fallback

Scion iM — американската Toyota Auris

Моделът е пълен с екстри, струва под 20 000 долара

Тагове: toyota auris scion im
fallback
  • #80
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пич, Дайхацу и до момента нямат в гамата си алуминиев дизел. Респективно и Тойота нямат, освен новите от БМВ. А двигателите на БМВ вече са друга бира.
  • #79
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами то и на Тойота хибридите са най-продавани,а на Ауди ги спират от производство.
  • #78
    Анонимен ( преди 9 години )
    О, на корейците дизелите са Евро 6, а на Тойота новите са Евро 5+.
  • #77
    Анонимен ( преди 9 години )
    А някой забеляза ли,че Голф7 има същия профил като Корола 92-ра година Компакт?
  • #76
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хе хе, веселба! Никой ли не забеляза, че този съвсем нов Auris има точния профил на първото поколение Hyundai i30 от 2007. Особено задната колонка с малкото стъкло.
  • #75
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами то и Хюндай е 130 коня ,а Голф 110,и това е трагедия.Трагедия е и да си купуваш Ауди,а дизела да не е техен. И това в класа на Пежо 607 е пълна трагедия
  • #74
    Анонимен ( преди 9 години )
    Верно било! ВЪРХОВАТА Королота е с 90 к.с. и 205 Нм. и не е Евро 6. И това е кола в класа на Голф. Трагедия!
  • #73
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нищо не продават БМВ, всичко е от патентите на Тесла.Нищо не е бмв.Тойота се скъсва да продава хибриди,за разлика от бмв.
  • #72
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе не знам. BMW се скъсват да продават i8. Тойота с "традициите" в ел. колите и хибридите още нямат такъв модел.
  • #71
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди нямат дизели. Иначе Тойота има свои.И са алуминиеви.А германците нямат водородни коли.Но могат спокойно да си плащат патентите на японците.
fallback
Последни