fallback

Bugatti Veyron vs Ferrari LaFerrari

Драг дуел на разстояние 1/4 миля (Видео)

Драг състезание, което определено заслужава внимание. Все пак на пистата застават два хиперавтомобила с цена от над 1 млн. евро и тираж по-малък от 500 бройки - Bugatti Veyron и Ferrari LaFerrari. Bugatti Veyron се появи още през 2005 година, като вече извоюва редица рекорди, сред които и този за най-бърз автомобил на палената. Ferrari LaFerrari от своя страна е нов модел, показан преди едва две години. В това състезание на права с дължина 1/4 миля (приблизително 400 метра) и старт от място шансовете изглеждат на страната на Bugatti Veyron. Германският автомобил разполага с 8,0-литров двигател с 16 цилиндъра и четири турбини. Мощността е 1001 к.с., а максималният въртящ момент - цели 1250 Нм. Освен това моделът има и задвижване към четирите колела, което помага за по-бърз старт. Флагманът на Ferrari разполага с по-скромни показатели - 963 к.с. и 900 Нм, генерирани от хибриден агрегат. Но LaFerrari има едно сериозно преимущество - моделът тежи едва 1255 кг., докато при Veyron масата достига цели 1888 кг. Кой е по-бърз в тази дисциплина - Bugatti Veyron или Ferrari LaFerrari, вижте във видеото на DRAGINFO. Още по темата: Bugatti Veyron срещу Koenigsegg Agera R Nissan Juke се изправи срещу Bugatti Veyron Коя е най-бързата суперкола?

fallback
  • #35
    Анонимен ( преди 9 години )
    Porednoto dokazatelstvo za tova, 4e nemcite ne mogat da praviat koli. Slagat n
  • #34
    Pa4eka ( преди 9 години )
    Тоя клип е от поне 6 месеца в нета, Вие сега го качихте ! А относно него... Ферарито си класна спортна кола - върхът на автомобилостроенето, а Вейрона е просто изчистена линия, 1000 к.с. 4x4... мисля, че няма какво повече да кажа !! :)
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    e sega ako bqha oglozgali ot vatre bugatito 6te6e da pobedi s tri metra na finala .. Iskam test s tqh pak samo 4e na pista primerno na Monza, da vidim koi pak bie :D
  • #32
    AC/DC ( преди 9 години )
    Да вземат да му сложат на бугатито самолетен двигател че да литне и да не се види по вече.
  • #31
    abc ( преди 9 години )
    16 цилиндъра и 4 турбини?може би 20 цилиндъра и 10 турбини има шанс, това е германска гордос-леваци
  • #30
    Анонимен ( преди 9 години )
    Циркулират из нета тестове разни, като този, но на мен най-голямо впечатление ми направи един драг тест между Бугати Вейрон, Бугати Гранд Витес и Макларън Р1.Та тестващите(някакви янки) пуснаха първо тест Вейрон срещу Р1.Естествено Макларъна би и на финала голяма еуфори, писъци, крещене, Йееееес и все от сорта.Пуснаха после гранд Витес срещу Макларъна и на финала.... тишина:) Сетете се защо....Та и тук така!
  • #29
    MclarenF1/627 ( преди 9 години )
    Хубави мощни красиви автомобили и не лошо състезавние, което обаче доказва за пореден път че автомобила от 1992г. съсдаден от компанията Mclaren е просто от друго измеререние.Иначе другите могат да продължават да опитват.
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Има две истински марки, Ферари която все още си отстоява традициите. И Мерцедес които прави всичко най добро, като се почне от луксозна лимузина, мине се през всъдеход G-класа, и се стигне до спортните им модели тунинговани от АМГ. Всичко друго е талаш.
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    А от порше поне да бяха си разработили те хибридната система за 918, та да се хвалят... ами те и това немогат самички горките.
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    ЛАферари е наследник на ЕНЦО!!! Спри да пишеш глупости!Това, че е проектиран, като нов модел е ЯСНО, тъй като Ферари не правят ФЕйслифтове, които наричат с различни имена, като порше.918 е измеслен герой, който във всички тестове, едно че харчи 10 пъти повече от обявеното е и значително по-бавен от конглокентите от Ферари и Макларън.Яд ви е ама е истината. Знам, че няма да го приемете и няма и да го признаете, но то и не трябва. Цял свят го вижда и знае!!!
fallback
Последни