fallback

Audi поставя ударение на водородните автомобили

Компанията е закупила пакет патентовани технологии за горивни клетки

Audi слага сериозно ударение върху водородните автомобили, става ясно от съобщение на германската компания, в което се казва, че производителят е придобил "пакет от патенти", свързани с технологията на горивните клетки.Прототипът A7 h-tron quattro. Снимка: AudiПатентите са били закупени от компанията Ballard Power Systems, но цената на сделката не се посочва. Става ясно обаче, че придобитите технологии ще използват от всички марки на Volkswagen Group."Audi придоби тези стратегически важни патенти за цялата група и ще ги предостави на всички марки", казва техническият директор на компанията д-р Улрих Хакенберг. "По този начин ние си осигурихме решаваща експертиза, която ще даде нов тласък в по-нататъшното развитие на системите с горивни клетки" добавя той.Подробности за въпросните нови технологии не се съобщават. Вероятно обаче те ще бъдат използвани за усъвършенстване и пускане на пазара на настоящите прототипи с горивни клетки на Audi.Последният такъв автомобил компанията показа преди няколко месеца. Той е базиран на модела A7, ускорява от място до 100 км/час за 7,9 сек. и има автономен пробег от 500 км. 

Тагове:
fallback
  • #7
    Nev ( преди 9 години )
    Е, ще се усетят и от ВАГ, че не могат вечно да залагат на нафтови ТДИ печки, хубави светлинки и дизайн на 20 години! А наистина са смешни, с тези прототипи дето от години ги изкарват, и все с невероятни параметри, а накрая купуват патенти! Хаахаха! Май великите им технологи в края на краищата не са много сполучливи! Все пак чест им прави, че не са се възползваи от освободените патенти на Тойота за водородни горивни клетки и резервоарите им! Общо взето Ауди са си посредствена фирма от тая точка!
  • #6
    ХАХАХА ( преди 9 години )
    Швабите са некадърни и не могат да си разработят и за това купуват. Голям смях пада.
  • #5
    penev ( преди 9 години )
    хахаах, не е редактирано, а и никъде не се казва, че водородният А7 не е прототип. Дори напротив - ясно пише, че колата е прототип (и все пак автомобил).
  • #4
    Дошо до неумния ( преди 9 години )
    Грозната Тойота ускорява доста по-бавно ХА ХА ХА ХА! И въпреки, превъзходството Ауди купува 5 патента, които явно ще подобрят още повече системите им.От кой мислиш са купили патентите ?
  • #3
    хахаах ( преди 9 години )
    Само че, когато излезе статийката пишеше:последният такъв ПРОТОТИП компанията показа преди няколко месеца. Той е базиран на модела A7, ускорява от място до 100 км/час за 7,9 сек. и има автономен пробег от 500 км."Айде сега разбирачите да обяснят разликата между прототип и серийно приозводство, моля :)И Аутомедия, какво става, редактирате в движение ли?
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    "последният такъв автомобил компанията показа преди няколко месеца. Той е базиран на модела A7, ускорява от място до 100 км/час за 7,9 сек. и има автономен пробег от 500 км."Грозната Тойота ускорява доста по-бавно ХА ХА ХА ХА! И въпреки, превъзходството Ауди купува 5 патента, които явно ще подобрят още повече системите им. На Тойотите не им пука, те си знаят, че са посредствени, за това пускат посредствения си модел с технология копи-пейст от КИА!
  • #1
    Дошо ( преди 9 години )
    Компанията е закупила пакет патентовани технологии за горивни клетиХАХАХАХА
fallback
Последни