fallback

Кой колко продаде в Европа през януари

Mercedes изпревари BMW, Opel отбеляза най-голям ръст, а VW Group остава лидер

VW Group остава лидер по продажби на нови автомобили и през първия месец на 2014 година, сочи статистиката на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA). Разместване обаче има в сегмента на премиум автомобилите. Снимка: Ройтерс VW Group приключва месеца с общо 254 699 продажби в държавите от ЕС (ръст от 6,8%). Увеличение записват всички марки на германската група, като най-голямо е то при бутиковата Porsche - почти 45 на сто. Проблемната Seat продължава да набира инерция, записвайки през януари 24 291 продажби, или ръст от 14,3%. Със 107 808 продажби на второ място се нарежда френската PSA Group, която обаче отбелязва спад от 1,4% спрямо януари 2014 г. Третото място остава за Renault Group - 95 315 продажби и ръст от 10%, като и двете марки на групата приключват месеца с положителен резултат. На четвърто и пето място през януари са съответно Ford (68 774 продажби и ръст от 5,1%) и Opel Group (62 882 и намаление от 2,8%). С ръст от +15,9% германската Opel е най-бързо растящата марка сред първите пет производителя на леки автомобили в Европа. Причина за негативния резултат на групата е марката Chrvrolet, която се изтегля от пазара на Европа. В топ 10 на най-добре продаваните автомобилни компании влизат FCA Group, BMW Group, Daimler, Toyota Group и Nissan, като при всички се наблюдава увеличение спрямо януари 2014 г. Разместване през първия месец на годината има в сегмента на премиум автомобилите. С минимална преднина марката Mercedes измества BMW от второто място, а лидер остава Audi. Подробна информация вижте в таблицата Статистиката за 2014 година вижте ТУК

Тагове: ACEA
fallback
  • #47
    Анонимен ( преди 9 години )
    Детенцето с Алдитата сега си измисли, че всъщност били ФръцВагени. То не че е лъжа, че Алди си е напудрен фръцваген. И кво викаш, баща ти кви още коли има? А *** няма ли и тя 2-3 немски брички? Я се похвали с нейните! А ако не вярваш какви *** са фръцваген прочети статиите:"Моят дом бе сервизът "както и " Има ли живот извън сервиза "и след това ела да си говорим за здравина и качество!
  • #46
    фсб ( преди 9 години )
    какво плюете по фау ве бе комплексари. Ние имаме два пасата, единия е дизел 2008ма, другия е бензин ЦЦ 2010, купени са нови от баща ми. Колите са си супер. Фен съм им. НЕ плюя по други марки, първо защото нямам обективно мнение от първа ръка и втори не съм комплексар като вас.... откъде тоя хейт?!
  • #45
    мун_чо ( преди 9 години )
    "продължава да набира инерция" - като ви чета статиите направо почват да ме болят очите!
  • #44
    GovnoVoz ( преди 9 години )
    Pozdrav za fenovete na markata VWhttps://***.youtube.com/watch?v=mF7JYeG8EmE
  • #43
    RRE ( преди 9 години )
    Kakvo me iunteresuva bedniashkia EU pazar deto glavno kupuvat golfove i fiesti??? I si kupuvat sobstvenite evro bokluci!! Interesuva me nai-golemia i prestijen pazar v sveta USA kydeto Toyota im razbiva kan4etata na germanskite menteta i kato prodajbi i kato zdravina i kato klientsko zadovolstvo.
  • #42
    Анонимен ( преди 9 години )
    е пише че Ягуар са продали няма и 1500 бройки ,а хонда 8500 мисля ,че може да се вярва
  • #41
    Атанас ( преди 9 години )
    Ако се вярва на тази таблица за продажби,излиза,че Ягуар продава повече от Хонда?Не съм фен на Хонда,но я се огледайте.....колко Ягуара видяхте днес?Значи всичко е лъжа,май.....?
  • #40
    бъчваря ( преди 9 години )
    А за 4800 долара може да си вземеш само Тата и то ако намериш дилър. При положение, че една кола от среден клас в Щатите е 15 до 20 000 долара, за какви отстъпки тук става въпрос? Егати субсидията ще е това - 10 000 долара аванта. Ами давай да хващаме първия полет за Щатите, да купуваме и да внасяме. Пак ще ни излезе по-евтино с митата и пътните разходи. Но защо никой не го прави? Нима никой не се е сетил за "голямата" далавера?
  • #39
    бъчваря ( преди 9 години )
    Чета и се изумявам на простотиите, които пишат някои анонимни тук. 80 долара за Сивик...супер, но колко е първоначалната вноска, остатъчната стойност, застраховките, обслужвеането и изобщо всички останали такси по време на лизинга? Ако става въпрос и в България може да вземеш кола дори за по-малко от 80 долара на месец. ВЯъпросът е колко плащаш преди и след това и колко плащаш по време на целия лизинг. Сам може да си направиш сметката, че 80 долара на месец означават 4800 долара за 5 години.
  • #38
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Моят дом бе сервизът""Има ли живот извън сервиза"това го пишат немски списания! Нали разбирате колко безсмислена е цялата дискусия надолу ;)
fallback
Последни