IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz си връща званието "най-мощен хечбек в света"

След фейслифта версията A 45 AMG ще разполага с 380 к.с.

Mercedes-Benz си връща званието

Mercedes-Benz се готви да си върне званието "най-мощен сериен хечбек на света". Това ще стане след премиерата на фейслифта на модификацията A 45 AMG, която ще се състои по-късно тази година. За намеренията на производителя съобщи шефът на подразделението AMG Тобиас Моерс пред Autocar.
Mercedes-Benz си връща званието
A 45 AMG. Снимка: Mercedes

Настоящият Mercedes-Benz A 45 AMG е оборудван с двигател, развиващ 360 к.с. Той беше най-мощната серийна кола в сегмента до декември 2014 г., когато бе представено новото поколение на Audi RS3 Sportback. Хот-хечът на компанията от Инголщат се задвижва от 2.5-литров 5-цилиндров турбо-мотор с мощност 367 к.с. Тази машина ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.3 секунди, което е с 0.3 секунди по-бързо от A 45 AMG.

Очаква се след обновяването си моделът на Mercedes-Benz да получи същия турбо-мотор с обем 2.0 литра, но с повишена до 380 к.с. мощност. Въпреки това A 45 AMG ще има по-бавно ускорение от 0 до 100 км/ч от модела на Audi - 4.5 секунди. А максималната му скорост отново ще бъде ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Промени ще има и във външния вид на автомобила, който ще се отличава максимално от стандартната А-Class. Знае се, че със сигурност фейслифта на хот-хеча ще получи нова решетка на радиатора, както и видоизменени предна и задна брони.

Моерс допълни, че в компанията му внимателно следят и друг сериозен конкурент - Volkswagen, където планират да превърнат показания като концепт Golf R в сериен автомобил. Този хот-хеч развива 400 к.с., които автоматично ще го направят най-мощният представител в сегмента.

Според шефа на AMG в компанията му са готови и на това предизвикателство, като разглеждат възможността за пускането на още по-екстремна модификация на A 45 AMG, която да разполага с повече конски сили от Golf R. Тя обаче може бъде готова едва със следващото поколение на A-Class.

Тагове: Mercedes A45 AMG
0 от 500
  • #15
    31 rate up comment 0 rate down comment
    сър пичук ( преди 10 години )
    Къв имидж бе тюфлеци гтр-а коси всичко немците такава кола никога нема направят кво се мъчат с импотентните си в-8,12 като спагетаджиите с техните ферарита и тн.Не стаат за нищо.
  • #14
    32 rate up comment 1 rate down comment
    брао луди сте ( преди 10 години )
    О много е специално няма що.В mobile.de има хиляди обяви за такова употребявано и всички са amg 300 коня.Имам чувството че това е немският вариант на голф 1.8 gti за тях.А защо втора ръка струва повече от c class дето си е сериозен автомобил за четирима със дървените лайснички със екстрите на същите години никой не знае.Какво му е толкова хубавото на това автмобилче?Полото на мерцедес.
  • #13
    32 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бухалките от ..94 година.На това прили4а автомобила от статията.
  • #12
    36 rate up comment 4 rate down comment
    MB ( преди 10 години )
    Kolata se prodava v ogranicheni broiki no puk produkciata e zapulnena do sredata na 2016 koeto oznachava che ako sega nqkoi klient porucha kolata shte chaka godina i polovina.
  • #11
    41 rate up comment 9 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    Аз мисля че ти не ме разбра , всеки Мерцедес е с такова усещане , не само голямите модели , да едни повече от другите , но съпостави А-класата с Фиат Браво или Форд Фокус...не знам защо смяташ че А-класата е с евтина пласмаса или лоши материали ....иначе да пенсионерска е...всичко го прави лежерно и спокойно...все едно нямаш грижи на света...аз също не харесвам такъв тип автомобили
  • #10
    41 rate up comment 2 rate down comment
    FastDriver ( преди 10 години )
    Борбата на конските сили се премести в по-долния клас, защото в горните класове цифрите станаха плашещи. Сигурно след 5-6 години, ще имаме заводски А1, Поло и фиеста с 300 к.с.Иначе логиката на тези модели е точно имиджова, както и моторспорта например. Купувайки си Поло TDI, караш автомобила шампион във WRC, макар двата да не делят нито един общ компонент освен името. "Днес победи на пистата, а утре продай на пътя" Х. Форд
  • #9
    42 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мисля,че ме разбра - пластмасова кола като А клас не може да бъде премиум,не съм казал за цялата гама на мерцедес,въпреки че не харесам тази пенсионерска марка.
  • #8
    45 rate up comment 8 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    Само да те светна значението на думата премиум при автомобилите или в която и да е свера означава че продуктът оставя в теб едно специално чуство на изтънченост и класа която я няма при другите продукти , каквито са напримернно Фиат...там е наблегнато на фукционалността и цената която ти струва продукта...заради което и усещането е като на евтин кашон (мизерия), (аз съм никой) и т.н...но ако кажеш от днес няма да наричаме Мерцедесите премиум...защото са компактни или хечбек...само S-класата
  • #7
    40 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Също така,извинявам се много, но А класа и премиум??? Звучи ми като премиум мерцедес ванео!Мислете ги тези работи.
  • #6
    38 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    Всеки го прави с рекламнна цел , Рено също ...както и GTR-а , защо според теб иначе ще си правят трудът за почти безмислени в ежедневието автомобили , които им струват маса пари...както сам каза това са 300 бройки на година