IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda NSX стана сериен модел

Японците продължават да пазят в тайна точните характеристики на възродената суперкола

Honda NSX стана сериен модел

След серия от концепции и няколко години на развитие новото поколение NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Женева и ще бъде на налична на европейските пазари преди края на тази година.
Honda NSX стана сериен модел
Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

Представеният в Швейцария модел носи емблемата на Honda, като е почти аналогичен с версията за пазара на САЩ, която ще се продава ката Acura. Въпреки че това е серийна версия, която ще излезе на пазара още тази година, от японската компания не разкриха пълните технически данни на модела.

Бе потвърдено единствено, че силовият агрегат е хибриден. Той се състои от бензинов би-турбо V6 двигател и три електромотора, като генерира "най-малко 550 к.с.". Конвенционалният двигател задвижва задните колела, а два от електромоторите отговарят за предните. Третият ел. двигател е поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

По този начин второто поколение Honda NSX разполага със задвижване към двата моста, наречено Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Трансмисията е автоматична с два съединителя и 9 степени.

Моделът е оборудван и с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Динамични характеристики също не бяха разкрити, но по-рано бе официално съобщено, че ускорението от място до 100 км/час става за по-малко от четири секунди.

При огледа на модела забелязахме, че джантите отпред за 19-инчови, а отзад имат размер 20 инча. Спирачната система е снабдена с карбон-керамични дискове, а апаратите са с 6 бутала отпред и с 4 бутала отзад. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, височината - 1215 мм., а междуосието се простира на 2630 мм.

Допълнителна информация за второто поколение Honda NSX трябва да бъде разкрита в близките месеци. Продажбите на модела в Европа стартират преди края на годината.

Още по темата:
NSX получава Type R версия

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #47
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Americano ( преди 9 години )
    А аз в момента съм в Авганистан, обиколих го целия за 5 години. И тук гледам най популярни са Хамър, БТР, Танк и някакви японски коли който се ползват за мишени.
  • #46
    2 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Уличен дрифтър,без малко да познаеш.Хонда и ТАГ-Порше влизат по едно и също време във Ф1,през 1983 г.И 3 години подред Макларън-ТАГ бият всички в ГП.Едва през 1987,когато ТАГ се отказват,Уилямс-Хонда печелят Ф1 и в продължение на 5 години Хонда доминират,като двигатели,в шампионата.
  • #45
    7 rate up comment 3 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Приятелю, цял живот обикалям Европа, известно време съм живял в Италия, наясно съм как е тук.Но само Банкок е 9 милиона...Отделно оставам с впечатление, че не си залягал на уроците по География ;)
  • #44
    3 rate up comment 10 rate down comment
    или?? ( преди 9 години )
    Аз за две години обиколих голяма част от стария континент от Гърция през Германия,Франция та дори и Англия и мога да ти кажа че БМВ,Мерцедес и Ауди са масови навсякъде и във всички класове,а във Англия имах чувството че само тия трите марки се продават.Та не мисля че това което ти си видял вИндия е истината.... :-)
  • #43
    14 rate up comment 3 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    В момента съм в Тайланд и тук може да се види смазващо предимство на японските марки! От десет автомобила 5 са тойота, 3 хонда, един друга японска марка, и един европейски или американски, като европейски най-често е нов мерцедес, BMW за 5 дни в Банкок видях едно. Повечето коли са все нови модели, не таралясници, като у нашата татковина. България не е мерило, за това какво се случва по света.
  • #42
    3 rate up comment 7 rate down comment
    нали?? ( преди 9 години )
    Сега ще стреснат нисан микра и може да я спират от производство . Много е сериозна тая летачка от хонда
  • #41
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 9 години )
    Преди години когато Хонда влезе във Ф1, набързо отказа ТАГ Порше от там, сега кого ли ще откаже да не се занимава повече със спортни купета?:)
  • #40
    4 rate up comment 19 rate down comment
    до до до до до ( преди 9 години )
    Бегаи да спиш,извънземен.:) това да не са ти Джапонските лагерници пластмасови дето вече ги пукат с яко дела????ти какво си мислиш че хамериканчетата ще продължават вечно да си правят еднодневки от японски лагерници с як тунинг??вече немското трио навлиза там,забелязва се .:-)
  • #39
    24 rate up comment 5 rate down comment
    до до до ?? ( преди 9 години )
    Какъф американски пазар бе, и там ли ще продават асфалт с чупещите се скорости и двгт? Та хамереканосите ще ги спукат от съдебни дела. Добре че са поср.те евроге.чета та да има кой да купува. За бг не важи, ние купуваме квато има на ДупницЪ и е ефтиняк. Съдба.
  • #38
    6 rate up comment 15 rate down comment
    :-) ( преди 9 години )
    Ти си един.хахаахха...да питам гугъл а,тцтцтц.гаврата доколкото съм запознат я прави м3 с всички свои опоненти,тебе не те знам какъв гугъл ползваш хахаха.във японските предавания признават превъзходството на М3 само ти и твоя гугъл не та не ха.