fallback

Кой колко продаде в Европа през януари

Mercedes изпревари BMW, Opel отбеляза най-голям ръст, а VW Group остава лидер

VW Group остава лидер по продажби на нови автомобили и през първия месец на 2014 година, сочи статистиката на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA). Разместване обаче има в сегмента на премиум автомобилите. Снимка: Ройтерс VW Group приключва месеца с общо 254 699 продажби в държавите от ЕС (ръст от 6,8%). Увеличение записват всички марки на германската група, като най-голямо е то при бутиковата Porsche - почти 45 на сто. Проблемната Seat продължава да набира инерция, записвайки през януари 24 291 продажби, или ръст от 14,3%. Със 107 808 продажби на второ място се нарежда френската PSA Group, която обаче отбелязва спад от 1,4% спрямо януари 2014 г. Третото място остава за Renault Group - 95 315 продажби и ръст от 10%, като и двете марки на групата приключват месеца с положителен резултат. На четвърто и пето място през януари са съответно Ford (68 774 продажби и ръст от 5,1%) и Opel Group (62 882 и намаление от 2,8%). С ръст от +15,9% германската Opel е най-бързо растящата марка сред първите пет производителя на леки автомобили в Европа. Причина за негативния резултат на групата е марката Chrvrolet, която се изтегля от пазара на Европа. В топ 10 на най-добре продаваните автомобилни компании влизат FCA Group, BMW Group, Daimler, Toyota Group и Nissan, като при всички се наблюдава увеличение спрямо януари 2014 г. Разместване през първия месец на годината има в сегмента на премиум автомобилите. С минимална преднина марката Mercedes измества BMW от второто място, а лидер остава Audi. Подробна информация вижте в таблицата Статистиката за 2014 година вижте ТУК

Тагове: ACEA
fallback
  • #37
    Анонимен ( преди 9 години )
    Високото грозде е кисело. ДА наричаш Каруца марки като Бентли,Бугати,Порше,Ламборджини и Ауди, когато мечтаеш за 30 годишен Сивик, показва колко те е разяла зависта и злобата.А Каруцата "Голф" обира наградите по цял свят и до такава степен е мерило за класа си, че го наричат Голфов клас.
  • #36
    цирк ( преди 9 години )
    Някакъв човек пише всеки втори пост и се опитва да ни убеди колко качествени коли продава в автосалона в който работи. То бива бива, ама това е платено поведение. И тези цифри са важни само за жалките дилъри. Мене не ме грее кой колко продава, имам си любими марки и нито една от тях не е VW - каруцата на средностатистическия немски селянин. Пък ти си пиши, никой не те взима насериозно, дори си смешен.
  • #35
    do do vagenskiq dila ( преди 9 години )
    Еми отиди в САЩ и си купи Хонда Сивик за 80 долара месечно. Освен ако не смяташ че JD Power лъжат.
  • #34
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тъпончото си ти! Цитирам:"при някои дистрибутори могат да се намерят в пъти по-евтини оферти заради субсидията, която дава производителят. Така от Пенсилвания можеш да вземеш на лизинг Civic с месечна вноска от само 80 долара." Според теб по-евтина оферта какво означава? По евтина цена разбира се.Продължавам "Тойота БУКВАЛНО РАЗЧИТА ОСНОВНО НА ОТСТЪПКИ И СУБСИДИИ. 92% от продажбите и са съфинансирани от Тойота, "Съфинансиране означава, че поемат част от цената,Друг цитат: Средната субсидия за автомобил в САЩ е 2918 долара за едно возило. Това средно имай предвид, че е най-дебело при японските марки, поне според статията. Така, че средно за САЩ при Японските ще е над 5-6000 долара а може и повече.80 долара за Сивик на месец, сори ама в България на ден ти вземат по 30 лева наем при рента кар за 10 годишна Шкода Фабия. Представи си ако и в България Пуснат хонди на изплащане за по 130лв. на месец вноската. Те ще убият всички продажби, но тук явно нещо ги спира, закони за конглокенцията ли какво ли, нямам представа, но това в Европа не го правят.
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колкото до Якудза и банките на Тойота - дай линк да видим. Без линк си просто едно лъжливо ВАГонче.
  • #32
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Не знам какво ти разбираш под думите Тойота БУКВАЛНО РАЗЧИТА ОСНОВНО НА ОТСТЪПКИ И СУБСИДИИ. 92% от продажбите и са съфинансирани от Тойота, тоест поемат ти голяма част от цената, само и само да ти продадът колата. "Не бе тъпончо, съфинансиране означава че Тойота ти финансира лизинга - така печалбата от вноските по лизинга остава при тях а не при трето лице. Отстъпките при Тойота са по-големи от преди, но продалжават да са едни от най-ниските на пазара.
  • #31
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не го познавам вагенския фен, а "романа" можеш да го прочетеш като напишеш в ГУГЪЛ:"Лизингът на нови автомобили в САЩ отново набира скорост", тъй като ако ти напиша линка Аутомедия ще го изтрият, тъй като е статията е в конглокентна медия.
  • #30
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам Тойота от какво печелят и дали печелят най-много, знам, че бяха свързани с някакви банки където перяли пари на японската мафия Якудза, имаше дела и арести в Япония по случая. А за субсидиите аз просто цитирам JD Power. Цитирам:Сладки субсидииСтратегията за момента работи ползотворно за автоиндустрията. Продажбите на автомобили в САЩ през май се увеличиха до 16.8 млн. броя, като през същия период през 2013 г. са били 15.6 млн. По време на пика на кризата през 2009 г. те са били едва на нива от 10.4 млн. До края на март тази година заемите за нови коли в САЩ са на обща стойност от 811 млрд. долара, показват данните на Experian. Средната субсидия за автомобил в САЩ е 2918 долара за едно возило, показват данните на JD Power&Associates.Средната месечна вноска по лизинг за най-продаваната кола на изплащане в САЩ Honda Civic, е 251 долара, показват данните на Experian. Но при някои дистрибутори могат да се намерят в пъти по-евтини оферти заради субсидията, която дава производителят. Така от Пенсилвания можеш да вземеш на лизинг Civic с месечна вноска от само 80 долара. Друг японски производител - Toyota, буквално разчита основно на отстъпки и субсидии за дилърите. Компанията е съфинансирала 92% от своите лизингови сделки в САЩ през финансовата година, която приключи в края на март. През предходната финансова година делът е бил 82%.Не знам какво ти разбираш под думите Тойота БУКВАЛНО РАЗЧИТА ОСНОВНО НА ОТСТЪПКИ И СУБСИДИИ. 92% от продажбите и са съфинансирани от Тойота, тоест поемат ти голяма част от цената, само и само да ти продадът колата. За това излиза така, че заливат пазара там с евтини коли.
  • #29
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе, пропагандните партенки повеляват че Тойота и Хонда подаряват колите в САЩ, затова продават толкова много. В същото време ги скъсват от глоби и сервизни акции. Чудно обаче откъде тогава правят такив аголеми печални че удрят немците в земята, а? Май е непосилен въпрос за форумните ВАГонетки дето мразят да мислят.
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Извинявам се гледал съм грешна диаграма (произведени коли), но все пак САЩ и Европа са съизмерими пазари 16 на 12 милиона
fallback
Последни