IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

2006 ХОНДА СИВИК СЕДАН

Хонда Сивик модел 2006 е осмото поколение на японския производител. Интересно е, че през годините този модел на Хонда се утвърди като много успешен, главно поради факта, че заема доста необичайно място на пазара.

2006 ХОНДА СИВИК СЕДАН
     Това е една от малкото коли в света, които са насочени към много широк демографски кръг от потребители. Хонда Сивик се мъчи да бъде привлекателна както за 18 годишните, така и за хората на 70. Затова при появата на осмото поколение интересът към него е голям. Модел 2006 Хонда Сивик отново залага на широк кръг потребители. Иновациите в него са достатъчно много за да предизвика интерес в по-младите клиенти и в същото време изглежда достатъчно познат и предлага доста стойност за цената, на която се продава, за да привлече практично настроените потребители.     Базисният мотор на Седан 2006 е изцяло нов и замества монтирания в Хонда Сивик до 2005. бензинов двигател с обем 1.7. Новият агрегат има обем 1.8 литра и е от типа i-VTEC. Максималната мощност е доста по-висока в сравнение с неговия предшественик - 140 к.с. срещу 110 к.с. Двигателят е по-лек защото за производството му са използвани много композитни материали, а целият блок е от алуминий. Работи много тихо и гладко и най-вече е доста икономичен за мощността, която предлага. Комбинираният разход на 100 км. е 7.3 литра. Скоростната кутия е петстепенна ръчна, като има възможност да се избере и автоматична, също с пет степени.     Новият Сивик е по-голям от предшественика си. Колесната база е 2700 мм., което дава добри възможности на пространството в купето. Първото впечатление е, че се намирате в по-големия модел на Хонда - Акорд. Мястото на задната седалка е достатъчно, както над главите на пътниците, така и за коленете им. За съжаление седалките не са от най-доброто, което Хонда е предлагала. Изглеждат твърди и неудобни, особено при дълъг път. Таблото е изцяло ново и първите коментари за него са по-скоро противоречиви. Показателите са разположени на две равнища, като на горното е дигитален скоростомер а на долното ниво е оборотомерът.     Проблемът е, че не винаги човек може да пренастрои погледа си от горното на долното ниво показатели, което изисква свикване и поне до тогава може да предизвиква трудности. Още базисния модел на Сивик - DX, предлага широка гама от оборудване, включително странични и такива за главата въздушни възглавници за всички пътници, електрически прозорци, електрически огледала за обратно виждане, аудио система с CD и MP3 player. Новото поколение на Хонда Сивик започна доста успешно своето представяне, особено в Северна Америка, където моделът е много популярен. Получи наградата за кола на годината от американското списание Motor Trend, бе определена и за най-добър нов модел в икономичната класа от Клуба на автомобилните журналисти в Канада.{moscomment}
0 от 500