IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

McLaren 650S vs Lamborghini Huracan

Кратко драг състезание (Видео)

McLaren 650S vs Lamborghini Huracan

Поредното интересно драг състезание предлага изданието CAR Magazine. На сравнение са подложени два автомобила, които се целят в една и съща група клиенти, но залагат на коронно различни технологии - McLaren 650S и Lamborghini Huracan LP610-4.
McLaren 650S vs Lamborghini Huracan
Моделът на Lamborghini разчита на голям атмосферен V10 мотор и задвижване към четирите колела. При McLaren 650S двигателят е по-компактен, като има турбо. Задвижването е само към задните колела.

Въпреки това двете коли имат почти аналогични показатели за спринт от място до 100 км/час - малко над 3 секунди. McLaren 650S обаче се представя по-добре при ускорението до 200 км/час. Той постига тази скорост за 8,4 секунди, докато на Huracan са му необходими 9,9 сек.

Huracan все пак има леко предимство при старта, тъй като е оборудван със задвижване към четирите колела. 650S обаче е по-лек, като освен това разполага с по-високи мощност и въртящ момент -  650 к.с. и 678 Нм срещу 610 к.с. и 560 Нм.

Кой е по-бърз в тази дисциплина - драг състезание със старт от място - вижте във видеото.



Подробна информация за McLaren 650S и Lamborghini Huracan

Снимка и видео: CAR Magazine

0 от 500
  • #8
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Макларъна е направен за писта. Като видя отвътре салона, седалките всичко е спартанско изпълнено, олекотено и без лукс, колата е типична спортна пистова, какъвто трябва да е един Макларън. Ламборгинито също е спортен автомобил, но си е шосейна версия, лукс, кожа, скъпи материали 4Х4, атмосверката си е тмосверка, уважавам, това че не минаха на турбо мотори, каквато е по принцип концепцията на останалите марки във Фолксваген като Ауди,Порше и Бугати
  • #7
    18 rate up comment 4 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 9 години )
    Въпреки че съм фен на Макларън и въпреки резултата, от тези две коли пак бих избрал Ламборгинито. Просто голям атмосферен двигател и двойно предаване /без да говорим за умопомрачителния дизайн/ повече ми харесват от турбо и задно в комбинация. Звукът, преживяването, сигурността на мокро... И преди някой от тукашните умници да ми каже, че само си говоря глупости, и в момента карам кола с 4х4 и голям атмосферен. Усещането е УНИКАЛНО.
  • #6
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Той Макларъна e със 100 кила по-лек и с 40к.с. повече. Турбото му е двойно, цяло чудо е че разликата е толкова малка на финала. При Порше разликите в моделите са по малки. Примерно Кайман S е 315к.с. а Кайман R 330к.с. и се води по-бърза и по-спортна версия. Тук разлииката е 40к.с. че и 100 кила разлика в теглото. И това при положение, ме има същия Макларън със 625к.с., тоест пак не е реципрочен на Ламборджинито, но щяха да имат по-малки разлики.
  • #5
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Стефан ( преди 9 години )
    Не сравнявам колите, те са страхотни и дори може би бих избрал Ламбото ако се кара по първично.Асоциациите обаче веднага ми изникват:Макларън-Ф1Ламборгини-А4 централна конзола(Феручо ще се обърне в гроба)
  • #4
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Шок че Макларъна печели - малко по-бърз до 100, малко по-бързо до 200, малко повече мощност, която идва и по-рано, същото с въртящия момент. Поради липса на 4х4 и малкия двигател вероятно е и по-лек
  • #3
    33 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Стефане сравнението ти е доста тъпо немислиш ли
  • #2
    18 rate up comment 33 rate down comment
    Стефан ( преди 9 години )
    Формула1 срещу Фолксваген :)
  • #1
    28 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Турбо срещу атмосферка много ясно