fallback

Свалиха Джеръми Кларксън от ефир

(Обновено) Водещият на Топ Гиър ударил един от продуцентите, твърди Daily Mail

Пореден скандал забърка водещият на поредицата Топ Гиър Джеръми Кларксън, който доведе до свалянето му от ефир, съобщава британската обществена телевизия BBC, която излъчва автомобилното предаване. Снимка: РойтерсИнформацията е ограничена, но става ясно, че в момента тече разследване, до приключването на което Кларксън остава временно отстранен. Планираният за неделя епизод на Топ Гиър няма да бъде излъчен, а съдбата на цялото предаване е под въпрос. Британският всекидневник Daily Mail разкрива, че по време на снимки Кларксън е ударил един от продуцентите на предаването, тъй като вечерята му не била поднесена навреме. От изданието дори са успели да открият водещия в лондонско заведение, където той заявил: "Имам хубава студена бира и чакам всичко това да отшуми". Припомняме, че 54-годишният британец получи последно предупреждение за уволнение от BBC, след като през миналата година нанесе обида на расова основа по време на снимките на един от епизодите на поредицата, излъчвана в над 200 държави по света. Малко след това обаче Джеръми Кларксън се забърка в още един скандал, този път международен. При снимките на един от епизодите на Топ Гиър в Аржентина британецът разгневи жителите на страната, след като се появи с провокативна табела на колата си, навяваща асоциации с войната между Великобритания и Аржентина за Фолкландските острови. Тримата водещи на предаването бяха замеряни с камъни, като се наложи полицията да ги ескортира. През 2011 година Кларксън отново бе санкциониран от BBC, след като при тест на мексикански автомобил заяви: "Мексиканските спортни коли са като самите мексиканци - мързеливи, безотговорни и пръдливи дебелаци, които по цял ден гледат кактуси, облегнати на оградата и облечени в одеяло с дупка за главата". Договорът на тримата водещи на предаването Джеръми Кларксън, Джеймс Мей и Ричард Хамънд изтича след около месец. Запознати твърдят, че поредната издънка на Кларксън може да се отрази на по-нататъшните отношения с BBC.

Тагове: Top Gear
fallback
  • #25
    C ( преди 9 години )
    Според мен doc удари точно в десетката. Мненията на Кларксън са много противоречиви, когато става дума за чужди коли. За него БМВ е и ад и рай, Лексус е и най-оргазмичната, но и най-смотаната марка. GTR му скърши врата и го откараха с линейка, а после вика "meh"... Само Ягуар и Астън са вечните крале в неговите очи. Да, колите им са уникални, но са пълни с хиляди грешки, да не говорим за нулевата им надеждност. Прекалено е центрирано цялото предаване около него. Време му е вече.
  • #24
    д-р.Куртев ( преди 9 години )
    Лично аз ще съжалявам за предаването,на мен ми харесваше !Харесвам почти всички коли,но не мога да правя основен ремонт на двигател или реглаж на предница!Запознавам се до макс.скорост,спирачен път и конски сили и от там нататък се кефя на колата!Харесваха ми и обиколките на Стиг за съпоставянето на различни коли !
  • #23
    doc ( преди 9 години )
    С мислене на дизелак няма как да оцениш Приус-един от най-надеждните автомобили.Да не говорим,че конвенционалните британски коли са пълна скръб, а и най-чупливи.Не е нужно като папагал да повтаряш какво е казал един ***,защото неговото мнение е абсолютно субективно!
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, гурльо, като те гледам тебе си много работлив, киснеш ми цял ден тук. АМС гледам вечер след работа. А относно немския ти, не съм компетентен и не мога да дам мнение. Но явно си натегач и държиш да си изтъкнеш езиковите умения. Каквито и да са обстоятелствата ще ти кажа: kannst mich mal kreuzweise.
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    Язък - Кларкъсн беше много ценен. За него нямаше табута:НегриМързеливи мексиканциПодигравка с приусаНаричаше нещата с истинските имена и не се интересуваше от "политически коректното" говорене
  • #20
    до Фетз ( преди 9 години )
    "гурльо"- това не знам какво е! Всеки ден два часа само на AMS!? Е,ясен си ми - или си малолетен,който още не ходи на работа,или си безделник.Но от автомобили явно не разбираш,нито от ТВ-предавания!А колкото до Ауто Билд - не го чета редовно,защото освен някой сравнителен тест,няма какво да научиш. Освен това е насочено за публика като теб,а ние явно сме различни.Сигурен съм,че и немският ми е по-добър от твоя,така,че:гръмни се,бе,Фетз!/или Фес?/
  • #19
    Фетз ( преди 9 години )
    Първо освен, че чета списанието (немския оригинал), абсолютно всеки ден гледам и поне по час и половина, два гледам АМС чанъл. И къде си тръгнал да ми се обясняваш, гурльо, и да ме пращаш да се гърмя? Защо не коментираш и ФолксвагенБилд? А? Пак ти казвам, ходи прочети коментарите на хората и се убеди сам от недоволството им спрямо рамото, което прекалено често се удря на родното производство. И да и АМС го правят.
  • #18
    12те най-най! ( преди 9 години )
    Ferrari 488GTBAudi R8 V10Lamborghini Aventador SVMcLaren 675 LTPorsche 911 GT3 RSKoenigsegg RegeraBugatti Veyron La FinaleFord GTBerlinetta LussoGTA SpanoKoenigsegg Agera RSSC G 003Та това са 12-те на-значими супер коли на годината.Истинска добра компания,която не е развалена от присъствието на някоя грозен,дебел,озъбен и пластмасов варел от Япония или Корея.Всъщност всеки избор от далечния Изток би стоял нелепо сред тези машини.Като чалгаджията Дошо на Виенски бал!
  • #17
    12-те най-най! ( преди 9 години )
    Световните и европейски премиери са над 130, а организаторите очакват посетителите на салона да надхвърлят 700 000. От множеството най-нови масови автомобили, концептуални машини, редки екзотични модели и суперкари, естествено, най-голямо внимание посетителите обръщат на т. нар. суперкари. Сега сме подбрали за вас 12-те най-значими супер коли на годината.
  • #16
    до Фетз ( преди 9 години )
    Гръмни се,бе,Фетз!Най-обективното представяне е точно в AMS.В пряко сравнение моделите правят основните "упражнения",които ги правят по-добри или не:от 0 до 100,от 100 до 0,18 метров слалом,управляемост и действие на системите в отсечка и време на писта!И само абсолютен *** може да се усъмни в резултатите.Тест пилотите са едни от най-добрите специалисти/по правило бивши и дори настоящи състезатели/каращи на писти като СПА,Нюрбургринг,Контидром или Нардо.Така че малко по-скромно,"семантико"!
fallback
Последни