fallback

Кой колко продаде в Европа през януари

Mercedes изпревари BMW, Opel отбеляза най-голям ръст, а VW Group остава лидер

VW Group остава лидер по продажби на нови автомобили и през първия месец на 2014 година, сочи статистиката на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA). Разместване обаче има в сегмента на премиум автомобилите. Снимка: Ройтерс VW Group приключва месеца с общо 254 699 продажби в държавите от ЕС (ръст от 6,8%). Увеличение записват всички марки на германската група, като най-голямо е то при бутиковата Porsche - почти 45 на сто. Проблемната Seat продължава да набира инерция, записвайки през януари 24 291 продажби, или ръст от 14,3%. Със 107 808 продажби на второ място се нарежда френската PSA Group, която обаче отбелязва спад от 1,4% спрямо януари 2014 г. Третото място остава за Renault Group - 95 315 продажби и ръст от 10%, като и двете марки на групата приключват месеца с положителен резултат. На четвърто и пето място през януари са съответно Ford (68 774 продажби и ръст от 5,1%) и Opel Group (62 882 и намаление от 2,8%). С ръст от +15,9% германската Opel е най-бързо растящата марка сред първите пет производителя на леки автомобили в Европа. Причина за негативния резултат на групата е марката Chrvrolet, която се изтегля от пазара на Европа. В топ 10 на най-добре продаваните автомобилни компании влизат FCA Group, BMW Group, Daimler, Toyota Group и Nissan, като при всички се наблюдава увеличение спрямо януари 2014 г. Разместване през първия месец на годината има в сегмента на премиум автомобилите. С минимална преднина марката Mercedes измества BMW от второто място, а лидер остава Audi. Подробна информация вижте в таблицата Статистиката за 2014 година вижте ТУК

Тагове: ACEA
fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе каква япония бе. Най-продаваната премиум марка в Япония е Мерцедес. Ходи да си пишеш домашните и не пиши глупости.
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Европейците са националисти и си купуват местното производство. ВАГ понеже са хитри са си купили чешки и испански марки за да продават повече и на тия пазари. Това прави ли ги по-качествени? Разбира се че не. Японските продажби са малки, да, но са далеч по-големи от немските продажби в Япония например. Ако искате трезва преценка - гледайте неутрален пазар - САЩ - там японците смазват немците, дори нишовите Субару продават повече от Фолцваген.
  • #15
    6.0 V12 TDI ( преди 9 години )
    Кучетата лайят кервана си вьрви..А кервана си е на ВАГ... Жалко ми е за малките жьлти човечета и по зле ще става зопомнете!!!
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фолксваген-Ауди продажби 182185 бройки срещу 48909 на Тойота-Лексус това половин бройки продажби ли са? А 128705 половината на 45786 ли е? А 53480 на Ауди дали е половината на 3123 продажби на Лексус? Дошо, не освен че не разбираш нищо от коли, не можеш и да смяташ. Май са прави хората, които те оценяват умсвено на ниво под 3-ти клас.
  • #13
    до Дошо ( преди 9 години )
    Днеска "фръцко"ли си?Няма по-култивиран,претенциозен и съответно скъп оазар от европейския.НАБИЙ СИ ГО НАЙ-ПОСЛЕ В КУХАТА КРАТУНА! А сега сравни сервизните акции в САЩ и виж кои марки са "отличниците": ГМ,Тойота и Фиат/Крайслер. След като немските са "***",ти представяш ли си какви са другите сравнени с едни и същи критерии на един и същ пазар.И не ми излизай с номера за пазмера на продажбите - даже не ти цитирам кой колко милиона връща в сервизите, а само конструктурите с постояни проблеми.
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота и Лексус общо продават по-малко от всука една от премиум марките Ауди,Мерцедес и БМВ! Да не говорим за Мцубиши, Хонда и Сузуки. На 600 милионен пазар да си с такива посредствени продажби. Е като си оправят политиката на продажбите в Европа, може и тука да започнат да продават както в САЩ. Само, че тука продават на цени малко под европейските марки а в САЩ по 80 долара на месец ти е вноската. В САЩ ги подаряват Тойотите 90% от сделките на японците в САЩ са субсидирани от Тойота. А тук не!
  • #11
    Дошовар ( преди 9 години )
    Оризарските кашони все по-малко се купуват, защото хората се убедиха, че жълтите марки са с нискокачествена продукция и са за бедната класа!
  • #10
    ФръцВагена ( преди 9 години )
    Фръцваген продава добре на най-непретенциозните пазари Европа и Китай. Ако не са китайците няма да са в челната 3-ка дори по продажби. Дори същите китайци им връщат некачествените ментета. Направете си сметка колко са качествени! Самите немци пишат статии:"Моят дом бе сервизът""Има ли живот извън сервиза", но нашият Гиньо чалгаджия, миришещ на пот и чесън е чувал в селската кръчма, че от немското по-убаво нема и го повтаря, като счупен грамофон. Докато има *** фръцваген ще продават добре.
  • #9
    C4 ( преди 9 години )
    Щом ВАГ са първи защото са най-качествени и продажбите отразяват само качество, сега кой ще каже че французите правят лоши коли.
  • #8
    Илко ( преди 9 години )
    До КосьоОсобено качеството на дизайна, направо е впечетляващо!
fallback
Последни