IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda NSX стана сериен модел

Японците продължават да пазят в тайна точните характеристики на възродената суперкола

Honda NSX стана сериен модел

След серия от концепции и няколко години на развитие новото поколение NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Женева и ще бъде на налична на европейските пазари преди края на тази година.
Honda NSX стана сериен модел
Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

Представеният в Швейцария модел носи емблемата на Honda, като е почти аналогичен с версията за пазара на САЩ, която ще се продава ката Acura. Въпреки че това е серийна версия, която ще излезе на пазара още тази година, от японската компания не разкриха пълните технически данни на модела.

Бе потвърдено единствено, че силовият агрегат е хибриден. Той се състои от бензинов би-турбо V6 двигател и три електромотора, като генерира "най-малко 550 к.с.". Конвенционалният двигател задвижва задните колела, а два от електромоторите отговарят за предните. Третият ел. двигател е поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

По този начин второто поколение Honda NSX разполага със задвижване към двата моста, наречено Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Трансмисията е автоматична с два съединителя и 9 степени.

Моделът е оборудван и с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Динамични характеристики също не бяха разкрити, но по-рано бе официално съобщено, че ускорението от място до 100 км/час става за по-малко от четири секунди.

При огледа на модела забелязахме, че джантите отпред за 19-инчови, а отзад имат размер 20 инча. Спирачната система е снабдена с карбон-керамични дискове, а апаратите са с 6 бутала отпред и с 4 бутала отзад. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, височината - 1215 мм., а междуосието се простира на 2630 мм.

Допълнителна информация за второто поколение Honda NSX трябва да бъде разкрита в близките месеци. Продажбите на модела в Европа стартират преди края на годината.

Още по темата:
NSX получава Type R версия

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #27
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оня пръдлив немски *** дали пак ще тръгне с рулетката да мери и да се кара на инженерите си?Ще ми е интересно да го видя как се блещи и как му се изпотяват очилата,докато гледа това произведение на изкуството.
  • #26
    7 rate up comment 22 rate down comment
    обективно! ( преди 9 години )
    Дори да изпреварва с 1 мин. времето на R8 на Ринга,в сравнение с него е просто една консервна кутия!Има надвес отпред по-голям и от Лагуна!
  • #25
    4 rate up comment 5 rate down comment
    subaru ( преди 9 години )
    te za6to namrazih automedia vie nemoite li da se uspokoite malko edni kam drugi fenove na nemski I na japonski koli samo niakakvi pomii ena sled druga Toyota bila defect nemskoto bilo za 4algajii v kraina smetke vseki ima pravo da izbira kakvo da kara za men li4no ne zavisi ot tva kakva nazionalnos e kolata a ot smata marka
  • #24
    5 rate up comment 16 rate down comment
    ili?? ( преди 9 години )
    Най-добрата спортна Японска кола за всички времена си остава Супрата,останалите не са нищо повече от едни еднодневки-лагерници и т.н.
  • #23
    6 rate up comment 21 rate down comment
    frasss ( преди 9 години )
    не се палете така ве Хонди ли сте кви сте??да не би да имате дял в ХОНДА??тази NSX е единствената хонда която би привлякла вниманието на някои пилот, останалите им модели мязат на Тико ;)
  • #22
    3 rate up comment 14 rate down comment
    subaru ( преди 9 години )
    niama kakvo da se jugem za qponia Nissan Subaru I Honda sa n1 za Germania audi bmw I porsche a za italia lambo I Ferrari
  • #21
    5 rate up comment 25 rate down comment
    phahaha ( преди 9 години )
    Това като си го купиш незнаеш кога ще запали за последно, преди да избори като въглен... продава се в комплект с 3 пожарогасителя....
  • #20
    7 rate up comment 26 rate down comment
    ui4o ( преди 9 години )
    това не изгоря ли при тестовете на Нюрбургринга??и да няистина е копирало от дизаина на Р8 и още дузина спортни коли,но както и да е, дано да е добра спортна кола че в последно време доста се самопрехвалват японските компаний че почнаха да стават наистина смешни особенно когато ги зашлеви деиствителността ;)
  • #19
    4 rate up comment 25 rate down comment
    phahahha ( преди 9 години )
    Тово като го пуснат в продажба след 2 месеца ще има сервизна акция. Видяхме ги Хонда в Ф1 как се завърнаха срам срам срам. Рено са много по напред от тях...
  • #18
    5 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Bledo kopie na R8