fallback

Шефът на quattro: Слабото търсене лиши Audi R8 от двигателя V8

Клиентите рядко поръчвали и ръчната скоростна кутия, разкри Хайнц Холервегер

fallback
  • #28
    Кроко ( преди 9 години )
    Щом си говорим за "съТружниците на банката" под статия за Ауди, нещата са сериозни.
  • #27
    Man ( преди 9 години )
    Леко ти е невъзпитан тона, очевидно си запазил българското. Потърси си инфо в нета за това, какви коли се купуват в Германия, недей да караш на какво си видял по пътищата. Понеже НИКОЙ според думите ти не харчи много пари за коли в Германия, затова е най-големия пазар за спортни автомобили в Европа. Прочети пак статията и коментарите под нея, защото почна да излизаш от темата.
  • #26
    до: Man ( преди 9 години )
    Дори и да не познаваш никой германец, нямаш бизнес и т.н. би трябвало да помислиш малко! Задай си въпроса, кои са най-масовите коли в Германия!Ще ти отговоряГолф, Поло, Фиеста, Фокус и т.н. Повечето естествено са дизели. Ха, сега помисли хубаво защо така! нали са дизелът, който тегли Европа! Индустрия, бизнес, пари, богатства... Защо карат малолитражки и то дизели с малко екстри, базови модели предимно? Като си отговориш на тези въпроси, може пък нещо да ти светне в главата и да сее усетиш...
  • #25
    до: Man ( преди 9 години )
    Ти ми говориш за 1 (един), а аз ти говоря за масата. За общото, а не за отделен, единичен случай. Сега схващаш ли разликата или да ти го поясня по друг по-*** начин?
  • #24
    до: Man ( преди 9 години )
    Абе нали ти казах, че си много зле. Пак не разбра какво ти казвам. повтарям по точки, пък дано вече разбереш:1. В Германия не се купува толкова Р8 без значение с кой двигател2. Германците са една от най-стиснатите нации3. Дори и богатите немци не налитат масово на скъпи коли, а пестят, защото...върни се на т.24. Ако много вървеше в Германия Р8, то със сигурност стиснатите германци щяха да вземат по-евтиното5. Уж с германци работиш, а още не си им разбрал манталитета. Това е учидващото...
  • #23
    Man ( преди 9 години )
    И понеже даваш пример и аз ще ти дам. Въпросния немец (Дортмунд), с който работя вече 2 години има Х5 за първа кола и 911 Кабрио за втора, като се фръцкаше, че имал 25к. евро в екстри на поршето си. Та има хора и хора.
  • #22
    Man ( преди 9 години )
    Ти нещо се оплете, май! Точно защото 100 000 евро са нищо пари за богатите немци, затова не им е проблем да си вземат В10, вместо В8 и затова В8 за Р8 няма да се предлага. Аз точно това обяснявам през цялото време, но схващането не ти е сила. явно. Да, с немци правя бизнес, що невъзможно ли ти се вижда?
  • #21
    до: Man ( преди 9 години )
    Шефът на банката в която карах стаж преди да завърша беше много богат човек. Предполагам имаше стотици милиони евро, както разправяха другите служители. Та той караше Смарт и живееше в апартамент под наем. На едно събиране на сътружниците на банката са го попитали защо не си вземе по-представителна кола и къща, а той им отговорил, че всичките пари са му на борсата и те му носят още повече пари. Ако ги затвори в къща и скъпа кола той губи от тях и нищо не печели. Та такива ми ти работи...
  • #20
    до: Man ( преди 9 години )
    Ти в Бг правиш бичнес с германци, пък аз в Германия правя бизнес с българи сигурно. Много си зле честно. Само да те светна, защото никак не познаваш немците и ще ти кажа, че за богатите немци 100 000 евро са нищо пари. По немските стандарти богат човек се води този, който има в банковата сметка над 3 млн. евро и доходът му е над 20 000 евро на месец. Ти ми говориш за германци, които са средни ръка хора и за които също не е проблем тази кола, но както казах немците са стиснати и не купуват такива
  • #19
    Man ( преди 9 години )
    До германеца:Пич, тук говорим за кола на стойност 100к.+ евро, която се купува от багати хора. Сандвичи, БГ Черноморие, Копривщица и пословичната пестеливост на Германците не играят в този разговор щото това не е кола за сиромаси. Нямам нищо против, че познаваш Германците кви са стиснати (аз правя бизнес с Германци), ама това не са тея дето си купуват Р8. И е така да си знаеш, над 1/3 от Р8 остават в Германия, демек им е основен пазар.
fallback
Последни