IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Повече от 40 премиери на автосалона в Детройт

Възродената Acura NSX и спортните модели на Ford са сред най-очакваните модели на изложението

Повече от 40 премиери на автосалона в Детройт

Най-популярното автомобилно изложение в Северна Америка – автошоуто в Детройт, отвори днес врати. До 17-и януари на него ще бъдат допускани само представители на медиите, след което то ще бъде достъпно и за широката публика.

През тази година в комплекса „Кобо“, където са разположени машините, ще има повече от 40 премиери както на концептуални модели, така и на серийни автомобили на производители от цял свят. Доминиращи отново ще бъдат любимите на американците пикапи, както и спортните возила.
Повече от 40 премиера на автосалона в Детройт
Сред най-очакваните премиери е възродената Acura NSX. Този автомобил за първи път бе показан през 1990 г., като идеята на компанията-майка – Honda, бе той да си съперничи с моделите на Ferrari и Porsche. Заради ниските продажби обаче през 2005 г. NSX бе спряна от производство, за да се завърне като концепт през 2012 г. Сега ще видим серийната версия на новия модела, който ще разполага с би-турбо V6 двигател и 3 електромотора.

Американският концерн Ford планира да зарадва любителите на спортните автомобили с няколко новини. Сред тях е приемникът на състезателния GT, произвеждан от 2003 до 2006 г. Ще бъде показан и обновеният Mustang GT350R, който ще трябва да си съперничи с легендарния Chevrolet Camaro на General Motors.
Повече от 40 премиера на автосалона в Детройт
Сред будещите интерес премиери са моделите на Alfa Romeo, която се завръща на пазара в Северна Америка, както и машините на Cadillac, Lexus, Ininiti и др. Именно Infiniti ще покаже спортното купе Q60, докато Cadillac ще заложи на третото поколение на седана CTS-V. Добре ще бъде представена и BMW, която ще разкрие цели 3 варианта на 6-Series.
Повече от 40 премиера на автосалона в Детройт
Преди година голямата новина на автосалона в Детройт бе пикапът Ford F150 с алуминиева каросерия. Сега в този сегмент ще се намесят няколко японски производителя, които отдавна искат да намесят в тази пазарна ниша, където доминират представителите на голямата американска тройка. Nissan се готви да покаже второто поколение на пикапа Titan с дизелов V8, докато в Toyota са подготвили нова Tacoma.
Повече от 40 премиера на автосалона в Детройт
Сред новите моделите на изложението ще бъде второто поколение на Chevrolet Volt, както и автомобил на марката, задвижван с електричество – седанът Bolt. Той ще може да изминава около 320 км само с едно зареждане и ще трябва да се конкурира с моделите на Tesla. Очаква се Bolt да излезе на пазара през 2017 г. на цена от 30 000 долара.

Очаквайте подробности.

0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Страхотен е новия NSX.Само от картинки си личи високото качество.На живо ще е уникален.
  • #15
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Онова NSX дето го чакат вече 10 години вече е разпродадено умнико
  • #14
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Кодошо ( преди 10 години )
    Доше нали се разбрахме да не говорим за политика?Обективно погледнато главоломно спадащите продажби са характерна черта за колите на ***, особено като се напъне да надскочи себе си. Пример: легена, онова НСХ, дето го чакат вече 10години и т.н.
  • #13
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В статията никъде не прочетох за ВАГ-троляците и изобщо не се споменават немски марки, които да будят някакъв интерес. Явно има защо. Най-интересното и очакваното идва от страната на изгряващото слънце. Това все пак не е Перник или някое европейско изложение, където най-толерирани са немските батали. На независимите пазари японците са винаги 1, а на манипулираните са вурстовете. Все пак манипулациите са им в кръвта още от едно време. Ако не вярвате, питайте Гьобелс!
  • #12
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Не е лошо да видиш какво прави R8 в GT3 сериите u LMSХич не ме интересува какво прави тоя батал където и да било.Там където прави нещо си със сигурност не е с V8 420к.с. а може и да не е 4х4
  • #11
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо до Въпрос ( преди 10 години )
    Защото е нямало да бъде модернизирана а да бъде коренно различна и изцяло нова, но ръководството е усетило назряващата световна финансова криза и е замразило проекта.NSX който са замисляли тогава е щял да бъде тотално нов и различен от познатия.Предноразположен двигател, атмосферен с 610 к.с. и оборотомер до стойности, които не са виждали сериини автомобили никога преди това.За ориентир потърси HONDA HSV-010.
  • #10
    8 rate up comment 15 rate down comment
    до Дошо ( преди 10 години )
    "Примерно смешното R8 с 4х4 V8 и 420 коня не е било способно да покаже нещо повече."Смешен си ти,Доше!Не е лошо да видиш какво прави R8 в GT3 сериите u LMS. Освен това се продава като топъл хляб,при това на цени до 2пъти по-високи от тези на GT-R-a.Колкото до Honda NSX - да и пожелаем успех.Лично аз се надявам да бъде по-красива,по-елегантна и по-спортна от варелите на Lexus,които в муцуната приличат на отворена консерва.
  • #9
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Въпрос ( преди 10 години )
    Защо колата не е модернизирана тогава? Явно още от началото са нямали печалба и интерес или.....
  • #8
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Въпрос ( преди 10 години )
    Защо са спрели НСХ от продажба? Как може една кола да е хубава а да не се купува а конкуpентите и да се купуват?
  • #7
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    2005г NSX e oтстъпвала на някои модели де, не на всички.Примерно смешното R8 с 4х4 V8 и 420 коня не е било способно да покаже нещо повече.