IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Kia представи нова трансмисия и нов турбо-мотор

Автоматичната скоростна кутия с два съединителя ще дебютира на cee’d

Kia представи нова трансмисия и нов турбо-мотор

Kia създаде нова автоматична трансмисия и нов 1.0-литров турбо-мотор, които ще представи на предстоящото автомобилно изложение в Женева. Те ще дебютират на нова модификация на хечбека и комбито cee’d, чиято премиера също ще се състои на изложбата в Швейцария.
Kia представи нова трансмисия и нов турбо-мотор
Скоростната кутия е първата в историята на корейската марка 7-степенна трансмисия с два съединителя DCT. Тя е създадена в изследователския център в Намянг (Южна Корея), като според инженерите на компанията с нейна помощ се постига по-добра динамика с 3-5% при ускорение от 0 до 100 км/ч, както и снижение на разхода с 5-7%.
Kia представи нова трансмисия и нов турбо-мотор
Новата DCT-трансмисия на Kia е способна да предава максимален въртящ момент до 300 Нм. По този показател тя превъзхожда характеристиките на сегашната 6-степенна автоматична скоростта кутия, която корейската компания използва на своите модели.

Новата трансмисия разполага с два съединителя и сух картер, като предугажда следващата предавка, която водачът иска да използва, без значение дали тя е по-висока или по-ниска.
Kia представи нова трансмисия и нов турбо-мотор
Двигателят с обем 1.0 литър също е разработен в Южна Корея, като развива 120 к.с. и 172 Нм. Моторът е получил модернизирани система за охлаждане и изпускателен колектор. Той е проектиран така, че да може да работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия.
Kia представи нова трансмисия и нов турбо-мотор
Що се касае до 7-степенната DCT, тя ще се комбинира с модернизирания 1.6-литров дизел на Kia. Неговата мощност при новата версия на cee’d е увеличена от 128 на 133 к.с., а максималният въртящ момент е нараснал от 265 на 285 Нм.

Снимки: Kia

 

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "А когато корейците имаха 1.6 дизел, немците не бяха чували за такова нещо." Направо ми е смешно...Нима това е било преди 1983та. КИА са правили хладилници тогава. За твое сведение има едно моторче 1,6TD качено на доста машини на ФВ от тогавашните години
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не знаех, че 2.0 е с умопомрачителните 130 кс. По тая логика защо се правят големи дизели? Да сложат по 3 турбинки на 1,6, да го докарат до 250кс за да е по лек. Пък после жална му майка на купувача...
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защо 1.6 слeд като 2.0 вади същата мощност? Защото е по-лек.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вади 4.8 сек. при динамиката, което много по-важно от 0.2 сек. от 0 до 100 км/ч. А когато корейците имаха 1.6 дизел, немците не бяха чували за такова нещо. Хайде лека вечер. Не ми се спори. Не съм фен на корейците, но съм карал дизелов Сийд 115 коня от 2007 и голф 5 дизел със 105 коня, и личното ми впечатление е, че киата е най-малко една класа над голфа, колкото и да си мъчат баките от АБ и да обясняват как Слънцето изгрява от запад. Иначе имам Фокус, но повече форд няма да си купя.
  • #8
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защото модел с 23кс и предавка отгоре едвам вади некви умрели части от секундата при тестовете. Иначе немците няма какво да се пънат, позиционират си ги много добре. Мислиш, че от 1,6 не могат да изкарат над 130кс ли? Не просто имат 2,0 за какво да ги пускат като КИА. 1,0 -120кс и 1,6 -133кс супер тъпо от маркетингова гледна точка.Както навремето направиха с 1.9, когато изкараха 2.0, скопиха го на 105 кс. Същия мотор, който беше 131кс преди това.Да дерзаят крейците още, имат потенциал...
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, максимума беше при 1900 об/м, но при 1500 об/мин. има 90% от въртящия момент. И как разбра, че скоростната кутия на Голфа е по-добре подредена? Защото е по-тромав ли? Или е добре подредена в ... сервиза.
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Данните са от zeperfs, смятам ги за реални. Имат какво още да учат корейците. Да този Голф е по-лек, но има и такъв с 110кс. Голф 250Nm при 1500, Киа 260Nm при 1900 и 105кс при 3000 об, Киа 128 при 4000 обОтделно, като ли че скоростната кутия на Голф е по-добре подредена...
  • #5
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Що не погледна каква е динамиката на този голф 60-100 и 80-120 км/ч. Имаше тест в АБ. Доста по-тромава е от киата е."Голф 7 1,6 TDI 105кс0-100 11,8 сек0-120 16 сек60-90 на 4та 7,4сек60-100 на 4та 9,680-120 на 4та 10KIA ceed 1,6 CRDI 128 кс0-100 11,3 сек0-120 15,3 сек60-90 на 4та 7,7сек60-100 на 4та 9,780-120 на 4та 9,4Само при 80-120 на пета е по-голяма разликата, от порядъка на 2,5сек, но е нормалноЪЪЪъъ, колко е по-динамична кията? По-скоро къде са й конете?
  • #4
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    компютрите са им германски, турбините най-вероятно и те. няма никакво значение какво колко коня твърдят че са извадили. продължават да припкат след германци и японци.
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Skasan sam.Niama pari za Autobild.Moje bi Kia-ta e s 15-20 sek po-barza...