IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen показа „приборния панел на бъдещето“

Бутоните и копчетата за управление са заменени от 3 дисплея

Volkswagen показа „приборния панел на бъдещето“

Volkswagen показа на изложението за потребителска електроника в Лас Вегас концептуалния си модел Golf R Touch, който според представител на германския производител е оборудван с „приборния панел на бъдещето“.
Volkswagen показа „приборния панел на бъдещето“
Основната идея при концепта е максималното намаляване на физическите бутони в салона на автомобила. Машината е оборудвана с 3 дисплея с висока резолюция, като най-големият от тях е 12.8-инчов и е част от информационно-развлекателната система на машината.

Под него се намира 8.0-инчов сензорен екран, чрез който се управлява мултимедийния комплекс, а също така се осъществя управлението на климатичната система и на други подобни функции. Приборите на арматурното табло са заменени от 12.3-инчов дисплей, на който се появяват данните за скоростта на движение, разхода на гориво и други показания на двигателя.
Volkswagen показа „приборния панел на бъдещето“
„Новият интерфейс на екраните предлага огромни възможности за персонализация, подобни на тези при смартфоните и таблетите“, категорични са от Volkswagen. И уточняват, че показаният от тях прототип има осветление на салона, което дава възможност за избор измежду 16.7 млн. цветови комбинации.
Volkswagen показа „приборния панел на бъдещето“
Освен това някои от функциите на системата могат да се управляват с помощта на жестове. Сред тях е командването на люка на покрива, който трябва да бъде само докоснат с ръка, за да се задейства. Единствено нужно е водачът да посочи посоката на движение – назад се отваря, а напред се затваря.
Volkswagen показа „приборния панел на бъдещето“
Самият прототип е базиран на серийния вариант на хот-хеча Volkswagen Golf R за пазара в Северна Америка. Машината е оборудвана с 2.0-литров турбо-мотор с 4 цилиндъра, развиващ 300 к.с. Според представител на компанията повечето от функциите на Golf R Touch скоро ще дебютират на серийните модели на марката.

Снимки: Volkswagen

 

 

 

Тагове: volkswagen golf r touch
0 от 500
  • #27
    5 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    И в момента карам Тойота снабдена с Toyota touch 2[ всеки може да провери в интернет].Само едно разбрах,че не трябва да се ръкомаха в купето,защото люка постоянно ще е отворен-затворен
  • #26
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До FastDriver ( преди 10 години )
    Точно това имах в предвид като написах - "И за поддръжка ще е тегава цялата тая карантия." Никой в сервиза няма да се занимава с ремонт на определен модул, сменя се цялото за една камара пари, която клиента ще си плати.
  • #25
    4 rate up comment 0 rate down comment
    FastDriver ( преди 10 години )
    Не е точно темата, но никой в съвременния свят не дава нищо без пари. Даже напротив. Ако нещо се забие в сервиза, ще ти вземат примерно 124.89 лв с ДДС за "обновяване" на инфотеймънт софтуера, а ако трябва да се подмени някоя дребна част във фактурата ще пише "подмяна на модул " еди кой си" = 765.42 лв. Така че това ни очаква в бъдеше. Дефектирал кондензатор за 50 ст, ще се казва "модул еди кой си" и ще сменя в сервиза за няколко стотин лева.
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    нЕма се пУашиш! Китайците им ги правят на кило тези телевизори. Колата ще се продава с няколко резервни в багажника.
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Както се казваше в една *** реклама - "- Влизаш в 3D-то и всичко се случва". Само, че има едно малко НО - как ще се държат тия дисплеи на -20 градуса и съответно на +40 градуса, а ако някой от тях случайно "забие"(а това ще стане рано или късно) как ще се държи колата. И за поддръжка ще е тегава цялата тая карантия.
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Било безмислено, било някакво мултимедийно шоу, лампички и т.н. ха ха алооо Дошо, ти направил ли си една кола и да си я продал след това? Няма смисъл да се напъваш, кое има смисъл и кое не! Щом като станаха производител 1 значи много добре знаят кое има смисъл и кое не. И запомни, както ги гледаш тези безмислени мултимедии ти гарантирам на 100%, че след някоя друга година всички конкУренти на ФВ ще се окичат с такива.
  • #21
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много добре са го проектирали това чудо на техниката. Докато сте в аварийната лента е добре с телевизорите да се ориентирате добре къде сте и да викнете репатрака. А докато той дойде може да цъкате на игрички. До сега клиентите на ВАГините скучаеха докато чакаха, но вече, това се промени и ще има доволни клиенти. Все пак всичко се прави в името на клиента.
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В един съвременен луксозен автомобил има средно 16 компютъра. Отделно нагреватели и вентилатори в седалките, ел. мотори в седалки и стъкла, сервопомпи, датчици, индикатори, електронни системи за стабилност, диагностика и сигнализация и какво ли още не. Айде сега да си представим какъв шок е това всичко да трябва да тръгне едновременно при екстремни температури. Все едно вкъщи да включим всички уреди едновременно. А повечето автомобили още са на 12 волтова система.
  • #19
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Каква е целта на автомобила, да ме закара от точка А до точка Б, или да ми прожектира мултимедийно шоу?
  • #18
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много ефектно - лампички, светлинки, мигат, святкат... В същото време абсолютно безмислено. Не стига че електрониката е най-слабото звено в съвременния автомобил, ами и те зорлем я правят повече. Както колегата отдолу правилно е отбелязал, при екстремни температури ще има големи проблеми. Мерцедес преди години минаха на 52 волтова система и пак имат много проблеми, а всички луксозни автомобили страдат от преждевременно изтощаване на акумулатора.