fallback

Фетел показа бюджетно Ferrari с 670 к.с.

Италианската компания представи модела 488 GTB (Видео)

Ferrari разкри новия си модел 488 GTB по време на специално събитие в Маранело, Италия. Спортния автомобил бе изпроводен на сцената лично от четирикратния световен шампион във Формула 1 Себастиан Фетел. Новият 488 GTB се явява наследник на 458 Italia, като е от серията "бюджетни" модели на Ferrari. Казано иначе, той използва не V12, а V8 мотор. Агрегатът обаче се различава съществено от този на предшественика, вероятно защото 458 Italia отстъпва по динамика на далеч по-достъпни модели като Nissan GT-R. Новият двигател е би-турбо и има обем от 3,9 литра. Мощността му е 670 к.с., или почти аналогична с показателя при флагманския модел на Lamborghini - Aventador. Максималният въртящ момент на 488 GTB също впечатлява - цели 760 Нм, налични още при 3000 об/мин. Новият турбо-двигател е съчетан с обновена версия на 7-степенния автомат с два съединителя, като подсигурява ускорение от място до 200 км/час за само 8,3 секунди. Спринтът 0-100 км/час отнема 3 секунди, а максималната скорост на движение достига 330 км/час. Постигнатият резултат за обиколка на домашната писта Фиорано е 1 мин. и 23 сек. От Ferrari вече съобщиха, че средното потребление на гориво е 11,4 л/100 км, а вредните емисии на СО2 са 260 гр/км. Сухото тегло на автомобила е 1370 кг. Що се касае до дизайна на модела, той е заимстван както от 458 Italia, така и от флагмана LaFerrari. Впечатление правят допълнителните отвори за въздух в предния капак, както и в задните калници. Задната част е получила LED светлини, напълно нова двойна изпускателната система и още един отвор за въздух, разположен централно. Интериорът е доста близък до този на 458 Italia, като демонстрира различни централна конзола, уреди за управление, седалки, прибори на арматурното табло и др. Официалната световна премиера на Ferrari 488 GTB ще се състои на 3-ти март в Женева, когато се очаква да бъдат съобщени и цените на модела. Снимки и видео: Ferrari

Тагове: ferrari 488 gtb
fallback
  • #10
    бавареца ( преди 9 години )
    макларън направи няколко коли по-бързи от 458 , време бе да отвърнат на удара. да видим дали 488 ще е по-добро от 650 S - явно там се е прицелило, но дали
  • #9
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Ферари и "бюджетно" в едно изречение звучи малко несериозно,да не казвам по-силна дума.
  • #8
    Йордан ( преди 9 години )
    Отстъпвал на GTR ... нали се сещате, че никой не си купува Ферари за да ходи на драг (освен в Русия). Никой не ти гледа частите от секундата, че GTR бил по-пъргав с турбо мотор ... Ферари е име, Ферари е история ... Ферари са традиции ... и Ферари не е хапка за всяка уста. А Нисан е просто една от всичките японски марки ... която след 50 години няма да струва нищо и сменила 2-3 мотора, а Ферари знаете как се търгува. Сухите цифри от ускорения са за келешата, където си нямат друга работа.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    а, на мен ми е ясно , дори Специале-то предполагам,че на някоя по-дълга писта,ще остави нисана на около 2-3 сек. след себе си , но се дразня на автори, които са учили за фризьори , но са се уредили в автомобилна медия да работят
  • #6
    JDM+Mercedes ( преди 9 години )
    До един там: колега Нисан не правят убийци на Ферарита, Поршета и т.н. от вчера ! :)И за мен Ферари е една от най-големите икони но не означава, че Нисан са кой знае колко по-назад. Това, че Нисан правят и бюджетни автомобили, не означава че не могат да правят и супер-автомобили.Справка Skyline който вече е доста стар модел и въпреки това с малко модификация си прави извръщения с автомобили които са десетки пъти по-скъпи. :)
  • #5
    Един там ( преди 9 години )
    Анонимен, дори и да отстъпи някоя стотна на ЖиТиАР-а(който е МНОГО сериозна машина), ми изглежда идиотска дори идеята за сравнение на Ферари с Нисан.При цялото ми уважение към епонците, Ферари е от друга категория.
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    няма какво да го гледам, аз съм го гледал преди от аутомедия да са се светнали,че има такава класация , е , ако ми покажеш драг на 2 коли с еднакви характеристики, но едната е двойно предаване, а другата само задно и тази с двойното да загуби нйа старта, обещавам да те черпя една вечеря, без да го гледам сега, мога да ти кажа, че на финала скоростта на ферарито е с около 5-6 мили по-висока и още следващите 100м вече нисана ще бъде по-назад
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    Напротив, Годзилата мачка 485 без проблеми.
  • #2
    penev ( преди 9 години )
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/14204-masov-drag-na-superkoli/ Анонимен, виж този линк
  • #1
    Анонимен ( преди 9 години )
    " Агрегатът обаче се различава съществено от този на предшественика, вероятно защото 458 Italia отстъпва по динамика на далеч по-достъпни модели като Nissan GT-R." я ,къде точно отстъпва? Това изречение е пълна дупка в статията...вероятно защото автора се е чудил как да удължи текста, по-добре го изтриите преди да са я прочели повече хора, твърдението е смешно.
fallback
Последни