IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mokka и Insignia също получиха "шептящи дизели"

Флагманът на Opel разполага с 2,0-литров мотор, а компактният SUV - с 1,6-литров

Mokka и Insignia също получиха

Новите дизелови двигатели, които германската компания Opel представи през есента на изложението в Париж, вече могат да бъдат намерени и под капаците на Mokka и Insignia.

Въпросните дизелови мотори - 1,6- и 2,0-литров, покриват нормите на Евро6, като се отличават с по-тиха работа, от където идва и прозвището "шептящ дизел".
Mokka и Insignia също получиха
Снимка: Opel

Mokka разполага с по-малкия CDTI мотор, развиващ 136 к.с. и 320 Нм. Той позволява ускорение от място до 100 км/час за 9.9 сек. и постигане на максимални 191 км/час. Агрегатът се оборудва със система старт/стоп, като при версията с 6-степенна механична кутия изразходва едва 4.1 л/100 км, отделяйки в атмосферата 119 г/км вредни СО2 емисии.

Новият алуминиев агрегат представлява заместник на познатия 1.7-литров дизел. Той доставя 6 к.с. и 20 Нм повече, а средното му потребление е с 0.5 литра по-ниско, сочи информацията.

Флагманът Insignia пък получава 2,0-литровия CDTI дизелов мотор. Той генерира мощност от 170 к.с. при 3750 об/мин, а максималният въртящ момент от 400 Нм е наличен между 1750 и 2500 об/мин. Агрегатът заменя в гамата 2.0-литровия двигател със 163 к.с.

Сравнен със своя предшественик, новият "шептящ дизел" има аналогичен разход на гориво, но предлага с 14% по-висок въртящ момент. А това се отразява положително на ускорението от място до 100 км/час. Сега за дисциплината са нужни 9,0 секунди, или с почти 0,5 сек. по-малко от преди. Максималната скорост на движение е увеличена с 5 км/час и вече достига 225 км/ч.

В Германия цената на Mokka 1,6 CDTI започва от 24 685 евро, а на Insignia 2,0 CDTI - от 29 895 евро.

Тагове: opel insignia opel mokka cdti
0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Опел си продават колите, Хондите закриват...
  • #12
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всеки "шептящ" дизел, след 1-2 год. става тракащ дизел. ГНП почва да трака, повдигачите хлопат, инжекторите чукат. Става един оркестър от който може да те заболи главата. Евро 6 до първата год., след това номерацията спада. Като гледам как пушат нови коли ми става лошо за тези еко норми. Едно време нормите бяха занижени, нямаше скъпи катализатори, пдф филтри, мап сензори и др. глупости и дизелите пушеха. Сега ги има и пак пушат. Май само пари ни вземат...
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    tuzarya ( преди 9 години )
    Докарайте ги тия "шептящи дизели" в България, заредете ги 2-3 пъти с нашата "качествена" нафта и ще видите колко "шептящи" ще станат! Ще видите как бързо от "ЕВРО 6" ще станат "ЕВРО минус 6"! Качественния ни дизел скапа
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Гошо Вектрата ( преди 9 години )
    То е ясно, че не са "шептящи". И все пак са Евро6. Имат по-висока мощност и въртящ момент при аналогичен или по-нисък разход на гориво/поне на теория/, което е добре.
  • #9
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    То Патас само да беше, а то и Гоуф от 1989 г. само на фейслифтове го карат, но важното е фенчетата да се кефят на новите светлинки и радиаторна решетка. А да, махнаха и онези "шептящи дизели", които бяха върха на технологиите. Говоря за умопомрачителните:54 или 60 к.с. После, когато всички им говореха, че помпа-дюзата е технология от каменната ера за глупави ВАГончета, те си развиваха тази технология. Усетиха се по едно време и почнаха да правят 2.0 комън рейл дизел, като другите,но с проблеми.
  • #8
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пасат като го правиха 10 години с фейслифтове и всеки път каваха нов модел, никой нищо не каза нали?
  • #7
    22 rate up comment 0 rate down comment
    борислав ( преди 9 години )
    аз имам хриптящ дизел-от 1983г
  • #6
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мноо мъ кефи като глеам обяите за употребявани коли на Мерцедес, БМВ, Ауди и ФВ и там на радиоточката винаги са любимите ми станции Вероника и Веселина. Айдамееее!
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Франсе! ( преди 9 години )
    Колко "фейслифта" ще му правят..един направиха..сега още един ли?!
  • #4
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Познавач, кой казва че ще закрият Авенсиса? Тойота или някой драскач? И как става така, че уж закрит а му правят фейслифт в момента?