IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Флагманът на Opel закова 750 000 екземпляра

Юбилейният автомобил е Insignia OPC Sports Tourer

Флагманът на Opel закова 750 000 екземпляра

Флагманът на Opel закова 750 000 екземпляра
Юбилейната Insignia е боядисана в традиционния за OPC моделите син цвят Arden. Снимка: Opel

750 000-ият екземпляр на върховия модел на Opel напусна поточната линия на завода в Рюселхайм, съобщават от германската компания. Юбилейният автомобил е най-мощната версия в моделната гама на Insignia - OPC във версия Sports Tourer.

Моделът се задвижва от 2.8-литров V6 двигател с принудително турбопълнене и мощност 325 к.с., като изпраща въртящия момент от 435 Нм към всичките четири колела. Комбито ускорява от нула до 100 км/ч за 6.3 секунди.

„Insignia е флагманът на нашата фирма и по този начин е и нейна витрина. С този автомобил ние демонстрираме на какво сме способни от гледна точка на дизайн, технологии и качество. Insignia изигра ключова роля във връщането на силните позиции на Opel.”, сподели по време на събитието изпълнителният директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман.

Opel Insignia се появи на пазара през 2008 година като заместник на Vectra. Наличен във версии хечбек, седан, комби Sports Tourer, комби Country Tourer и OPC, моделът продължи напред с второто си поколение, което стъпи на пазарите през 2013 г. Освен сериозен асортимент от версии, Insignia предлага и богата гама от мотори - бензинови, дизелови или LPG (втечнен петролен газ).

С повече от 100 000 продажби през миналата година - ръст от 19 на сто, Insignia се нарежда сред най-успешните модели на марката. За тази година в Opel планират дори по-силно представяне, тъй като флагманът ще бъде представен на пазарите на Австралия и Нова Зеландия под името Holden Insignia.

През това десетилетие в Рюселсхайм ще започне производството и на допълнителен вариант на Insignia, който след това ще бъде продаван като нов модел на марката Buick на GM в Съединените Щати, разкриват производителите.

Тагове: Opel Insignia
0 от 500
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    fan ( преди 10 години )
    Какво голямо тегло бре, 325 коня е OPC 410 стига в stage 3 с електрониката на EDS, на цена 70 и малко хиляди лева. За тия пари можеш да вземеш какво... 318 БМВ голо като пушка, Най якия Супърб с двойка дизел 170-180 коня. Те нали са по леки ама са наполовина коне...всичко е сметка и престиж..Опел са на сметка и са хубави коли, но страдат от синдрома на средняшката марка...за съжаление.
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Turbokarborator ( преди 10 години )
    Ти цял роман си написал за тая кола със странно име, да нямаш такава? БРАВО добре си го написал ))
  • #15
    8 rate up comment 2 rate down comment
    KLASIKA ( преди 10 години )
    Иван е прав е прав!Тясна и с малък бажажник е!!!!Но кои нови коли не са тясни?АУто-БИлд постоянно питат изумено:Абе големи коли,а какво са сложилили в средната конзола та се чувсваш натясно като в катапулт????Ракети земя-въздух ли???Новите коли са с тясно предно пространство на ширина,малки прозорци,та се оглеждаш като лалугер,пишат,че са пет местни,а отдзад по средата могат да пътуват само извратеняци които обичат да ги"ръби нещо"...????Няма го вече удоволствието от шофирането,панорамната гледка и широките седалки,огромния салон и душевния оргазъм от това,че караш истинска кола с хармонични линии и прекрасно табло КОЕТО ОПАСВА КОЛАТАКАТО ПРЕЗОКЕАНСКИ ЛАЙНЕР с МНОЖЕСТВО КРЪГЛИ ЦИФЕРБЛАТИ КОИТО ТЕ КАРАТ ДА ДА ГИ ПОГЛЕЖДАШ С ВЪЗТОРГ!!!ЯВНО ВСИЧКО ХУБАВО Е ЗАБРАВЕНО ,А СЕГАШНИТЕ МОДЕЛИ СА ЗОМБИРАНИ БУНКЕРИ....????С НЯКАКВО ПОЛУКРЪГЛО МАЛКО НЕЩО НАД ВОЛАНА ,НАРЕЧЕНО УЖ ТАБЛО,С ДРАЗНЕЩА КОЖАТА И ДУШАТА ПЛАСТМАСА,С ДИГИТАЛНИ УРЕДИ ВСЕ ЕДНО СМЕ РОБОТИ Ка 8 и разчитаме военни сигнали..????...С ЕЛЕКТРИЧЕСКА ГАЗ КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПИТАШ,ПОСТОЯННО НЕЩО СВЕТИ,ПИСУКА,ПРЕДУПРЕЖДАВА,НЕЩО БЛОКИРА,НЕЩО ТЕ СТЯГА,НЕЩО ТИ ПРЕЧИ,НЕЩО Е ТЯСНО,НЕЩО АЛАРМИРА ,И НАКРАЯ СЛИЗАШ СЪСИПАН И ИЗНЕРВЕН ВСЕ ЕДНО СИ БИЛ ОТ ПОМОЩНИЯ ОТРЯД В ЧЕРНОБИЛ....???Като бях приемчик в Тойота на Горубляне-Цариградсо шосе и Фолксваген-Порше в Овча купел ,всичките удари в оградата бяха от луксозните коли с камери за обратно виждане????.....За бога братя !,те тогава за какво са??? Братя какво изобщо става и какво купуваме???Та на фона на целия скрап Инсигния е здрава и надеждна ,но страда от модните салони, и пространства на новите модни коли....За какво говорим след като обикновенния Суперб е много по-широк отдзад от дългата база на S класата и по широк с цели 5 см от Маубач ???? За какво по дяволите пространство е космическата надценка???Само Шкода върнаха старите класически ръбати форми,с обикновенни квадратни фарове и широки салони,станаха веднага хит,ще пускат и други хитове модели и останалите фирми панически взеха да правят колите и предниците си квадратни....Дачиа е най-продаваната чуждо-езична кола кола в Германия заради качеството и новите непреходни квадратни форми.Та Инсигния засега има свое лице,а новия модел ще се ориентира КласическИ !!!
  • #14
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Сервиза до maistora ( преди 10 години )
    Maistore от теб по -ДЪРВЕН философ няма! Виждал си Инсигния ама през крив плет! От сервиза мога да ти кажа: няма по-надежден и добър Опел през последните поне 15 години от Инсигнията, в т.ч. и Омегата е назад!А за разни френски недоразумения, пасати и т.н. да не говорим!
  • #13
    6 rate up comment 8 rate down comment
    до: Иван ( преди 10 години )
    За здравината нищо не мога да кажа, но за високото тегло, тесен интериор и малък багажник съм напълно съгласен. Карах е няколко пъти тази кола и никак не съм впечатлен. Много нефункционална е и харчи доста. Явно теглото си казва думата. Другото неприятно нещо е червената подсветка на контролните уреди и таблото. Нощем е изключително дразнещо и изнервящо това. Цената също е доста висока за този клас кола и екстри, които има.
  • #12
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Иван ( преди 10 години )
    Във фирмата която работя караме инсигнии. Безапелационно казвам че колата е изключително здрава и надеждна. Дизайнът е добър и определено на места хората се заглеждат по нея. Двигателят дава прилична динамика, разходът е умерен. Солидността и дизайнът на колата обаче довеждат до 2 проблема - високо тегло и тесен интериор/багажник. Чакам скоро да излезне следващото поколение, базирано на студията Monza. Някъде писаха че ще е през 2015, но се оказа че ще е 2017 :(
  • #11
    16 rate up comment 6 rate down comment
    бивш оризар ( преди 10 години )
    Предпачитам това пред някоя измислена оризарка,като Авенсис и Мазда 6,Опела ги наказва отвсякъде.
  • #10
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    оня, ти какво караш, да ти кажа какъв си, това е нещо като по дрехите посрещат по акъла изпращат, сигурно караш роувър, или нищо не караш компетентенн лаик
  • #9
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    инсигнията е много зле, как може да стане автомобил на годината още преди да е пуснат в масова продажба, говоря за времето когато излезна на пазара и е караха разни неразбиращи журналисти, сямо японско, това е истината. разбирача, чети внимателно за правописни грешки, и като откриеш някоя ме предупреди, и после *** си отвори списанието да се полюбуваш на инсигнията, защото явно никога няма да е имаш.
  • #8
    2 rate up comment 13 rate down comment
    maistora do filosofa ( преди 10 години )
    не се хващаи за подробности, гледай обективно, специално инсигнията от където и да е погледнеш е много зле, аз с това си изкарвм хляба и знам какво говоря, а ти сигурно само си се возил като куфар или си чел лъскави суперлативи колко била страхотна, и ако мислиш, че едно й е проблема в случая, тогава застани пред едно огледало и се погледни, сигурно си перфектен като инсигния. тоест лъскав и кух.