fallback

NSX получава Type R версия

Това обяви главният инженер на модела Тед Клаус

Възроденият NSX ще има още по-спортна версия, пише АutoExpress, цитирайки главният инженер на модела Тед Клаус.Второто поколение на Acura NSX бе представено преди дни на автомобилното изложение в Детройт. Към момента все още не са известни точните технически характеристики на модела, но пък става ясно, че в японската компания вече работят по още по-брутална версия.Върховият модел най-вероятно ще получи добавка Type R в името си, като ще демонстрира дори по-агресивен стил и още по-висока мощност.Тед Клаус не пожела да представи конкретни данни за горещия модел, като се измъкна със завоалираното: "Убеден съм, че автомобилните фенове искат да видят чистокръвна червена модификация на NSX". И добавяйки, че първата версия на второто поколение на модела бе представена в сив цвят, докато серийният модел се появи в червено и с по-висока от първоначално обявената мощност.Както и да е, въпросният Type R вариант на NSX най-вероятно няма да се появи скоро, особено като се има предвид, че японците все още не съобщили финалните показатели на стандартния модел. Клаус обаче потвърди, че представеният в Детройт модел има над 550 к.с., а ускорението му от място до 100 км/час става за по-малко от 4 секунди.Инженерът разкри също така, че NSX ще струва около 150 000 долара, а основните му конкуренти на пазара са Porsche 911 Turbo, Audi R8 V10 и Ferrari 458 Italia.Снимки: NAIAS.comПодробна информация за второто поколение на NSX вижте ТУК 

Тагове: honda nsx acura nsx type r
fallback
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    "защо великия Вейрон 10 години вече не могат да му продат бройките?" Защото Вейрон е произведен в много повече бройки от колкото бе предвиден и освен това е три пъти по-скъп. Вейрон Беше предвиден в серия от 300 бройки а досега за разбпродадени над 500 бройки.от тях над 200 са едишън версии както и модела суперспорт
  • #32
    Анонимен ( преди 9 години )
    А колата на мен лично адски много ми харесва. Предполагам техниката ще е на високо ниво. Ако повече производители правеха такива по пътищата нямаше да е толкова сиво и скучно. А сега какво предимно скучни, пенсионерски немски автомобили. Добре, че от време на време се виждат японски и италиански, че да има нещо интересно да видиш. Преди французите и те правеха интересни коли, но в момента са в голяма криза и са приели стратегията на немците.
  • #31
    Анонимен ( преди 9 години )
    Главен въглищар Али или Мехмед от Инглощад или от Мюнхен мухаааааааа.
  • #30
    до Алгоритъм ... ( преди 9 години )
    Точно формулирано :) Плюене да пада, най-често нямащо нищо общо с конкретната тема. Всъщност, ако прочетеш произволно 5 статии с повече от 10 коментара под тях ще можеш да прехвърляш коментарите между статиите (някои *** дори ги копират) и никой няма да забележи. Аз се надявам, че пишат основно разни платени ***, целящи масови манипулации, иначе би било адски зле...
  • #29
    Алгоритъм на мислене ( преди 9 години )
    1. Първото впечатленеие от колата положително или не няма значение следва се алгоритъма:а. Колата е от любимите им немски/японски значе е суперб. Колата е от омразните им немски/японски значе е зле дори първоначално да им е харесала2.Оказва се че в разработката на колата е участвал немец/японеца. Щом е наш човек значи все пак колата е добра и то благодарение на него, а не на некадърните немци/японциб. Ако не е от нашите - некадърника е обрал лаврите от труда на любимите ни немци/японци ;D
  • #28
    Пародия ( преди 9 години )
    Новото Турбо Ес го чака ...както се изгаври с нисан ГТР Нисмо така и тази ще му диша пушилката.....а да ама чета че те се страхуват от турбо ес затова конглокент им било само Турбо....баси *** пускат нова кола и пак не могат да се борят с топ версиите. ферари 458 е вече на доста години тези жълтури се сетиха да се конглокират с модел на 5 год....***.
  • #27
    Дошо ( преди 9 години )
    Въпросът е защо не е разработена от японци в Япония, нали според вас са най-добрите? Защото ще бъде много по-скъпа.
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    10г вече пишат за тая кола. най-накрая излезе. през това време Форд тихомълком показаха новия ГТ с 600кс и без никакви хибридни технологии. Но пък със страховит външен вид.
  • #25
    Ауто ( преди 9 години )
    "А в отбора на Бенц във Ф1 като няма нито едно немско име на конструктор и инженер не ви ли впечатли?Всички с англииски френски и италиански имена."Ами как да има, като там са необходими надеждни и технологични системи а не нафтови технологии!На Хер Вурст му дай тракщ дизел да ти направи и до там!
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Новото поколение Honda FCV Concept стъпи на северноамериканска земя по време на автомобилното изложение в Детрой. Концептуалният модел демонстрира екстериора и интериора в стиловата еволюция на следващия автомобил на марката с нулеви вредни емисии, който трябва да излезе в Япония през март 2016 г.Новият модел е с просторна кабина с място за до 5 души. Горивните клетки в FCV ще са с 33% по-компактни спрямо тези на FCX Clarity, като мощността на системата е повече от 100 кВт. Разходът е 3,1 кВт енергия на километър, което е с 60% по-малко спрямо сегашния сериен FCX Clarity. С едно зареждане на резервоара под високо налягане от 70 атмосфери колата ще има пробег малко повече от 700 км. Зареждането ще отнема около три минути. За същия период се зарежда резервоар на кола с двигател с вътрешно горене на бензин или дизел.FCV е с чисти, ясни линии. Специално е работено по аеродинамиката на автомобила. В интериора е постигната хармония между шофьора и колата му, като има дори повече пространство за пътниците, отколкото при FCX Clarity.Honda FCV направи световен дебют в Япония на 17 ноември 2014 г. Появата на автомобила е продължение на повече от десетилетие работа в разработката на нови технологии за задвижване. През 2002 г. Honda FCX стана първият сериен автомобил с горивни клетки в света. Той бе сертифициран от Американската агенция за опазване на околната среда (EPA) и Съвета за опазване на въздуха в Калифорния (CARB). FCX Clarity бе пуснат в продажба през 2008 г.
fallback
Последни