IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford Fiesta остава най-популярната малка кола в Европа

През 2014 година моделът е реализирал 308 999 продажби на континента

Ford Fiesta остава най-популярната малка кола в Европа

За трета поредна година Ford Fiesta оглавява класацията по продажби в сегмента на малките коли в Европа, съобщават от компанията-производител, базирайки се на данните на JATO Dynamics.
Ford Fiesta остава най-популярната малка кола в Европа
Снимка: Ford

През 2014 година моделът е изпреварил постижението си от година преди това - 293 663, реализирайки 308 999 продажби на европейските пазари.

Най-търсената Fiesta и през миналата година е била модификацията с 1.0-литровия EcoBoost мотор, добавят от Ford, уточнявайки, че по-голямата част от клиентите са поръчали и система за свързаност Ford SYNC.

За да посрещне увеличеното търсене, компанията увеличава производството на Fiesta в завода в Кьолн с 300 автомобила на ден до 1850 броя.

Компактната Fiesta се предлага в повече от 60 държави по света, като е налична в над 11 400 модификации, включително Fiesta ST.

Тагове: Ford Fiesta
0 от 500
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 10 години )
    Анонимко, виж това видео на 1.51, където човекът превключва на 5-та:https://***.youtube.com/watch?v=OhyIEhYrx64 200 км/ч = ок. 4250 об/мин. Както искаш ги смятай.Имаш ли някакви други факти или просто си лаеш?!
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Но и сами може да изчислите максималната скорост на колата си на последна предавка, като сметнете при 1000 об/мин с каква скорост се движите. След това умножавате до ограничителя и ето ви теоретичната максимална скорост. А ако имате понижаваща шеста предавка, нищо чудно и да ударите 300 км/ч ;) Естествено по много голям баир надолу, с подходящи гуми и мнооого късмет да останете живи.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бъчвар ( преди 10 години )
    Предната ми 1.25 литрова Фиеста имаше максимална скорост 163 км/ч, но те се достигаха при малко над 4000 об/мин. По мои сметки при 6500 об/мин максималната скорост би трябвало да е 210 км/ч, до колкото бе и разграфен километража. Никоя кола не развива максималната си скорост на максимални обороти, освен някои специално настроени спортнми модели за дадена писта, например болиди от F1.
  • #22
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    хахахаха някой хора тук го изкараха извънземен този мотор бе. значи ако следваме тяхната логика този мотор за да напълни оборотомера и да удари прекъсвача ще трябва да вдигне околко 300км/ч на най висока предавка. че той по нискооборотен бил от дизел бе смешковци лъжливи. хайде качете се поне веднъж, покарайте и вижте как са нещата реално. онази бъчва пък какви тъпотии пише не е истина. дори и най големия профан знае, че високи скорости дизела е по икономичен от бензина. гледайте графики деца
  • #21
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Порнослав ( преди 10 години )
    Много приятен малък автомобил. Имам го от 5 години, приятен за каране и без никакви дефекти и забележки.
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 10 години )
    Както казах - при 3000 об. 1.0 Ecoboost е на близо 140 км/ч. докато атмосферните между 1 и 2 литра в завсимост от автомобила при тези обороти са между 100 и 120 км/ч.Към това добавете супер ниското вътрешно ***, активни клапи в предната решетка и какви ли не хитрости. Разбира се при висока скорост, разхода зависи МНОГО и от аеродинамиката.Сегашните турбо мотори нямат и проблема с охлаждане на турбото, който имаха навремето (с впръскване на допълнително гориво при по-високи обороти).
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 10 години )
    Това не е случая при 1.0 Ecoboost и останалите модерни турбо двигатели. Те са малки само на работен обем. Като мощност и особено въртящ момент и особено в ниски и средни обороти имат характеристики като много по-големи атмосферни двигатели.1.0 Ecoboost например има 170 Нм при 1400 об/ и дори 200 в режим на претоварване. Това е колкото 2-2.3 литров атмосферен при тези обороти.Ето защо, спокойно могат да се използват дълги предавки, т.к. двигателя тегли и в много по-ниски обороти.
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 10 години )
    Не робувайте на афоризми и повърхностни схващания. Досегашните малолитражки (напр. 1-1.2 л. ок 60 коня) наистина харчат доста при високи скорости, защото за да имат поносима динамики и изобщо да могат да постигнат 150 км/ч напримиер, имат много високо предавателно отношение и къси скорости. При 150 км/ч такъв автомобил е на ок. 4500 об., което е далеч от максималната им специфична мощност (ако знаете какво е). В тези режими вътрешното *** е голямо, а отдадената мощност на л. гориво - ниска.
  • #17
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Айде бе. Дизела бил икономичен при високи скорости. Затова преди 7-8 години ми се оплакваше един дилър на Мото Пфое, как дизеловия Фокус до Варна по магистралата изгорил 9-10 на сто средно. Е, те не са го жалили, но фактът си е факт. Аз повече от 7 на сто средно и то с климатик и товар по същия път с бензиновата Фиеста не съм горил. А моята е със стария 1.4 мотор, както е всеизвестно. А за тия, дето се чудят кой модел колко гори, ето един истински сайт, където ясно се вижда истината.
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Всъщност, вместо да коментирате ей така от въздуха, седнете и прочетете няколко сравнения, където участва ecoboost. Това е най-икономичния мотор като реален разход в класа на малките автомобили. Единствено някои слаби и нетурбинирани дву- и трицилиндрови решения имат подобен разход или леко по-нисък. Обаче тук имаме 125 коня, 200 Nm при 1400 об/мин, близо 200 км/ч максимална скорост и реален разход около и под 6 л/100 км. Това не е по силите на почти никой друг конглокентен модел.