fallback
Коментари ( 25 )
Напиши коментар
-
#15
Смехорани...японците преди 18г имаха такава кола - Legnum, дето все още наказва RS-ки с двойно коне където хване. Карайте си печките и се мислете за велики :)))
-
#14
"А опашката всички знаем, че е поне 2 седмици след записване. "Ясно е, че нищо не знаеш. Хем се записваш, хем чакаш 2 седмици. Дори и да се наложи. Личи си колко си влизал в официален сервиз, но с тоя 15г дръгел който караш, няма как да знаеш какви са условиятаА Пасата е брутален, дори и без тунинга всъщност. С тези 240кс е перфектен избор
-
#13
Тунингован Пасат който след 100000 км ще е изял още толкова пари колкото е струвал като нов. Върви с абонаментна карта за сервиза, която ти дава предимство на опашката. А опашката всички знаем, че е поне 2 седмици след записване.
-
#12
отчайващо неграмотен
-
#11
Брутално грозна
-
#10
Колата е брутално добра!
-
#9
От4аиващо ску4ен и безли4ен дизайн.
-
#8
Защо тунинг на дизелов? Може би защото продажбите са около 4:1 в полза на дизела при Пасат
-
#7
"Колкото и да злобеете , от Япония няма нито една марка,която да предложи такова съотношение на динамика/мощност/разход."To ne im i tryabwa na yaponcite da razvivat dizel, obshto vzeto te diktuvat modata pri tehnologiite ot BADESHTETO a ne arhaicni i muzejni bokluci! Are begai da dishash navta i sajdi!
-
#6
2.0ТДИ -280 коня доооста добре как се развива автомобилостроенето....
11 - 20 от 25
първа < 1 2 3 > последна