fallback

Honda NSX хвърли ръкавица на Nissan GT-R

За място на дуела е избрана Северната дъга на Нюрбургринг

С новото поколение NSX японската компания Honda ще се опита да постави рекорд на Северна дъга на пистата Нюрбургринг. Целта е да се подобрят постиженията на Nissan GT-R Nismo, съобщи представител на Honda, цитиран от изданието Motor.В момента версията Nismo на GT-R изминава една обиколка за 7 минути и 8,69 секунди, докато постижението на базовата модификация на автомобила е 7 минути и 24,22 секунди. Абсолютен рекордьор сред серийните машини е Radical SR8 LM с неговите 6 минути и 48 секунди.Серийната версия на Honda NSX бе представена на автосалона в Женева в началото на март. Същият автомобил, но в американския му вариант под марката Acura, дебютира на изложението в Детройт през януари.За суперколата се знае само, че разчита на хибриден агрегат с мощност от около 550 к.с. В него влизат бензинов турбодвигател с 6 цилиндъра, 3 електромотора и 9-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя.Снимка: Automedia 

Тагове: Nissan GT-R honda nsx
fallback
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Може ли да има повече тъпоумници в други теми...? Едва ли!
  • #27
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Вагонеткин, взе да заекваш вече.. стига с тия смешни "тестове" на Шпорт Ауто, фактите са: GTR Nismo 7:08 и Lexus LFA 7:14, и двата със стандартни улични гуми. Единственото Порше пред тях е 918 с Weissach пакет, сликове, напълно заредена батерия, без климатик и дръжки на вратите. И цена х5. Пълна трагикомедия.
  • #26
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    "Жестоката истина:GTR 550кс - 7:34 (1800кг)LFA 560кс - 7:38 (1560кг)"Това е истината според немското списание Sport ***. Както обаче знаем, немските автомобилни спосания и обективната истина са доста несъвместими понятия. Разбира се, сте свободни да вярвате в каквито си искате идиотщини, но това не означава че можете да ни ги цитирате като източник за достоверност.
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    Neka ispadnalia germanec da vidi tova izobretenie na iskustvoto i dase opita pone dago narisuva apak kamoli dago NAPRAI.Bravo HONDA
  • #24
    Жестокия смешник ( преди 9 години )
    GT3 RS - 1420 кгCayman GT4 - 1341 кгСещаш ли се колко си ***? Карай си селския голф и си мечтай за ауди 80-ка. Нещо си се пренавил и май е време за хапчетата...
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    Жестоката истина:GTR 550кс - 7:34 (1800кг)LFA 560кс - 7:38 (1560кг)991 GT3 RS - 500кс - 7:20Cayman GT4 - 385кс - 7:40Значи великият Японски гении, не струва 5 ст....
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като стана въпрос за Японски ***, гледам новото GT3 RS 2015, прави обиколка за 7:20.Далееч далеч от 7:34 на GTR с 550кс, и от 7:38 на LFA с 570кс и цена $500 000....П.П. 991 Карера С (400кс) прави за 7:37...Просто Японското е връх!!! (ама на кича, лъжите и тунинга в селския гараж..и на Руските пияни наркомани)
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най-доброто време на GTR което не е заводски тест, е 7:34...как пък никой не доближи 7:14, 7:08 дето се фукат по рекламните брошури!!!Ами на LFA времената не падат под 7:40.Вие трябва да сте на интеелкта на 10 годишни, да се вържете на лъжите на тея Китайски Варбурзи...
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    вземи прочети кои издания, с кои пилоти са карали, и тогава си разкривай целия умствен потенциал!И после виж закритите, без журналисти, със сликове, без седалки, без облицовки на вратите,без тапицерия,без нищо.. с тунинговани отгоре мотори тестове на жълтите мошенници и пак се обади...
  • #19
    Смехоран ( преди 9 години )
    "После ще седнат най-големите медии от цял свят, с най-добри пилоти, "Най-големите немски пропагандни машини, с най-добрите пилоти на Порше ли искаше да кажеш. Ха-ха, не на нас тия, отадвна не ядем доматите с колците.
fallback
Последни