fallback

Lexus отново е най-надеждната кола в САЩ

В отделните категории с най-много първи места са моделите на GM и Toyota

Експертите от агенцията J.D. Power and Associates съставиха ежегодната си класация за най-надеждните автомобили. Изследването се провежда за 26-и път, като през тази година обхваща автомобили от моделна година 2012 г.Класацията се базира на потребителска анкета, направена на територията на САЩ. Собствениците на автомобилите е трябвало да посочат основните проблеми, с които са се сблъскали през последните 12 месеца. Средната оценка се съставя на база неизправностите, открити при 100 автомобила от марката. Така на първо място е Lexus, при който са установени 86 повреди при 100 машини.Топ 10 на марките:На втора позиция е Buick със 110 проблема на 100 коли, а на трето е Toyota, при която са открити 111 дефекта. На обратния полюс - с най-много повреди са Jeep (197/100), Land Rover (258/100) и Fiat (273/100).В отделните категории най-много първи места имат представители на General Motors и на Toyota - по 7. Отличниците на американския концерн в отделните класове са Buick LaCrosse, Chevrolet Camaro, Chevrolet Malibu, Chevrolet Silverado HD, GMC Sierra LD, GMC Terrain и GMC Yukon. Докато при компанията Toyota първи места печелят Lexus ES, Lexus GX, Scion tC, Scion xB, Scion xD, Toyota Corolla и Toyota Sienna.Победителите в отделните класове:

 Снимки: Lexus / J.D. Power and Associates

 

fallback
  • #55
    Анонимен ( преди 6 години )
    Важно!Гражданите на Германия се наричат ГЕРМАНЦИ, а не немци!Само серсеми като ушанките ги наричат така.
  • #54
    хъ ( преди 9 години )
    Браво на Хонда
  • #53
    doc ( преди 9 години )
    Toyota/Lexus/ и всичко останало!
  • #52
    Анонимен ( преди 9 години )
    Швабите пак са отказали да си платят вноската в J.D. Power. Може би защото нямат нужда от евтина реклама. Това е доста отчаян ход от страна на Тойота да си пробута Лексуса, след като швабските марки го бият като тъпан в САЩ и нито огромните субсидии на тойота при покупка на нов лексус, нито тв.рекламките помагат а и многомилионните сервизни акции, на тези надеждни Тойоти, като добавим глобите да укриване на дефекти, последната от които за над милиард долара а и делата от милиони клиенти на тойота, по които отидоха милиарди, явно тях не са ги питали в анкетата.. Та сега са решили с друг тип реклама. Но мисля, че това пак няма да им помогне, за ГМ няма какво да говорим, след като държавата наля 30 милиарда да ги спаси от фалит, сега тези милиарди трябва да се връщат, пък продажбите падат а надеждните им коли затрупани с дела, милиард глоба, за укриване на дефект с ключа, милиони сервизни акции за това ги разбирам.
  • #51
    до: ВАГона ( преди 9 години )
    Има Камри хибрид и още една камара хибриди при Лексус.Всичките модели на Лексус имат и хибридна модификация.Коя друга марка го предлага това?Никоя и още по-малко тъпите немски каски,които до скоро отричаха хибридите,а сега ще се изтрепят да вадят такива на книга,а на улицата и в шоурума такива няма.А си толкова кух,че няма на къде повече.Искал Приус с ръчка хахаха.***,хората по света са направили автоматици,които са много по-икономични и удобни,но не са за селяни с Гоуфове.Стопляш ли сега?
  • #50
    до: ВАГона ( преди 9 години )
    ВАГончето пак се е развилняло да дава това,което най-малко има,а то е акъл.Я кажи сега другите,които продават уж хибриди,но никой не ги купува по колко двигателя имат на хибриден модел?Немските каручки не ги продават с много двигатели глупчо,а с няколко,но с различни мощности.уж фен си бил,а не си го забелязал.Японките продават с малко двигатели,но който и да вземеш е здрав,надежден,оптимизиран и икономичен.Немските не притежават тези качества и търсиш мотор с който най-малко да се набуташ.
  • #49
    Анонимен ( преди 9 години )
    Японките са мноо убави, но хонда спира акорд, а тойота авенсис, нямало продажби. Странно, а пък Лексус в европа има продадени 1000бр. Имам приятел с някъв грозен джип Лексус, харчи яко щото няма дизел, сложи му газ и му изгоряха клапаните ся се чуди как да го продаде. Да може да е за баровци, но и те гледат после ще я продадат ли лесно, а като няма пазар за стари Лексуси щото след 5г и са тоталки, никои ги неще и като нови.
  • #48
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Що бе, Пасат и Голф като имат по 10 мотора ти да не си купуваш по един от всеки?Японците са преценили кои са най-продаваните модели и са се концентрирали върху тях. Това е ефективност. Немците с печалбите от масовите модификации финансират загубите на "топ" моделите. Затова и нито масовите нито "топ" моделите им са изпипани и двигател и скоростна кутия при тях са консуматив.
  • #47
    Анонимен ( преди 9 години )
    И какво като Приуса е хибрид, няма ли бензинов двигател към него? Не, ако искаш нещо различно, няма как? Има ли Приус с ръчна скоростна? И какви други модели има? Има ли Авенсис хибрид? То и при Авенсис всъщност има цели 3 мотораПри Хонда какво има? Акорд е с 3 мотора и по едно изпълнение за съответния мотор. Голям избор няма що...бати тъпан*рщината. Затова и толкова продават...Разбирам ги, уплътняват поточните линии, намаляват себестойността, но всъщност губят и клиенти
  • #46
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нито при Хонда, нито при Тойота има само 2 нива на изпълнение. Хубаво е преди да пишеш глупости да погледнеш съответните сайтове! При Приус как да има различни двигатели, като е хибрид. Гллупав ли си или да, че не можеш да го разбереш. Като искаш други мотори има други модели на марката, които са също хибриди. А оборудването им е супер, защото имаш много екстри стандартни при това без доплащане при различните нива. Има и допълнителни разбира се, които можеш да си ги поръчаш и платиш.
fallback
Последни