fallback

Nissan качи новата Maxima на конвейера

Спортен автомобил с четири врати, така от компанията анонсираха модела

Новата генерация на седана Nissan Maxima се качи на конвейера и ще бъде налична за поръчки в САЩ от началото на лятото, съобщават от японската автомобилна компания. Поточната линия на завода в Смирна, Тенеси. Снимки: Nissan Новият Nissan Maxima бе представен в началото на април на автомобилното изложение в Ню Йорк. Моделът, анонсиран от Nissan като „спортен автомобил с 4 врати", е изграден на ново, по-твърдо шаси и е оборудван с 3,5-литров V6 двигател с мощност 300 к.с. По отношение на дизайна, новото поколение на модела залага на далеч по-агресивен стил, а интериорът е изработен по-луксозно. В купето са налични нов приборен панел със 7-инчов цветен дисплей, нов мултимедиен комплекс с 8-инчов екран на централната конзола, достъп до интернет и до спътникова навигация, акценти от алкантара, аудиосистема Bose и др. Вече са ясни и цените на Nissan Maxima, чието производство се осъществява в Смирна, Тенеси. На пазара в САЩ моделът стартира от 32 410 долара.

Тагове: Nissan Maxima
fallback
  • #35
    Анонимен ( преди 10 години )
    Малееей, тоя луд ли е да сравнява световния еталон Корола/Аурис с дървото Голф/Джета.
  • #34
    Анонимен ( преди 10 години )
    вагенския дилър е най-*** парче на планетата! никой няма да му купи *** с тоя куц лъжлив маркетинг! вече има интернет и хората не се облъчват чак толкова лесно!
  • #33
    до х ( преди 10 години )
    И с S класата е същото. Не се сещам кога Ролс Ройс например започнаха да се съобразяват с S класата. И други марки има подобни. Няма да продължавам. Само да спомена. В БГ се продава Нисан Пулсар. Ако не вяерваш отиди до тяхно представителство и провери. Пак изненада... има Нисан в класа на Голфа. И е хубав. Единствено избора му на двигатели е по малък. Но пък си има други достойнства по-големи...
  • #32
    Анонимен ( преди 10 години )
    Я тези, дето твърдят, че крал в Голф класа бил Корола на Тойота, да публикуват продажбите на Голф/Джета и да ги сравнят Корола-та на Тойота.Май разликата е към половин милион продажби в повече за ФауВе, а, слепоци?!И преди да направите каквото и да е - помислете!Знам, че ви е трудно, но помислете КОЛКО ОТ ПРОДАДЕНИТЕ Короли са ХЕЧ-ове!?Продавата главно Корола СЕДАН!А седан версията на Голф е ДЖЕТА.Всеки човек с елементарни познания за автомобилите знае този факт!Навремето и при други беше така
  • #31
    до х ( преди 10 години )
    Ей страшни аргументи. Може би не знаеш, но Голф е проектиран от италианци.Не знам дали продава най-много, но да продава много... Обаче да ти кажа Ферари например или пък Кьонингсег, а и други марки продават много малко автомобили. По твоята логика,трябва да са много смотани. Дали всички мислят така..? Така че никой, ама никой производител не се съобразява с твоята марка. Разходи се малко по света в страни извън Германия и България... и ох, каква изненада... трудно ще видиш по улиците голф.
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пий си редовно хаповете бе ВАГон, че хептен изтрещя. Кво викаш били създали Гоуф? Някакъв клас коли ли, че не разбрах? Я пак повтори! Повярва ли си? Ако да ходи да се лекуваш! Ако не, пусни търсачката да видиш кой го създава този клас автомобили и как най-нагло тъпите шваби пак с огромно закъснение копират и даже в облъчващите им медии, като АудиБилд пущат партенката за Гоуфов клас. Освен там на друго място такъв клас няма.Ако има покажи къде има глупчо!Корола е кралят в този клас да знаеш.Чети!
  • #29
    Анонимен ( преди 10 години )
    Куция кон голф с 80 коня дори Дайхатсу 1.0 е по-мощно още от 90те години Пластмасов е интериора точно на голф,като в Дачия. Аурис има много качесдтвен салон и табло,невиждано като качество от пластмасовите фолксвагенчета.А и на пътя Аурис изглежда по-спортно,а и така се държи на пътя.
  • #28
    Онли1 ( преди 10 години )
    Баси как се прекарах! Дадох 70 бона за А4-ка, а можеше да си купя Корола! Колко съм ***!
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    Класът хечбек е създаден от Корола! Голф копирал както винаги.Еталонът е Корола по целия свят.И Корола продава най-много!При това печели всички класации за здравина.Затова Корола е еталонът!В луксозния сегмент най-доброто и технологичното е Лексус.
  • #26
    Анонимен ( преди 10 години )
    Стига с тези спорове японски-немски автомобили, след като знаете, че и двете държави правят най-добрите автомобили в света!Да коментираме този Нисан - чудесен седан, който би имал успех в Европа, ако го пуснат на пазара тук! Да престанат да предлагат тая смешка Жук, в който не може човек 1.80 м висок да седне отзад, а да заложат на подобни практични автомобили!
fallback
Последни