fallback
Коментари ( 90 )
Напиши коментар
-
#80
Пич, Дайхацу и до момента нямат в гамата си алуминиев дизел. Респективно и Тойота нямат, освен новите от БМВ. А двигателите на БМВ вече са друга бира.
-
#79
Ами то и на Тойота хибридите са най-продавани,а на Ауди ги спират от производство.
-
#78
О, на корейците дизелите са Евро 6, а на Тойота новите са Евро 5+.
-
#77
А някой забеляза ли,че Голф7 има същия профил като Корола 92-ра година Компакт?
-
#76
Хе хе, веселба! Никой ли не забеляза, че този съвсем нов Auris има точния профил на първото поколение Hyundai i30 от 2007. Особено задната колонка с малкото стъкло.
-
#75
Ами то и Хюндай е 130 коня ,а Голф 110,и това е трагедия.Трагедия е и да си купуваш Ауди,а дизела да не е техен. И това в класа на Пежо 607 е пълна трагедия
-
#74
Верно било! ВЪРХОВАТА Королота е с 90 к.с. и 205 Нм. и не е Евро 6. И това е кола в класа на Голф. Трагедия!
-
#73
Нищо не продават БМВ, всичко е от патентите на Тесла.Нищо не е бмв.Тойота се скъсва да продава хибриди,за разлика от бмв.
-
#72
Абе не знам. BMW се скъсват да продават i8. Тойота с "традициите" в ел. колите и хибридите още нямат такъв модел.
-
#71
Ауди нямат дизели. Иначе Тойота има свои.И са алуминиеви.А германците нямат водородни коли.Но могат спокойно да си плащат патентите на японците.
11 - 20 от 90
първа < 1 2 3 4 5 > последна