fallback
Коментари ( 25 )
Напиши коментар
-
#25
Абе набухали са коне, ама Фолксваген...
-
#24
Извод от написаното до тук: с тези допълнителни коне пасатора ще се движи още по-бързо.Към сервиза!
-
#23
...и автомобил на Еврапа за 2015та е ...Пасат :):)
-
#22
Абе момче говоря ти с цифри щото VR-4ка си виждал само на снимки и в цифри. Разликата между стоков VR-4 и RS4 във вървене от място е точно никаква при повече коне и въртящ момент поради простата причина че аудито ТЕЖИ с близо 200 кила отгоре на VR-a. А анонимния очевидно има предвид един определен клип с RS6 и Legnum...
-
#21
"Има ли живот извън сервиза?"
-
#20
Виж какво, по принцип хич не ме интересува за колко ускорява. При заводски дадени 6 за Галанта и 4,9 за RS4 бая трябва да се напъва, дори и да ги прави за 5,2. Отговарям на предния пишещ, че "дето все още наказва RS-ки с двойно коне където хване." Това е абсолютна глупост, първо RS не е с двойно повече коне и второ заводските данни за до 100 са му по малки. Оттук нататък ми е все тая. Не ми се спори с 15годишни. Статията е за отличния мотор с извадени 280кс от 2,0 дизел...
-
#19
Mного са ми забавни разни хора дето говорят за коли дето са виждали само на картинка. За незапознатия под мен само ще кажа че в реални условия стоков Galant/Legnum с ръчка ускорява до 100 за 5-5.2 сек със своите скромни нарочно ограничени 280 коня и то без насилие върху съединителя и диференциала - клипове в тубата има доста. Та хайде да не си говорим кой какво е вадил и от какво че е смешно...
-
#18
Това VR-4, ако не е пипано допълнително с тези 0-100 за 6сек, ще ти трябва бинокъл да гледаш A4 RS....Какво да направят немците, че по същото време са вадели от почти същия, като кубатура мотор 100кс отгоре.Ще ги наказва, само ако този в RS-са спи. Иначе си мечтай...няма проблем
-
#17
не VR-4 пише отзад хихи...хапчетата си ги пий сам ;)
-
#16
Кой наказва GDI ли? Ба*хти смеха...преди 18г. RS-ки, хапчетата, хапчетатаа...
1 - 10 от 25
първа < 1 2 3 > последна