fallback

Шефът на Honda подаде оставка

Таканобу Ито напуска компанията заради скандала с дефектните въздушни възглавници

След многобройни сервизни акции в Honda изненадващо се стигна до промяна в ръководството. Таканобу Ито, президент и главен изпълнителен директор, съобщи в понеделник, че след шест години начело на третия по големина японски производител на автомобили (след Toyota и Nissan) ще напусне компанията до края на юни. Поста му ще наследи мениджърът Такахиро Хачиго, който е работил в продължение на повече от 30 години за компанията, предава Ройтерс.Таканобу Ито (вдясно) и наследникът на поста му Такахиро Хачиго. Снимка: РойтресВ последните месеци компанията пострада сериозно заради скандал, свързан с дефектни въздушни възглавници на доставчика Takata, като това се отрази сериозно на финансовите Й резултати.Honda е най-важният клиент на компанията Takata, която произвежда всяка пета въздушна възглавница в света.Досега повече от 21 млн. автомобила от различни марки са били привикани в сервизите заради този дефект. В резултат на дефекта вече са били убити най-малко петима души. Четири от смъртните случаи са на собственици на Honda.Освен това японският концерн бе принуден неколкократно да викне в сервизите заради технически причини малкия си модел Fit, който в Европа е познат под името Jazz.Заради всичко това мениджърите на компанията вече се отказаха от част от възнагражденията си. Ито намали с 20% възнаграждението си за три месеца, а останалите ръководители на Honda свиха парите си с по 10%.През изминалото тримесечие оперативната печалба на компанията се е сринала с 22,5% до 177 млрд. йени. След срива в печалбата Honda коригира прогнозата си за изтичащата в края на март финансова година. Според нея сега се очаква печалба от само 720 млрд. йени (5,4 млрд. евро). Досега прогнозата беше за 770 млрд. йени. Компанията очаква да продаде 4,45 млн. коли, вместо досега планираните 4,62 млн. коли.Още автомобилни новини с икономическа тематика четете в Investor.bg

Тагове:
fallback
  • #40
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всъщност малко под 3% са регистрираните автомобили с дизелов двигател в САЩ. В пъти продаваните хибриди според теб са с умопомрачителния 1,3% от регистрираните автомобили, но спора е безсмислен...
  • #39
    Анонимен ( преди 9 години )
    Швабен, бе що само нас да тровят, нека и америкосите видят какво е. !
  • #38
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    ВАГи, тука пише че дизелите продали 26% повече от миналата година и ако така продължавали през 2018 щели да стигнат 8% че даже и 10%. Ако, ама надали - за 2014 пазарния им дял пада на 0.84% от 0.89% през 2013: Diesel volume is continuing at the lower levels of recent months, with a share of 0.65 percent which trails full year 2014 results of 0.84 percent (as compared to 2013 share of 0.89 percent).Българина бил ***.. не, *** си само ти.
  • #37
    Анонимен ( преди 9 години )
    За пореден път се убеждавам, че българина е страшно просто същество. За него, бялото е черно, ако му е изгодно. По дълбоко от Дунава нема...Има материали по нета за продажбите на дизелите в САЩ. Всеки достатъчно средно интелигентен може да си ги намери и преведе"The New York Times reported that diesel sales rose 26% in the U.S. last year""That ratio could shift up to 8% or even as high as 10% by 2018, according to various"Поздрави от Винтеркорн."in 2013, VW has sold 56,480 TDI Clean Diesel"
  • #36
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    ВАГончо, има голяма разлика между парникови газове и наистина вредни емисии, ама трябва да си технически грамотен за да я знаеш. А 6-7% дизели съществуват само в мокрите сънища на Винтеркорн. Реално са около 0.5%. А хибридите продават в пъти повече и то от доста време насам.
  • #35
    Анонимен ( преди 9 години )
    То си личи, кои са прости :) Цифрите са красноречиви, вие се пънете и си плямпайте глупостите. Със здраве пичове...
  • #34
    Анонимен ( преди 9 години )
    Простите селски бекове и чалгари набутали се с ВАГ кръв пикаят,че им свършват финансите за ремонти.Да го духат непрекъснато.Простака си остава ***.
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе верно виждат се 5-6 немски тракащи кашона из Калифорния.
  • #32
    Анонимен ( преди 9 години )
    Американците и строги стандарти, дообре. Те от години се противят на приемането на норми за парниковите газове. Имали строги за емисиите, е*ати смеха. Противно на твоите писаници и там дяла на дизела се увеличава. За 2012г са продадени близо 800000 коли, което е близо 6-7% от всички продажби. Като най-голямо е увеличението в Калифорния, странно нали, където и хибрида е най-разпространен. Процента на растеж е дори по-голям и от този на хибридите. За 2013 и 2014 процентите са се увеличили още
  • #31
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Да ама японците и американците от десетилетия имат железни стандарти за емисии и там канцерогенен дизел на практика не може да пробие. А в Токио по улиците има по-малко прах отколкото в лабораториите на немските университети.
fallback
Последни