fallback

Фетел показа бюджетно Ferrari с 670 к.с.

Италианската компания представи модела 488 GTB (Видео)

Ferrari разкри новия си модел 488 GTB по време на специално събитие в Маранело, Италия. Спортния автомобил бе изпроводен на сцената лично от четирикратния световен шампион във Формула 1 Себастиан Фетел. Новият 488 GTB се явява наследник на 458 Italia, като е от серията "бюджетни" модели на Ferrari. Казано иначе, той използва не V12, а V8 мотор. Агрегатът обаче се различава съществено от този на предшественика, вероятно защото 458 Italia отстъпва по динамика на далеч по-достъпни модели като Nissan GT-R. Новият двигател е би-турбо и има обем от 3,9 литра. Мощността му е 670 к.с., или почти аналогична с показателя при флагманския модел на Lamborghini - Aventador. Максималният въртящ момент на 488 GTB също впечатлява - цели 760 Нм, налични още при 3000 об/мин. Новият турбо-двигател е съчетан с обновена версия на 7-степенния автомат с два съединителя, като подсигурява ускорение от място до 200 км/час за само 8,3 секунди. Спринтът 0-100 км/час отнема 3 секунди, а максималната скорост на движение достига 330 км/час. Постигнатият резултат за обиколка на домашната писта Фиорано е 1 мин. и 23 сек. От Ferrari вече съобщиха, че средното потребление на гориво е 11,4 л/100 км, а вредните емисии на СО2 са 260 гр/км. Сухото тегло на автомобила е 1370 кг. Що се касае до дизайна на модела, той е заимстван както от 458 Italia, така и от флагмана LaFerrari. Впечатление правят допълнителните отвори за въздух в предния капак, както и в задните калници. Задната част е получила LED светлини, напълно нова двойна изпускателната система и още един отвор за въздух, разположен централно. Интериорът е доста близък до този на 458 Italia, като демонстрира различни централна конзола, уреди за управление, седалки, прибори на арматурното табло и др. Официалната световна премиера на Ferrari 488 GTB ще се състои на 3-ти март в Женева, когато се очаква да бъдат съобщени и цените на модела. Снимки и видео: Ferrari

Тагове: ferrari 488 gtb
fallback
  • #20
    JDM+Mercedes ( преди 9 години )
    до Един там:Съгласен съм с всичко написано от теб.Относно за кубатура, брой цилиндри и "охлювчета".Всяко нещо си има предимства и недостатъци.Аз лично за писта (тип Нюрбургринг, за бързи обиколки) харесвам редови шестак, атмосферен (БМВ), за драг състезания V8-ците на Шевролет нямат равни, дрифт там вече говорим за редовите турбинирани шестаци от Тойота и Нисан както и 4.4 V8 на БМВ, а за рали отсечки друго освен Импреза не признавам !П.С. Ферарито ще е шедьовър като всяко такова ! :)
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    estestveno 4e ferari triabva da instalirat DRS - nali sa avangarda na avtomobilostroeneto s koreni ot F1.
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    "бюджетен" не случайно са го сложили в кавички. някой хора и кавичките не зная за какво се слагат, но имат претенции да са грамотни драскачи. ***. *** да си довършиш селската гимнация първо и тогава пиши
  • #17
    бавареца ( преди 9 години )
    алоо , пилота. 458 било старо, а нисан gt-R да не е много нов та по всички писти изпреварва 458 а? 458 ги "смазвал" . смазал ти е мозъка. ако не го е смазал - вземи малко олио и си го смажи сам. а с по грамотните драскачи ще си говорим - ако на 488 не му се повдига задното крило - ще гони 650S само на прави отсечки. вижте активанта аеродинамика на Пагани и тогава ми изнасяйте уроци какво имат Ферари - имат нещо подобно само във ЛаФерари. на вас пилотите то ви е мечата. хахах. смешници
  • #16
    към долното ( преди 9 години )
    Все още не разбирам, как хора които си мислят, че драг състезанието има някъв смисъл в спортния свят на автомобилите, изказват разни мнения за автомобили, които дори не са помирисвали.DRS, та нз си кво. Ми активна аеродинамика има в автомобилите на ферари от преди много години, за кво драскаш некви съкращения дето ти звучат модерно и яко и си ги запомнил от гледания на Ф1? Ако не са го кръстили DRS кво ще е по-кофти автомобил ли? Изобщо всеки кърши пръсти и маже тука.. пълна трагедия..
  • #15
    до бавареца ( преди 9 години )
    Ти забелязваш ли че става въпрос за "бюджетен" можел на марката? Какви DRS какви глупости искаш, жабарите пропускали все по нещо. Ми че 458 е автомобил на много години бе, какво очакваш да е хегемон за 10-15 години напред? Че смазва автомобили с много повече коне и 4x4 на писти го прави.Ти пич си един от най-неадекватните драскачи в тоя форум - мненията ти са изпълнени с тъпизми и аматьорски напъни за демонстрация на технически познания, които очевидно нямаш.Мечтата на всеки пилот е ферари!
  • #14
    Automotive ( преди 9 години )
    @Един ТамИ аз предпочитам повече цилиндри и сериозна кубатура и поне Ferrari и някои други марки могат да си позволят да предлагат такива двигатели, защото за производители правещи под 10000коли на година, законите откъм екология са малко по-различни (в полза на производителя).
  • #13
    Сандо! ( преди 9 години )
    Фетел да каже разликата между Нисан (Инфинити) и Ферари !
  • #12
    Един там ( преди 9 години )
    JDM+Mercedes, няма спор, че Нисан правят много сериозни коли.В случая, с 458, сравнението е малко в полза на GTR. Турбо 4*4, срещу атмосферка със задно. Ферари, трудно вземат такива "революционни" решения, като 4*4 или монтаж на охлюви. Взели са го. Започнаха да правят турбинирани матори. Ще видим.На мен, голям V8 или 12 цилиндров, повече ми допада от малък матор с няколко турбини, ама е, на...Ама пък едва ли някой мен ще пита :)Светът върви по своя път - турбодаунсайзинг. Това е.
  • #11
    бавареца ( преди 9 години )
    нищо не пишат дали 488 има DRS система. мисля, че Макларън допусна грешка като инсталира такава, но автоматична. трявба да се контролира от пилота. на виждам това ферари да има DRS контроли на волана. тъпо. жабарите както винаги пропускат по нещо - а ако изобщо са я забравили значи нямат да подобрят пистовите времена на 650 S
fallback
Последни