IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият NSX е готов за пътя и пистата

В Детройт се състоя премиерата на серийната версия на спортния модел

Новият NSX е готов за пътя и пистата

След редица концепции и няколко години на развитие новото поколение на Acura NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Детройт и ще бъде на пазарите още тази година.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Серийната версия на второто поколение NSX почти напълно повтаря дизайна на последната концептуална версия. Основна разлика обаче има в задвижващата система.

Инженерите на компанията са се отказали от атмосферния V6 двигател, показан с концепцията, като са заложили на V6 мотор с двойно турбо. Агрегатът е част от хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

Благодарение на хибридната система новият NSX разполага със задвижване към четирите колела, наречено от производителя Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Любопитна е и скоростната кутия, която е нова разработка, има два съединителя и 9 предавки.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Информация за мощността на хибридния агрегат липсва, но спекулациите сочат, че конските сили са най-малко 550. Загадка остават и динамичните характеристики на колата.

От японската компания обаче посочват, че серийният вариант е нараснал на размери. В сравнение с концепцията той е малко по-дълъг, малко по-широк и малко по-висок. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, и височината - 1215 мм. Междуосието пък се простира на 2630 мм.

Моделът е оборудван с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Всички подробности за серийната версия на новия NSX ще бъдат разкрити по-късно тази година, когато трябва да стартират и продажбите.

Информация за цените липсва, но от Acura вече обявиха, че моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia.

Снимки: Acura

 

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #4
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).Информация за мощността на хибридния агрегат липсва, но спекулациите сочат, че конските сили са най-малко 550. Загадка остават и динамичните характеристики на колата. Усещам, че ще е някаква лудница тази HONDA.Ще поставя нови стандарти!Като знам какво е правела предишната с 280коня тази с 550(най-малко) ще разплаче много фенчета на фалшиви марки.
  • #3
    24 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо до Оги ( преди 9 години )
    Оги това е HONDA не някакъв германокитайски варел.HONDA разбра ли?
  • #2
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Агрегатът е част от хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горенеЗащо си мисля, че журналистите пак дрънкат глупости.Значи централно разположен ДВГ ще задвижва предните колела пък ел.мотори ще задвижват задните?Еми извинявайте ама това са глупости според мен.
  • #1
    9 rate up comment 32 rate down comment
    Оги ( преди 9 години )
    Дефектен!