IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Infiniti QX30 излезе на светло

Моделът на японците ще дебютира в Женева

Infiniti QX30 излезе на светло

След като в началото месеца видяхме затъмнено изображение на компактния кросовър Infiniti QX30, днес японската компания публикува първата официална снимка на модела. Той ще се появи като концепт в Женева, а продуктовият вариант трябва да бъде представен през следващите месеци.
Infiniti QX30 излезе на светло
Снимка: Infiniti

Кросовърът Infiniti QX30 е базиран на хечбека Q30, но се отличава с типичен за проходимите модели дизайн, като има увеличен с 30 мм просвет. Напомнящият на спортно купе модел разполага с 21-инчови джанти, стъклен покрив, карбонови елементи и предна броня с алуминиево покритите, сочи информацията от Infiniti.

“Искаме изисканият и гладък дизайн на QX30 да пречупи градския хаос и скованост, рефлектирайки на другата му природа тип SUV: “мога да отида навсякъде и действие на момента”, коментира Алфонсо Албаиса, изпълнителен директор по дизайна на Infiniti.

Кросовърът QX30 и хечбекът Q30 използват платформата MFA на Mercedes-Benz, на която са построени A-Class и GLA. Очаква се, че моделите на японската марка ще се възползват и от четирицилиндровите бензинови и дизелови двигатели на Daimler, като ще предлагат предно или AWD задвижване.

Допълнителна информация ще бъде налична на 3-ти март, когато ще се състои премиерата на Infiniti QX30. На пазара моделът трябва да бъде наличен още тази година, като ще се произвежда във Великобритания.

0 от 500
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    И кое е по-добре? Инфинити да бяха фалирали или да са пародия на това което би трябвало да бъдат? "Японска" марка със седалище в ХонгКонг и модели деривати на европейски. Колко от технологиите в инфинити са японски? Дали има и 30%? И после японските марки вече не били това което са били на времето. Е как да са?
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до Швабен ( преди 9 години )
    Наистина Госн уби идеята на Нисан и Инфинити, но поне ги спаси от фалит. Сега можеше да са като Сааб да си ги подхвърлят като горещ картоф, всеки с големи обещания за завръщане и толкова.Преди него за 15 години Инфинити са извадили 4 модела - все напудрени Нисани на готово, а Нисан са висяли на кредиторите с Брутния вътрешен продукт на средна европейска страна
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    А по Инфинити "всичко" е европейско, защото Карлос Гон го интересува къде ще му излезе по-евтино разработката. Качеството, традициите и надеждността не са му приоритет.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    По европейците могат да се равняват само китайците - сам там все още са разрешени канцерогенните дизелови технологии. Всички останали, които искат да са конглокентни в технологиите на бъдещето се равняват по японците - хибриди, силова електроника, батерии, електромобили, водородни горивни клетки идват оттам.
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Страхотно изглежда
  • #15
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Готина е машинката, хубав дизайн има.
  • #14
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Да, нали? Соцвагените са поне десетилетие напред."Да, опредлено, ама от Тата! :)
  • #13
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе да, направо век напред са. Тва да се сетиш да влагаш асфалт като изолация и да продаваш скъпо и най алчния капиталист не се е сещал. Ич не ги хвалете тея вагонетки.
  • #12
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, нали? Соцвагените са поне десетилетие напред.
  • #11
    24 rate up comment 5 rate down comment
    zoom in ( преди 9 години )
    Абе гледам моделите на Infiniti, Lexus, Mazda и т.н., после гледам и продукцията на VAG и се чудя, как може всички тези прекрасни коли и соцвагените да са от една и съща епоха :-)