fallback

Lexus отново е най-надеждната кола в САЩ

В отделните категории с най-много първи места са моделите на GM и Toyota

Експертите от агенцията J.D. Power and Associates съставиха ежегодната си класация за най-надеждните автомобили. Изследването се провежда за 26-и път, като през тази година обхваща автомобили от моделна година 2012 г.Класацията се базира на потребителска анкета, направена на територията на САЩ. Собствениците на автомобилите е трябвало да посочат основните проблеми, с които са се сблъскали през последните 12 месеца. Средната оценка се съставя на база неизправностите, открити при 100 автомобила от марката. Така на първо място е Lexus, при който са установени 86 повреди при 100 машини.Топ 10 на марките:На втора позиция е Buick със 110 проблема на 100 коли, а на трето е Toyota, при която са открити 111 дефекта. На обратния полюс - с най-много повреди са Jeep (197/100), Land Rover (258/100) и Fiat (273/100).В отделните категории най-много първи места имат представители на General Motors и на Toyota - по 7. Отличниците на американския концерн в отделните класове са Buick LaCrosse, Chevrolet Camaro, Chevrolet Malibu, Chevrolet Silverado HD, GMC Sierra LD, GMC Terrain и GMC Yukon. Докато при компанията Toyota първи места печелят Lexus ES, Lexus GX, Scion tC, Scion xB, Scion xD, Toyota Corolla и Toyota Sienna.Победителите в отделните класове:

 Снимки: Lexus / J.D. Power and Associates

 

fallback
  • #15
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Засега само немските марки са доказано корумпиращи - класацията на АДАК. Японските и особено Тойота/Лексус са многократно доказано най-здрави, качествени и надеждни, не само от JDPowers, ами от всички подобни проучвания за надеждност и клиентско задоволство. Не случайно са и най-продаваните марки на неутрален пазар като американския.
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    За другите може и да е така, но Лексусите имат уникален дизайн. Много ми харесват.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    А швабските каруци къде са ? Как къде ... в сервизите.
  • #12
    ( преди 9 години )
    много пък грозни тия Тойота/Сцион/Лексъс
  • #11
    v-1 ( преди 9 години )
    до Какво по естественоТук в отзи сайт повечето хора само четат заглавието и веднага се хвърлят да плюят по тези или онези, също като теб. В статията пише, че проучването е за моделите от 2012г., но кой да чете...Съшо така се питат собствениците за проблените, скоито са се сблъскали, какво обшо имат сервизните акции тук...
  • #10
    чети,бе! ( преди 9 години )
    Както виждаш немските са много по-добре сложени в тъпата класация отколкото ЛР,Фиат,Форд или Хюндай.И въобще не е проблема къде са немските!!Проблемът е ЗАЩО са класирани първи тези, които са шампиони по сервизни акции.Самата класация е абсурдна:да питат по телефона какви са им проблемите на собствениците,след като има официални доклади на Агенциятоа за безопасност и контрол.Остави МБ,БМВ или Ауди,но вие съгласни ли сте,че дериватите на ГМ и легените на Тойота са по-добри от Субару,Хонда и Мазда
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да де... като немските не са на първо - значи е платено. А помниш ли кой плащаше на автобилд за класации? Така си и в работата нали? Колегата взима повече пари, не щото съм мързелив, а защото е приятел на шефа.
  • #8
    Какво по естествено ( преди 9 години )
    от това ШАМПИОНИТЕ по сервизни акции ГМ и Тойота да са обявени най-надеждни!Ако това не е платена,купена и корумпирана класация,здраве му кажи! 27 млн. автомобили от ГМ и над 14 млн. легени от Тойота бяха привикани само през 2014 год в сервизни акции за какво ли не! Е,вече съм убеден,че "експертите" от J.D Power са най-корумпираните в този бизнес.Как е възможно най-големите и доказани *** да оглавят класирането!?Оставете немските автомобили, но как Субару и Хонда дори ги няма в класацията!Ч
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Швабите пак са отказали да си платят вноската в J.D. Power. Може би защото нямат нужда от евтина реклама. Това е доста отчаян ход от страна на Тойота да си пробута Лексуса, след като швабските марки го бият като тъпан в САЩ и нито огромните субсидии на тойота при покупка на нов лексус, нито тв.рекламките помагат. Та сега са решили с друг тип реклама. Но мисля, че това пак няма да им помогне, за ГМ няма какво да говорим, след като държавата наля 30 милиарда да ги спаси от фалит, сега тези милиарди трябва да се връщат, пък продажбите падат, за това ги разбирам.
  • #6
    за ментетата ( преди 9 години )
    Имам чувството, че в САЩ немските таралястници ги смятат за умрели. То не, че не е истина, но все пак пазарите в Китай и Европа са ги реанимирали леко. Абе щом китайците се оплакват от немското качество и им връщат трошките да си ги оправят смятайте за какво говорим! Оказва се че китайските ментета са по-качествени от немските.
fallback
Последни