазара в САЩ моделът стартира от 32 410 долара.

Тагове: Nissan Maxima
fallback
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    А за 28 бона кой автомобил е оборудван по-добре?Куцият турски Аурис, който със 100 коня ускорява с 1 секунда по-бавно до 100 км ли? Аурисът, в който се използват твърди пластмаси като в Дачия Логан и Шкода Фабия ли?! Съжалявам, тествахме и двата автомобила и Голфът беше по-добър! Мазда 3 също е добра, но с 6 хиляди по-скъпа! Че то ако даваш 35 бона за Мазда, по-добре да си вземеш А класа за 38 хиляди!
  • #24
    до х ( преди 10 години )
    Защо Голф е еталон? Защо е създал този клас - класът на компактния-хечбек! Защото от създаването си до днес продава най-много, защото от създаването си до днес всички останали производители се сравняват и съобразяват с него! Ето затова! По същата причина, поради която всички се сравняват със S класата в луксозния сегмент!Голф се коментира, защото по-надолу някой коментираше защо от Нисан не пуснат подобен хечбек или седан, а залагат само на малки SUV-ове в Европа!
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тва са си Голфър наистина е диагноза.. Да кажеш, че Голф за 28к е добре оборудване трябва да си доста болен :D
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    Спънат кон?! Хаха, виж за колко ускорява до 100 километра и го сравни с конглокентите! За какво са ти повече коне, за да плащаш по-висок данък ли?! За служебен и личен автомобил си е идеален, за който търси бегачка има GTI!
  • #21
    х ( преди 10 години )
    сЕгмент. Извинявам се!
  • #20
    х до Анти Меркел ( преди 10 години )
    Като разумен човек,ще се съглася с теб. Всеки има право на собствен избор.Явно за теб добрия автомобил е този,който е евтин,търкаля колелата и може да те превози от точка А до точка Б. Такива има доста. Голфа не е изключение. Затова се питам, кое според теб го прави еталон,че не се сещам. Изброените от теб до тук качества не го правят.И какво те кара да го сравняваш с Нисан Максима, за който е статията, че на мен ми се струва Голфа въобще не се класира в този сигмент,а да не говорим за еталон?
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е няма такъв спънат кон като шкода голф с 85 коня мухахахаха, при това турбиниран! Дайхатсу 90-те години предлагаше 1.0 турбо с повече коне!
  • #18
    до х ( преди 10 години )
    Какво да отварям сайта, като си купихме такъв служебен автомобил - 1.2 TSI 85 коня и го шофирам почти всеки ден от София до Пловдив, Варна или Бургас, в зависимост от работата! 28 хиляди лева с пакет "Светлина и видимост" и климатроник! Говорим за чисто нов автомобил на склад, произведен през 2014 година! Ако автомобилите на склад са свършили и вече има само такива, произведени през 2015 година, възможно е цените да са с няколко хиляди повече, принципно базовата версия е 33 бона!
  • #17
    х до Анти Меркел ( преди 10 години )
    Ти къде го видя тоя дрънгел за 28000 лв.? Я отвори сайта да видиш какво се продава във фолксваген. Еталон бил, че и за факти ще говориш.Карал си ти, лагерна количка... Нестабилен, шумен и във високите обороти го няма никакъв. Добре, че немския пазар е огромен... http://cc.porscheinformatik.com/koli-volkswagen-Golf
  • #16
    Вурст&Уасаби! ( преди 10 години )
    И не на последно място, започнаха като немците да правят горе долу еднакви коли..Рав 4 (новия..ужасен дизайн) отзад стоповете са от Аурис, Лексъс ЕS прилична на IS и на GS..при Инфинити е същото..постепенно променят дизайна
fallback
Последни