fallback

Bugatti Veyron vs Ferrari LaFerrari

Драг дуел на разстояние 1/4 миля (Видео)

Драг състезание, което определено заслужава внимание. Все пак на пистата застават два хиперавтомобила с цена от над 1 млн. евро и тираж по-малък от 500 бройки - Bugatti Veyron и Ferrari LaFerrari. Bugatti Veyron се появи още през 2005 година, като вече извоюва редица рекорди, сред които и този за най-бърз автомобил на палената. Ferrari LaFerrari от своя страна е нов модел, показан преди едва две години. В това състезание на права с дължина 1/4 миля (приблизително 400 метра) и старт от място шансовете изглеждат на страната на Bugatti Veyron. Германският автомобил разполага с 8,0-литров двигател с 16 цилиндъра и четири турбини. Мощността е 1001 к.с., а максималният въртящ момент - цели 1250 Нм. Освен това моделът има и задвижване към четирите колела, което помага за по-бърз старт. Флагманът на Ferrari разполага с по-скромни показатели - 963 к.с. и 900 Нм, генерирани от хибриден агрегат. Но LaFerrari има едно сериозно преимущество - моделът тежи едва 1255 кг., докато при Veyron масата достига цели 1888 кг. Кой е по-бърз в тази дисциплина - Bugatti Veyron или Ferrari LaFerrari, вижте във видеото на DRAGINFO. Още по темата: Bugatti Veyron срещу Koenigsegg Agera R Nissan Juke се изправи срещу Bugatti Veyron Коя е най-бързата суперкола?

fallback
  • #25
    бавъреца ( преди 9 години )
    И БОГ кара FERRARI!!!!!
  • #24
    бавареца ( преди 9 години )
    чудно това ЛаФерари защо не иде на Северната Отсечка като е толкова бързо. сигурно ги е страх че за 20км бясно каране може да прегее нещо или батерията да изпуши. не се сещам за друга причина една кола , която е спретенции за най-бързата да не е отишла там все още.
  • #23
    KLASIKA ( преди 9 години )
    Харесвах Ферари до този модел.....Страхотни бяха !Но какво се заинатиха да сложат Хюндайски фарове на спортна кола,ето това ме потресе???? И тази предница Хюндай купе ли,що ли ?????...И Ферари Ла Ферари що за бога е това име???-Шана Банана явно ще да е ...........Името трябва да подхожда на външността и възможностите,но не и това Ферари-купу-Хюндай........ А за Вейрон какво да кажа :ха ха ха Яйце и пак яйце ...... Ето истински Вейрон пропит от патината на ценностите и традициите:https://imageshack.com/i/exjZJB9MjИ Ферари-mirage:https://imageshack.com/i/f0ZcqCSjjКогато двете коли приличат на себе си и когато си пасват на традициите ,тогава гонката ще е истинска приятна и разстърсваща душата преживяване!!!А сега Великденско яйце срещу Шана-Банана .....Честит Хелуин на Патерици!
  • #22
    Wow ( преди 9 години )
    Всеки си има своите пристрастия. Аз лично съм фен на Порше, и се възхищавам на всички 911 модели, и не само. Но мога да кажа,че Ферарито обаче ми харесва като дизайн и поведение на пътя. Какво сте тръгнали тука да спорите кой какъв е бил, и ако някой каже, че едната или другата е каруца е меко казано тъпо изказване!
  • #21
    b.b. ( преди 9 години )
    Защо не сравнявали Ла Ферари с Вейрон супер спорт!? Абе деца, сравняват се коли с еднакви /близки/ мощности. Защо не сравнявали кола 1200 коня с кола 960, ами защото нямаше да е коректно. А виж тегло и такива неща всеки сам си решава и прави каквото може. Но параметъра по който се сравняват колите е МОЩНОСТ! И съответното време, което ще даде колата при равна мощност с другата.
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Има една марка на върха и това е Ферари. Другите каквато и глупост да измислят не стават. Бугати колко модела имат???? Порше пък пуснаха и некви сувове на базата на VW щот със спортните коли фалираха, даже има Порше дизел....та да е още по масовка, а човек ако иска хубава масовка си взима АМГ. Във Ф1 Ферари са на първо място със 16 титли следващият е с 9...най скъпия и технологичен авто спорт. Къде са Порше или Бугати??? Ферари.
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    на финала при колчетата се вижда, че Вейрона настигна Ферарито, още 200 метра и щеше да го задмине, може би батериите на Ла Ферарито стигат само за четвърт миля.А на 1 миля Вейрона щеше да е на 200 метра пред Ферарито. Странно защо не са сложили до Ла Ферарито Вейрон Супер Спорт? А верно, защото Вейрона щеше да бие. По-справедливо им се е сторило да се гонят с 10 години по-стар модел кола и 600 кила по-тежка иначе няма как да изпъкне Ферерито пред Вейрон Суперспорт.
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ла Ферари не е наследник на Енцо, това че журналистите го пишат за оригиналност така е друга тема, Ла фарари си е нов отделен модел а не нов модел на Енцо, с мощност близка до тази на 918 спайдър и също хибрид като 918 спайдър. Ла Ферари е направена да конглокира 918 спайдър и за това на всякъде ги тестват и съревновават двете. Това, че ти не можеш да го разбереш говори колко ти е умствения багаж. Та наистина не става само с четене, трябва и акъл. Ако чакаш някоя компания да напише, че прави конглокент на конглокентна марка, няма да намериш такова нещо, марките си пишат че пускат нов модел, но като го видиш и имаш акъл, разбираш кой модел ще конглокират
  • #17
    Един там ( преди 9 години )
    Ууууу, браос, добър старт са заснели !!!Вярно е, че Вайрона, макар и илядо коня, е старичък вече. Ама турбото си е турбо и дърпа, като дзвер. Теглото обаче, също си е тегло... :)Също е факт, че Ферари-то НЕ Е драгстер и силата му НЕ Е там.Как да е. Всички, пищещи тук, с такава кола можем само да се снимане и споровете са просто безпредметни.Готин старт на две МНОООО яки машини.Като фен на Alfa Romeo, разбира се, че се радвам, че Ферари-та издърпа VW-то.. :)Cuore Sportivo !!!
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    сравнение на кола от 2005та г. с кола от 2014та. при това първото е свръх-луксозно и при 300км/ч може да си говориш спокойно, а Ферари няма дори климатик. ми нема лошо да се сравнят - ама защо толкова глупости се изписаха
fallback
Последни