fallback

Mercedes-Benz GLE - новата M-Class

Германската компания официално разкри своя нов кросовър

Германският производител Mercedes-Benz разкри официално кросовъра GLE, чиято премиера пред публика е насрочена за началото на април в Ню Йорк.Новият GLE представлява всъщност модернизиран вариант на M-Class, означен според новата система за наименуване на моделите на компанията. Това лични и от дизайна, който в Mercedes-Benz са "актуализирали предпазливо". Новости личат при предната броня и решетката на радиатора, както и при задните светлини, оборудвани с LED технология.Версиите AMG демонстрират по-спортен дизайн, като основните отличителни черти са агресивните брони, изпускателната система с четири тръби и 20-инчовите джанти в титаниево сиво.Интериорът също до голяма степен е пренесен от M-Class, но сега разполага с нов мултифункционален волан и свободностояща информационно-развлекателна система. Предлага се и голямо разнообразие от нови декоративни елементи и тапицерии.Гамата от двигатели на Mercedes-Benz GLE също е повече от богата. Бензиновите предложения са 3.0-литров V6 двигател с би-турбо (333 к.с. и 480 Нм) и 4.7-литров V8 с би-турбо, който развива 435 к.с. и 700 Нм.Дизеловата гама стартира с 4-цилиндровия мотор с обем 2,1 литра - 204 к.с. и 480 Нм. По-мощният дизелов мотор е 3,0-литров V6 с 258 к.с. и 620 Нм.Версиите на AMG се оборудват с 5,5-литровия V8 би-турбо двигател. При версията GLE 63 AMG той разполага с 557 к.с. и 700 Нм, като подсигурява спринт от място до 100 км/час за само 4,3 сек.По-мощният GLE 63 AMG S има 585 к.с. и 760 Нм, като ускорява до 100 км/час с 0,1 сек. по-бързо. Интересно предложение е хибридът с възможност за зареждане от електрическата мрежа. Той е наречен GLE 500e 4MATIC и съчетава 3,0-литров V6 BlueDIRECT двигател, литиево-йонна батерия и 7-степенна автоматична кутия 7G-TRONIC PLUS, в която е интегриран електромотор. Общата мощност на хибридния двигател е 442 к.с. и 650 Нм. Само на електроенергия моделът може да измине 30 км, като в този режим максималната скорост е 130 км/час. Средното потребление на гориво в хибриден режим е 3,3 л/100 км, сочи информацията от Mercedes-Benz.Всички подробности за модела, включително цените, ще станат ясни в началото на април.Снимки: Mercedes-Benz 

Тагове: mercedes-benz gle
fallback
  • #19
    ККК ( преди 9 години )
    Новото личице на Мерцедес мнооого ми харесва :) И интериора с тоя готин волан също изглежда мого добре
  • #18
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    ...a az 4akam novia land rover defender! ;-)
  • #17
    Georgi ( преди 9 години )
    Анонимния, ако липсват първи и втори клас и възможността за възприятие на написан текст си е твой проблем, така че не ни занимавам с глупостите си.
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не са карайте, ве! Тоя туч, от нас, пишещите тук, никой няма да го кара в близките петнайсет години. Така че все едно да обсъждаме десната боска на Адриана Лима дали не е прекалено виснала, че нещо поостаряла май, и ше земем да я откажем. Влазайте при жените и се дръжте като мъже, а не като деца, дето не им аресват играчките в магазина, се е едно, че моо си ги купат.
  • #15
    Georgi ( преди 9 години )
    Момченце викай на баща си, в Голф пет няма head up и никъде не съм написал, че има, репликата беше само, че не съм карал Голф Две, но за това трябва да се мисли и след това да се пише. BMW F30, обаче има head up, и като човек, който кара по 4000 км всеки месец отново казвам,че това е една от най-полезните екстри в един автомобил, повишаваща сигурността при шофиране неколкократно.
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    М като Мутра, демек мутра-класа. Made in BG.
  • #13
    до Georgi ( преди 9 години )
    Момченце, в кое оборудване на Голф 5 има head up дисплей? Не си прави труда да си смучеш измислици от пръстите, няма такъв.
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, скъпа кола, над 100 бона, а в базовата версия е със стоманени джанти и тасчета. Трагедия!
  • #11
    Georgi ( преди 9 години )
    не знам как е голф две, не съм карал, карал съм Голф 5,6, петицата става, но 6-цата хич не ми хареса. Мисълта мие е: за мен е много важен head up display, защото от него сменяш музика, радио, гледаш навигация, звъниш по телефона без да сваляш поглед от пътя и по този начин караш по безопасно, BMW правят най-добрите, това от личен опит. Ако за теб е най-важно да слушаш MP3 от USB вързано на ултракъси към радиото, това е твой проблем.
  • #10
    ДО СЕЛЬО ( преди 9 години )
    НЕ Е ДО ПАРИ А ДО ВКУС БЕ
fallback
Последни